Ay inanki görmedim.

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaklaşık 2 saat önce ufak bir iş için dışarı çıktım artçı olarakta eşim arkada ben yolumda maksimum 40'la giderken sağdan bir araba sola hiç bakmadan yola çıktı.

Korna,fren falan derken zorla durdum ve ön tekerim aracın ön tekerine hafifçe vurdu.

Düşme ,çizik falan filan hiç bişey yok Allah'a çok şükür.Hemen içindeki kişiye baktım,bir bayan ve bana ne dedi biliyormusunuz.

"Ay inanki görmedim o tarafa bakmıyodum."

Ya sabır cekerek gönderdim bayanı neyse hoplatarak arabayı kaldırdı.50 metre ileride bir arabanın daha önüne kırarak dönüş olmayan yerden u donusu yaptı gitti.

Gelde şimdi buraya yazma.Ben şimdi ne diyim...
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Demek ki bir tek benim başıma gelmiyomuş! Geçmiş olsun, allah bizi bayan sürücülerin gazabından korusun.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
geçmiş olsun..Allah hepimizi bakar kör araç kullanıcılarından korusun...
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!

Bakabilirmiki acaba.O kadar bile zannetmiyorum.Eşim bile kadının ses tonundan dolayı "ümüğünü sıkmak istedim"dedi,
Avrupa yakası Selin vardı ya öle uzata uzata konusuyo.
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
alayı böle ya benim önümde trafik yogun akarken bi araç baktım öndekine yaklaşıyo izledim napcak die cat dedi öndekine dayadı:) başladım gülmeye kadın ay pardon yaa demezmi gülmekten geldimi alamadım
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
aynı şekilde bir kaza gözlerimin önünde olmuştu, hatta bu bayan bakan ama görmeyen bi bayandı, bi skuteri görmedi ve skuter aynen arka tekere güüüm! elemanda koruyucu ekipman olarak gömlek ve takunya vardı sadece, hassas bölgeyi gidona çarpıp yere yuvarlandı, motor yamuldu, arabanın lastiğine vurduğu için arabada hasar sıfır..
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
60
Rigel´isimli üyeden Alıntı
Demek ki "kariyer de yaparım, çocuk ta.." olmuyormuş. Sadece ÇOCUK..!


süpersin ::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Geçmiş olsun:rendeer:Zaten böyleler yüzünden motosiklet tehlikeli hale geldi:pr:
Rigel abi sana katılıyorum.:)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
çok geçmiş olsun. needir bu bayanlardan çektiğimiz anlamadım gitti....
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Allah hepimizi bayan sürücü gazabından korusun! Yaya ve sürücü olarak bunların trafiğe çıkmasını yasaklamak lazım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bakabilirmiki acaba.O kadar bile zannetmiyorum.Eşim bile kadının ses tonundan dolayı "ümüğünü sıkmak istedim"dedi,
Avrupa yakası Selin vardı ya öle uzata uzata konusuyo.
:mrgreen::mrgreen: doğru sölüyosun abi o çocuğa bile bakamaz o bakarkör:queen: çok geçmiş olsun Allah korumuş.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
allah hepimizi bayan sürücülerden korusun
birileri bunlara araba kullanmayı yasaklasa ne büyük sevap işlicek
ama bi tanesine sorun hepside iyi kullandığını iddaa eder:farao:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Geçmiş olsun iyiki size birşey olmadı
Bıraksaydın Filiz abla sıksaydı ümüğünü :)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Eşine de sana geçmiş olsun valla yengeyi bıraksaydın saçlarından şöle bugidi bugidi yapsaydı bir güzel.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
hemen hemen olayın aynısını bende yaşadım! fakat benimkinde asfaltla içli dışlı olduk, samimiyeti ilerlettik..

geçmiş olsun.. nufus kağıdı pembe olanlara 4-5 ehliyet sınavı yapılmalı diye düşünüyorum!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst