- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #41
fusuy364, rica ederim, bu geziye kayıtsız kalınamazdı. inşAllah yolumuz düşer, geziniriz. :cat:
Nicki trigonometri bilgim olmazken tasarlamış, almıştım. :mrgreen: iMac bilgisayarım vardı. Apple Macintosh. İşletim sistemi de, Mac OS'tur.
fx de, bir program duymuştum, uzantısından geliyor. . Durum bu
İlkokulu, liseyi Rize'de okudum; 15 yıl yaşadım. Rize'nin Ayder kısmı ve diğer gezemediğim, fotoğraflarını gördüğüm o eşsiz manzaraları hep beni çekmiştir. Nasipse görmek, inşAllah fotoğraflarla bi başlık daha açarız![]()
Vay be, ne nick'miş ya