Ayağıma kadar gelen fırsatı kaçırdım =/

Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Çok üzüldüm ayağıma kadar gelen bu fırsatı kaçırdığım için =/
Halbu ki megafondan ne kadar da güzel anlatıyordu fırsatın süper bir fırsat olduğunu.
Overlok makinası ayağıma kadar gelmişti. Halı , kilim, yolluk, paspas kenarına , halıfleks kenarına overlok çekilir, 5dk da teslim edilebilirdi =/
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bazı fırsatlar bir defa gelir ...
Halılara overclock yapıldığını yeni öğrendim :) Neyle soğutuyorlar acaba :p Yada ufak bir paspas versek overclock la 6mt bir halı olurmuydu bende takıldım şimdi :(
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
mahallemize 125436234. defa gelişinde yakalıycam inşallah.
acayüp overloğu kenarına yapıyorlar zamanla aşınan kenarları daha düzgün gözüksün diye. Sen başka birşeymi anladın bu overlocku soğutma falan derken

 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Acayüp de dalgaya vurmuş mevzuyu. Hani "overclock" olarak yazılan ve "ovırlok" olarak okunan, bilgisayarın çeşitli bileşenlerine yapılan güçlendirme işlemini kastetmiş :)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
eyvah çok üzüldüm şimdi yaa neyse sıkma canını kaçan fırsat olsun..

:cherry:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Bazı fırsatlar bir defa gelir ...
Halılara overclock yapıldığını yeni öğrendim :) Neyle soğutuyorlar acaba :p Yada ufak bir paspas versek overclock la 6mt bir halı olurmuydu bende takıldım şimdi :(
neden olmasın, phenom 2 x2 lerin bazıları x4 olarak çalışıyor
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
uçan halıyı da overloklıyorlar mı bunlar?

sinbat da ne zamandır bekliyor onları :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst