Ayder ve Rize Turlamamız

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Cumartesi günü Ayder yaylasına KLE ile bol virajlı Ayder yolunu tatmak için gittim, bi de küçük piknik yaptım
Pazar günü de Ardeşen'den Olcay abi ile bi Rize turu yaptık

Cumartesi günkü gezimden diktörtgenler :)

Bunları aşağıya indirinceye kadar ne zorluk çektim



Ayder yolundayım, her zaman mola verdiğim yerde duruyorum. yolun kenarına kamelya yapmışlar, iyi olmuş




Fırtına deresi her zamanki formunda, bemberrak






Enstantane(perde hızı) denemeleri :) su aynı su, ilk foto saniyenin 5te 1'i






bu foto da saniyenin 80'de 1 'i




bu da saniyenin 500'de 1'i




taş kemer köprünün üzerine çıktım




manzaralı :)





İlginç bir lambalık olmuş :) Çamlıhemşin usulü :mrgreen:














Bahar mevsimi tüm hızıyla geliyor Allah'ın izniyle













adam ayılar kovanlara saldırmasın diye bayağı yüksek bi yer yapmış





Ayder'deyim, hava biraz sisli











Yukarı doğru çıkıyorum






bu bacalı yerler kaplıca, Ayder kaplıcaları






Bu kareyi nerdeyse her çıktığımda çekiyorum







Bu da bu manzaranın yağlıboya versiyonu , kendi çalışmam





Ayder'den manzaralar






















amcamız 63 yaşında, Türkiye'nin en yaşlı lisanlı bisiklet sporcusuymuş, Ardeşenli. 70li yıllarda eski yuvarlak hatlı kırmızı jawası varmış, sonra bi kazadan etkilenip bisikletle devam etmiş, bayağı muhabbet ettik












Burdan yukarısı Galer Düzü'ne gidiyo, ama ben gitmedim tabi.daha zamanı var oraların , bi karlar erisin



















şu yukarıda öğle yemeğimi yiyeceğim



























İşte öğle yemeğim, eşimin ellerine sağlık




Bu ağaç kökleri her zaman beni etkilemiştir.







İşte yemek yediğim yer, tam bir piknik alanı





gelin tülü şelalesi






Bu da ben :cherry:







Bundan sonrası da bu günkü pazar gezimizden diktörtgenler :)


Hazırlıklarımızı yaptık, Rize'ye doğru uzayacağız





yol kenarında tır bekleme alanında bol bol güzel fotoğraf çekemeye çalışıyoruz, bi oyanı bi buyanı gidip geliyoruz iyi poz verebilmek için :)
























Bu arada durduğumuz yerde kocaman motorlu uzaktan kumandalı model uçaklarla şov yapıyolardı ilgilileri





Klasik bir fotoğraf ama çekmeden duramıyoruz :)





















Bu da ben, güzel foto oldu














Bizim canavarcıkları Rize manzaralı Şahin tepesine çıkardık, daha doğrusu onlar bizi çıkardı :mrgreen:
























Kafa grenajına hastayım bu motorun, maşallah deyin :)










Olcay abi gül dedi, ben de güldüm :p




Bu arada satılık arazi varmış duyrulur :)





Benim canavarcığım manzaraya doyamadı :p



Bir sonraki gezide buluşmak dileğiyle esen kalın ::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
güzel gezmisin memleket doga harika ayrica KLE500 ün tadini cikartmisin helal:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler, evet tadını çıkarıyorum, siz de çıkarıyosunuzdur :cat:
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
güzel gezi güzel fotoğraflar tekerinize sağlık :)
bir sorum olacak arkadaşın üzerinde kushitani deri mont gördüm nasıl acaba memnun mu kendisi? bilgi verebilir misiniz ayrıntılı olarak
özelden de msj atabilirsiniz
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolun teşekürler
Ege Yeli, yazın sizin gelişinizde burada olursam tanışmayı isterim, çok iyi olur
speed_dream özel mesaj atıyorum
 
Katılım
5 Eki 2012
Mesajlar
225
Hocam Selamün Aleyküm, Fotoğraflı tur yazılarının takipçisiyim... Erzurum'dayım, ben de öğretmenim. YBR 125 Motosikletim var. Kardeşimle birlikte yazın motosikletle Rize ve yaylalarına çıkmayı düşünüyoruz (çıkabildiği kadar)Yukarı Kavron'a kadar çıkarır mı bizi YBR?
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Elinize saglık çok güzel bir gezi olmuş :cat:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Diğer gezileriniz gibi bol manzaralı güzel bir gezi olmuş , Yüreğinize sağlık :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
elinize saglık
son zamanlarda bu forumda okuyup keyif aldıgım nadir gezi raporlarından biri
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Çok sağolun, beğenmenize sevindim, yorum yapan herkese çok teşekkür ederim
ayhanakbuga, aleykümselam. ybr Kavron'a çıkar çıkmaya da biraz kötü yolu, çamur da olabiliyor yağmur durumuna göre, dikkatli olup bazı şeyleri de göze alırsanız niye çıkmasın.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
işte bizim senden görmek istediğimiz gezi böyle geziler,sizin oralarda kar var,manzara desen oda var motorunda iyi ve fotoğraf makinanda çok iyi, sana söylenecek söz zaten yok, muhteşem bir gezi planlayıcısı ve gezginsin.valla arkadaş sizin oralar çok harika yerler afedersin ama bizim buralarda sizin oralar gibi gezecek güzel yerler yok.memleketinizin kıymetini bilin.paylaşım için teşekkürler.saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Evet, buralar tam gezilesi yerler, kıymetini bilip geziyoruz işte :p, halimize şükrediyoruz
güzel yorumlarınız için çok sağolun, beni mahcup ediyosunuz::utangac: bu arada maşallah deyin :)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
hocam bu sene beni oralarda gezdirmezsen klenin tekerine kurşun atarım :p hem kle ne kardeş gelmiş olur kötümü :)
hep hayalim karadenizdeki tüm gezilesi yerleri görmek :) bu sene bu hayale çok yakınım inşallah gerçek olacak :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
bende tayinimi rizeyemi istesem hocam be bu güzellikler yalnız gezilmez.. :)
İşin esprisi bi yana foto + gezi olunca değme keyfine yorumlarda ayarında ..
eline tekerine sağlık Allah kaza bela vermesin..
vesselam...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
teşekkürler hocam, Allah razı olsun, iyi dilekleriniz için sağolun. buyrun gelin Rize'ye
Erol yazın gel gezdireyim seni, ama zaman çok önemli, burda olmayabilirim
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Resimler kartpostal gibi. Tekerinize sağlık..
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
Yusuf ben iki çocuktan fırsat bulupta nete girene kadar sen resimleri döşemişin bile.gerçekten eğlenceli bir gündü resimlerde güzel çıkmış motorla bakışıp çektiğimiz resme
yengen pek iyi gözle bakmayacak ama:) yinede güzel çıkmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst