- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Cumartesi günü Ayder yaylasına KLE ile bol virajlı Ayder yolunu tatmak için gittim, bi de küçük piknik yaptım
Pazar günü de Ardeşen'den Olcay abi ile bi Rize turu yaptık
Cumartesi günkü gezimden diktörtgenler
Bunları aşağıya indirinceye kadar ne zorluk çektim

Ayder yolundayım, her zaman mola verdiğim yerde duruyorum. yolun kenarına kamelya yapmışlar, iyi olmuş

Fırtına deresi her zamanki formunda, bemberrak

Enstantane(perde hızı) denemeleri
su aynı su, ilk foto saniyenin 5te 1'i

bu foto da saniyenin 80'de 1 'i

bu da saniyenin 500'de 1'i

taş kemer köprünün üzerine çıktım

manzaralı

İlginç bir lambalık olmuş
Çamlıhemşin usulü :mrgreen:


Bahar mevsimi tüm hızıyla geliyor Allah'ın izniyle


adam ayılar kovanlara saldırmasın diye bayağı yüksek bi yer yapmış

Ayder'deyim, hava biraz sisli


Yukarı doğru çıkıyorum

bu bacalı yerler kaplıca, Ayder kaplıcaları

Bu kareyi nerdeyse her çıktığımda çekiyorum

Bu da bu manzaranın yağlıboya versiyonu , kendi çalışmam

Ayder'den manzaralar



amcamız 63 yaşında, Türkiye'nin en yaşlı lisanlı bisiklet sporcusuymuş, Ardeşenli. 70li yıllarda eski yuvarlak hatlı kırmızı jawası varmış, sonra bi kazadan etkilenip bisikletle devam etmiş, bayağı muhabbet ettik


Burdan yukarısı Galer Düzü'ne gidiyo, ama ben gitmedim tabi.daha zamanı var oraların , bi karlar erisin



şu yukarıda öğle yemeğimi yiyeceğim




İşte öğle yemeğim, eşimin ellerine sağlık

Bu ağaç kökleri her zaman beni etkilemiştir.

İşte yemek yediğim yer, tam bir piknik alanı

gelin tülü şelalesi

Bu da ben :cherry:

Bundan sonrası da bu günkü pazar gezimizden diktörtgenler
Hazırlıklarımızı yaptık, Rize'ye doğru uzayacağız

yol kenarında tır bekleme alanında bol bol güzel fotoğraf çekemeye çalışıyoruz, bi oyanı bi buyanı gidip geliyoruz iyi poz verebilmek için




Bu arada durduğumuz yerde kocaman motorlu uzaktan kumandalı model uçaklarla şov yapıyolardı ilgilileri

Klasik bir fotoğraf ama çekmeden duramıyoruz



Bu da ben, güzel foto oldu


Bizim canavarcıkları Rize manzaralı Şahin tepesine çıkardık, daha doğrusu onlar bizi çıkardı :mrgreen:




Kafa grenajına hastayım bu motorun, maşallah deyin


Olcay abi gül dedi, ben de güldüm

Bu arada satılık arazi varmış duyrulur

Benim canavarcığım manzaraya doyamadı

Bir sonraki gezide buluşmak dileğiyle esen kalın ::tutkuy::
Pazar günü de Ardeşen'den Olcay abi ile bi Rize turu yaptık
Cumartesi günkü gezimden diktörtgenler
Bunları aşağıya indirinceye kadar ne zorluk çektim

Ayder yolundayım, her zaman mola verdiğim yerde duruyorum. yolun kenarına kamelya yapmışlar, iyi olmuş

Fırtına deresi her zamanki formunda, bemberrak

Enstantane(perde hızı) denemeleri

bu foto da saniyenin 80'de 1 'i

bu da saniyenin 500'de 1'i

taş kemer köprünün üzerine çıktım

manzaralı

İlginç bir lambalık olmuş


Bahar mevsimi tüm hızıyla geliyor Allah'ın izniyle


adam ayılar kovanlara saldırmasın diye bayağı yüksek bi yer yapmış

Ayder'deyim, hava biraz sisli


Yukarı doğru çıkıyorum

bu bacalı yerler kaplıca, Ayder kaplıcaları

Bu kareyi nerdeyse her çıktığımda çekiyorum

Bu da bu manzaranın yağlıboya versiyonu , kendi çalışmam

Ayder'den manzaralar



amcamız 63 yaşında, Türkiye'nin en yaşlı lisanlı bisiklet sporcusuymuş, Ardeşenli. 70li yıllarda eski yuvarlak hatlı kırmızı jawası varmış, sonra bi kazadan etkilenip bisikletle devam etmiş, bayağı muhabbet ettik


Burdan yukarısı Galer Düzü'ne gidiyo, ama ben gitmedim tabi.daha zamanı var oraların , bi karlar erisin



şu yukarıda öğle yemeğimi yiyeceğim




İşte öğle yemeğim, eşimin ellerine sağlık

Bu ağaç kökleri her zaman beni etkilemiştir.

İşte yemek yediğim yer, tam bir piknik alanı

gelin tülü şelalesi

Bu da ben :cherry:

Bundan sonrası da bu günkü pazar gezimizden diktörtgenler
Hazırlıklarımızı yaptık, Rize'ye doğru uzayacağız

yol kenarında tır bekleme alanında bol bol güzel fotoğraf çekemeye çalışıyoruz, bi oyanı bi buyanı gidip geliyoruz iyi poz verebilmek için




Bu arada durduğumuz yerde kocaman motorlu uzaktan kumandalı model uçaklarla şov yapıyolardı ilgilileri

Klasik bir fotoğraf ama çekmeden duramıyoruz



Bu da ben, güzel foto oldu


Bizim canavarcıkları Rize manzaralı Şahin tepesine çıkardık, daha doğrusu onlar bizi çıkardı :mrgreen:




Kafa grenajına hastayım bu motorun, maşallah deyin


Olcay abi gül dedi, ben de güldüm

Bu arada satılık arazi varmış duyrulur

Benim canavarcığım manzaraya doyamadı

Bir sonraki gezide buluşmak dileğiyle esen kalın ::tutkuy::
Son düzenleme: