- Katılım
- 16 Kas 2008
- Mesajlar
- 409
- Konu Yazar
- #1
Viyana'dan Selamlar... Eğitimim için gelmiş olduğum Viyana'da sizler için boş durmadım ve dün başlamış olan 2011 Harley Davidson festivaline katıldım.. Gelip görme fırsatı olamayanlar için işte fotoğraflar keyifli seyirler :cat:
VİDEO


Umarım beğenmissinizdir :cat: Böyle bir etkinliğin ülkemizde olması dileğiyle Hosçakalın :rendeer:
VİDEO


Umarım beğenmissinizdir :cat: Böyle bir etkinliğin ülkemizde olması dileğiyle Hosçakalın :rendeer: