Ayder ve Rize Turlamamız

Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
2006-2007 yıllarında Ardeşen ilçe jandarma komutanlığında askerlik yaptım.Oraları çok özledim.Sizin raporunuzu okuyarak bir miktarda olsa özlemimi giderdi.Teşekkürler ve oraların kıymetini bilin...
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
güzel gezi güzel fotoğraflar tekerinize sağlık :)
bir sorum olacak arkadaşın üzerinde kushitani deri mont gördüm nasıl acaba memnun mu kendisi? bilgi verebilir misiniz ayrıntılı olarak
özelden de msj atabilirsiniz

merhabalar mont hakkında bilgi istemisiniz sanırım.montu motomaxtan 250 tl ye almıştım.fiyatı çok cazipti.şimdilerde tüm ürünler zamlandı maalesef.arkadaşımda da aynı marka mont vardı.onun gibi olacağını düşünmüştüm ama maalesef ki aynı kalite ve kesime sahip değil.ama kalitesiz olduğunuda söyleyemem sadece arkadaşınki gibi üstüme tam oturmadı.yalnız bakıldığındada o fiyata deri mont bulmak pek mümkün değil eğer maddi olarak cazip olması önemli ise alınabilir.fiyatına göre iyi bir mont diyebilirim umarım aydınlatıcı olmuşumdur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

2006-2007 yıllarında Ardeşen ilçe jandarma komutanlığında askerlik yaptım.Oraları çok özledim.Sizin raporunuzu okuyarak bir miktarda olsa özlemimi giderdi.Teşekkürler ve oraların kıymetini bilin...

yol üstünde güzel yerde askerlik yapmışsın o senelerde seslikaya köyünde sağlık ocağında çalışıyordum jandarmadan devriye gelirlerdi bize çayımızı çok içtiler.özellikle ufuk uzman vardı trafikçi belki hatırlarsın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

2006-2007 yıllarında Ardeşen ilçe jandarma komutanlığında askerlik yaptım.Oraları çok özledim.Sizin raporunuzu okuyarak bir miktarda olsa özlemimi giderdi.Teşekkürler ve oraların kıymetini bilin...

yol üstünde güzel yerde askerlik yapmışsın o senelerde seslikaya köyünde sağlık ocağında çalışıyordum jandarmadan devriye gelirlerdi bize çayımızı çok içtiler.özellikle ufuk uzman vardı trafikçi belki hatırlarsın.
 
Katılım
10 Tem 2012
Mesajlar
130
Harika bir gezi olmuş motorunuzu ayrıca çok beğendim kazasız belasız geziler diliyorum.Oldum olası karadeniz i çok merak etmişimdir ama bir türlü gitmek gezmek nasip olmadı umarın en kısa zamanda bir karadeniz turu da ben yapacağım saygılar...
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
Dostum emeğ,ne tekerine sağlık çok güzel bir gezi olmuş. Umarım buraları motorla gezmek bize de nasip olur.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
çok sağolun , teşekkürler, herkesi bekleriz buralara
Olcay abi fotoğrafları yengeye göstermezsin artık :)
 
Katılım
12 Tem 2012
Mesajlar
117
Arkadaşım çok güzel gezmişsin fotolar da çok güzel.:cherry:
Yazın temmuz gibi ayder falan yapmayı planlıyorum gitmeyi düşünen olursagidebiliriz. Karstayım ben de yolu düşen olursa beklerim.
 
Katılım
24 Ocak 2014
Mesajlar
555
Ufuk uzamanı hatırlamamı hiç.Çok iyi bir insandı,çok yardımını gördüm kendisinin,Sesli kaya yöyüne bende geldim bir çok sefer.O zaman bölük komutanı Üsteğmen mustafa Özdemir di.Tim komutanlarından Serdar ayran,Mahmut özdemir,21 yaşında olan Aydın astsubay vardı.Çok iyi insanlardı.Ardeşen insanı çok güzeldi.Köy muhtarlarınız çok iyiydi.Çok güzel anılarım geçti Ardeşende..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yusuf hocam,
Evlendiğinden beri sesin kesilmişti
Yengen vizesi çıkmadı herhalde :)

Neyse güzel gezmişsiniz :cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
E-TEKİN, güzel yerde güzel insanlarla askerlik yapmışsınız, çok şanslıymışsınız
SinanAksu, evet öyle olmuştu yengen vizesi çıkınca da başladık işte :flower:
shrek, teşekkürler
 
Katılım
26 Ağu 2010
Mesajlar
285
Paylaşım için teşekkürler... Özellikle gitmek istediğim yerlerin başında geliyor Ayder yaylası... Kazasız belasız ve bol resimli sürüşler dilerim.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Ege Yeli, mesajı "speed dream" e attım :) Bu arada siz face deki kle 500 grubuna üye misiniz
Wand, teşekkürler, inşallah sizin de buraları gezip görme şansınız olur
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolun, son cümleleri de Türkçe yazsaydınız iyi olacaktı :)KLE sert kullanılmadığı sürece o kadar yakmıyor , saygılar
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Çok güzel geziler olmuş, ellerinize sağlık.
Ayder'i görmeyeli epey olmuştu; Kalegon'un orada, az aşağıda az mı piknik yaptık.
Yağlıboya çalışmanız da gayet başarılı. Güzel gezilerinizin devamını dilerim.
Tekeriniz düz bassın. :cat:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
58
Vay beeee :cyclopsan resim, fotoğraf, motosiklet, doğa ve iyi olan herşey... İnsanı imrendiren türden bir gezi :) umarım daha fazlasını daha çeşitli yerlere yapma fırsatı bulup bizimle paylaşırsınız. Elinize, emeğinize, ayağınıza sağlık çok kaliteli bir gezi olmuş :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
imacosfx, teşekkür ederim, sağolasın, buralara geldiysen bi daha çeker buralar seni, bekleriz (Bu arada nick'in cosinüs f(x)'in imaginer' i mi :) çok matematiksel yaklaştım :) )
bms23, güzel yorumun için teşekkürler
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
fusuy364, rica ederim, bu geziye kayıtsız kalınamazdı. inşAllah yolumuz düşer, geziniriz. :cat:
Nicki trigonometri bilgim olmazken tasarlamış, almıştım. :mrgreen: iMac bilgisayarım vardı. Apple Macintosh. İşletim sistemi de, Mac OS'tur.
fx de, bir program duymuştum, uzantısından geliyor. . Durum bu :)
İlkokulu, liseyi Rize'de okudum; 15 yıl yaşadım. Rize'nin Ayder kısmı ve diğer gezemediğim, fotoğraflarını gördüğüm o eşsiz manzaraları hep beni çekmiştir. Nasipse görmek, inşAllah fotoğraflarla bi başlık daha açarız :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst