- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
mayıs ayı içinde bi ayvalık sarımsaklı yapmayı düşünüyorum oraları iyi bilen motorla gidip gelmiş oteller ve çevre hakkında bilgisi olan bi arkadaş beni msn eklerse çok soracaklarım var şimdiden çok teşekkür ederim:rendeer: