Avusturya-Viyana 2011 Harley Davidson Festivali

Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
Viyana'dan Selamlar... Eğitimim için gelmiş olduğum Viyana'da sizler için boş durmadım ve dün başlamış olan 2011 Harley Davidson festivaline katıldım.. Gelip görme fırsatı olamayanlar için işte fotoğraflar keyifli seyirler :cat:

IMG_0175.jpg

IMG_0174.jpg

IMG_0173.jpg

IMG_0172.jpg

IMG_0171.jpg

IMG_0170.jpg

IMG_0169.jpg

IMG_0168.jpg

IMG_0167.jpg

IMG_0165.jpg

IMG_0164.jpg

IMG_0163.jpg

VİDEO


IMG_0159.jpg

IMG_0157.jpg

IMG_0156.jpg

IMG_0155.jpg

IMG_0154.jpg

IMG_0153.jpg

IMG_0152.jpg

IMG_0151.jpg

IMG_0150.jpg

IMG_0148.jpg

IMG_0147.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0142.jpg

IMG_0141.jpg

IMG_0140.jpg

IMG_0139.jpg

IMG_0138.jpg

IMG_0137.jpg

IMG_0136.jpg

IMG_0134.jpg

IMG_0133.jpg

IMG_0132.jpg

IMG_0131.jpg

IMG_0130.jpg

IMG_0129.jpg

IMG_0128.jpg

IMG_0127.jpg

IMG_0126.jpg

IMG_0125.jpg

IMG_0123.jpg

IMG_0121.jpg

IMG_0120.jpg

IMG_0119.jpg

IMG_0118.jpg

IMG_0117.jpg

IMG_0115.jpg

IMG_0114.jpg

IMG_0113.jpg

IMG_0112.jpg

IMG_0111.jpg

IMG_0110.jpg

IMG_0108.jpg

IMG_0107.jpg

IMG_0106.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_0104.jpg

IMG_0103.jpg

IMG_0102.jpg

IMG_0101.jpg

IMG_0100.jpg

IMG_0099.jpg

IMG_0098.jpg

IMG_0097.jpg

IMG_0096.jpg

IMG_0095.jpg

IMG_0094.jpg

IMG_0093.jpg

IMG_0092.jpg

IMG_0091.jpg

IMG_0090.jpg

IMG_0089.jpg

IMG_0088.jpg

IMG_0087.jpg

IMG_0086.jpg

IMG_0085.jpg

IMG_0084.jpg

IMG_0083.jpg

IMG_0082.jpg

IMG_0081.jpg

IMG_0080.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0078.jpg

IMG_0077.jpg

IMG_0076.jpg

IMG_0075.jpg

IMG_0074.jpg

IMG_0073.jpg

IMG_0070.jpg

IMG_0068.jpg

IMG_0067.jpg

IMG_0065.jpg

IMG_0064.jpg

IMG_0063.jpg

IMG_0062.jpg

IMG_0060.jpg

IMG_0059.jpg

IMG_0058.jpg

IMG_0057.jpg

IMG_0056.jpg

IMG_0055.jpg

IMG_0054.jpg

IMG_0053.jpg

IMG_0052.jpg

IMG_0051.jpg

IMG_0050.jpg

IMG_0048.jpg

IMG_0047.jpg

IMG_0046.jpg

IMG_0045.jpg

IMG_0042.jpg

IMG_0041.jpg

IMG_0040.jpg

IMG_0039.jpg

Umarım beğenmissinizdir :cat: Böyle bir etkinliğin ülkemizde olması dileğiyle Hosçakalın :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
cık cık,biz seni okumaya gönderelim,sen orada motor festivallerinde gez,olacak şey mi?:queen:

sağolasın ethemciğim,teşekkürler,gezmiş kadar olduk.:cat:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Fotograflar icin tesekkürler..

Ama ben Harley sevmem..
Alman bir arkadasim var..
Ben yasliyim ama o benden yasli.. :cherry:
Bana dedigi..
Remzi harley sürmenin 3 nedeni vardir..
1.Hava atmak icin
2.Sattigin zaman deger kaybetmemesi.
3.Unuttum :)

cık cık,biz seni okumaya gönderelim,sen orada motor festivallerinde gez,olacak şey mi?:queen:

Dua etki Fuarda resim cekiyor.. :p
Benim kaldigim yerde suan Fuar var (Interpack)
Ve Gecen aksam 3 vatandasimla tanistim meslegim icabi..
Sana yemin ediyorum arkadasin biri benden iyi biliyordu pavyonlari, barlari vs vs..:cyclopsan
Anladin degilmi dostum..
Agzim acik kaldi yemin ederim..
Arkadas Fuar a degilde sanki baska seyler icin gelmis.. :cherry:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Oğlum eline sağlık,
Güzel bir festivalmiş. Keşke Cengiz ve Bahri amcan orada olsalardı.:cat:
Sanırım cep telefonu çektin resimleri. bazıları pek net çıkmamış.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Değerli kardeşim öncelikle okulunuzda başarılar diliyorum.Bizlerle paylaştığın bu harika kareler için sonsuz teşekkürler.Maddi açıdan sadece hayalini kurduğumuz ve sadece yine maddi imansızlıklar neticesinde kopyaları olan Ramzeylere bindiğimiz ama tarzımızdan yaşımız gereği vaz geçemediğimiz Chopperlere ağzım açık baka kaldım.Ellerine sağlık.
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
elinize sağlık fotolar harika ben harley sevmem ama fotolar müthiş emeğine sağlık güzel bir paylaşım teşekkürler :)
 
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
38
Nutkum tutuldu ateşim çıktı benzim soldu. Süper ötesi motorlar. Motor tanrıçaları gibiler:=)
 
Katılım
9 Nis 2010
Mesajlar
586
Umarım Avusturya'dakiler biraz daha farklıdır buradakilerden. Benzinlikte tanışıp, beraber yol almaya başladığım ve Eskişehir-Ankara arasında yolda kalmış motorla uğraşırken yanımdan yavaşlamadan dahi geçen 8 tane Harley sahibi görmüşlüğüm var. Dayım da çok eski kullanıcıdır, ben yolda Harley sahiplerine selam vermiyorum diyor. Vardır belki bir nedeni..
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
409
cık cık,biz seni okumaya gönderelim,sen orada motor festivallerinde gez,olacak şey mi?:queen:

sağolasın ethemciğim,teşekkürler,gezmiş kadar olduk.:cat:

Abi cuma ders cıkışı gidebildim zaten anca.. Hafta içi olsa bende gidemezdim:p

Oğlum eline sağlık,
Güzel bir festivalmiş. Keşke Cengiz ve Bahri amcan orada olsalardı.:cat:
Sanırım cep telefonu çektin resimleri. bazıları pek net çıkmamış.

Aynısı benimde aklıma geldi hatta arkadaşlara bizim bahri amcada burdamıdır acaba falan dedim :mrgreen: Resimler malesef telefondan ancak bukadar oluyor :pale:
eline sağlık abicim güzel motorlar..

Rica ederim beğenmenize sevindim

Değerli kardeşim öncelikle okulunuzda başarılar diliyorum.Bizlerle paylaştığın bu harika kareler için sonsuz teşekkürler.Maddi açıdan sadece hayalini kurduğumuz ve sadece yine maddi imansızlıklar neticesinde kopyaları olan Ramzeylere bindiğimiz ama tarzımızdan yaşımız gereği vaz geçemediğimiz Chopperlere ağzım açık baka kaldım.Ellerine sağlık.

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :cat:
elinize sağlık fotolar harika ben harley sevmem ama fotolar müthiş emeğine sağlık güzel bir paylaşım teşekkürler :)

Rica ederim beğendiyseniz sorun yok :cat::)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
orada olmak isterdim makineler fena çok sağol bu fotoları yayımladığın için...
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eline sağlık fotoğraflar için..

bu çok hoş görünüyor :)

bu motosikletten iskenderunda var aynı buna bezior rengi fiziğiyle arka tekeri arı kovanı kadar nerdeyse geniş ve büyük ama adam iskenderunda pazar günleri sahilde gezior hava atmaya motor yılan gibi gidiyor görseniz varya....
 
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
440
etocum ancak bakabildim resimlere chopperler muhteşem ama voyagerlere bittim 2.5 kio verdim şu an çanta araştırıyorum e-buy dan çıkma falan buldum yakında sipariş vercem senin orda bildiğin site varsa ikinci elde olur buraya yazarsan sevindirik olurum
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
chopper dediğin böyle uzaktan güzel güzel seveceksin. bidaha mı asla belki yaşlandığımda saçı uzatıp beyazlatacan küpeyi takacan deri yelek giyip kotunu çekecen. ortalıkda karizmatik gözüküp çıtır avlayacan. :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Cruiser kullanmanın yaşla bir alakası yoktur. Hızı sevmiyorsundur, arazi ile işin yoktur. Asfalt olmayan yer seni bozuyordur. Altında çok yüksek torklu keyif makinesi istiyorsundur. Alırsın bir Cruiser yaya yaya gezersin. Bknz şekil bir a ben. Ama şu var, Harley mi Japonların üst segment Cruiser ları mı dersen oturur bir düşünürüz. Bir midnight star 1300 ü ı , Sportster 1200 e değişmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst