Avrupada motosikletli olmak

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
851
Geçen hafta İspanyanın Barselona şehrinde 4 gün kaldım .Bu şehre daha önceki yıllarda da 3 kez gelmiştim. Bu sefer siz motorsikletçi arkadaşlarım içinde bazı resimler çektim. Barselona'nın tarihi, mimari, kültürel ve gece hayatı güzellikleri için bir şey yazmaya gerek yok. Heryerde yazılıp çiziliyor.
Ama motorsikletçiler için bir cennet.
Motosiklet sürücülerinin % 45 bayan.
İşyerine vespasıyla gidiyor park ettikten sonra topuklu ayakkabısını çantadan Çıkartıp ayagındakiyle deyiştiriyor
Ehliyet sahibi Barselonalıların %74 nin +A2 de var. (sadece A2 olanlar hariç).
Dört tekerlilerin dörtte üçü motosiklet kullanıcılarının sorunlarını biliyor. Tabii ki saygıda kusur etmiyor.
Şehrin en gözde meydanları ve mekanları motosiklet parkları için ayrılmış.Ünlü Catalunya meydanı resminde ki gibi. Şimdi size İstanbuldan örnek vereyim. Taksim meydanındaki anıtın çevresi, Kadıköy meydanı, Bakırköy meydanı ,Eminönü iskelesi önü,Üsküdar iskele önü ve meydanı gibi yerlerin tamamı motosiklet park alanı, hemde çizgilerle ayrılmış olarak düşünün.
Trafikte tam bir Motosiklet özgürlüğü var öncelik hakkı motosikletlilerin.
Motosikletinle deniz kenarına gidip kum alanının başladıgı en son noktaya park edebiliyorsun. Havlunu alıp denize girebiliyorsun. Havlusu kurusun diye motorsikletin üstüne atan çok gördüm.
Yanlız bir şeyi çok yadırgadım kask dışında koruma kullanan çok az sürücü gördüm.:farao:
Şimdi sayın İstanbul Belediye başkanı ve Valisine sorum şu?
BARSELONAYLA İSTANBUL RESMİ OLARAK KARDEŞ ŞEHİR. YAW ...İNSAN BİR GRAM KARDEŞİNDEN ÖRNEK ALMAZMI ?

[
dscn1290dzh7.jpg
[/URL][/IMG]




 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
7
paylaşım için teşekkürler biz ne zaman bugünleri görürüz bilmem ama görmeyi çok isterdim :pale:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
way annasını yaw avrupa nasıl bişimiz :p sağol paylaşım için, park yerlerinin güzelliğine bak ben çankayada motosikleti saklıcak yer arıyorum koymak için............. :farao:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
:salut: Resmen gözümden yaş geldi kareleri görünce. Teşekkürler paylaşım için.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şimdi sayın İstanbul Belediye başkanı ve Valisine sorum şu?
BARSELONAYLA İSTANBUL RESMİ OLARAK KARDEŞ ŞEHİR. YAW ...İNSAN BİR GRAM KARDEŞİNDEN ÖRNEK ALMAZMI ?

Arkadaşım bu saydığın insanların eğitimi, hayat görüşü nedir ki...Ne bekliyorsun bu insanlardan.Bütün motorcular toplu posta atsak bile imkansızı istemek gibi birşey...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Coq nerde yaa ondan rica edelim bize fransadan resim atsin ,motor ulkesi Fransadir bende Madrid te bulundum evet hava sartlari dolasi ile gercekten cok motor ama fransa gibi degil orasi cidden motorcu bir toplum bence ve tabiki italya ama italyada agirlik scooter.
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
burada öyle perk etsen teker teker çekerler :mrgreen:
kırmızı ışıkta beklesen lan motor ne bekliyon kırmızı ışıkta sen motor değil misin ? derler :mrgreen:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
58
accık, birazcık sarhoş oldum, durun kendime geleyim, neyse
darsı başımıza diyelim, ne olsun...inşaallah bir gün bizde görürüz. herkes eğitim şart diyor ya. eğitim değil ahlak şart(!) eğitim veriyoruz ya, verdiğimiz eğitim nasılsa, ahlakı yok ediyor. garip ama gerçek... trafikte en büyük hödükler, kendilerini küçük tanrı zanneden ve başkasını küçümseyenler, genelde eğitimli ve zengin zırtapozlar, ya da eski tabiriyle sonradan görmeler. (BEN ÖNCEDEN GÖRME HİÇ GÖRMEDİM NEDENSE, BU DA AYRI BİR HİKAYE)...
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
bizim ülkede böylesi olur ama en başta eğitimin ufak yaşta verilmesi
lazımdı okullarda hangi okulda iyi bir trafik eğitimi var ? malesef yokk
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
81
valimiz,belediye başkanımız ve emniyet müdürümüz motosiklet kullanımına teşvik etseler İstanbul da trafik olmaz. !!

o zaman en çok yolcu taşıyan bir gemi şirketi olmaz belediyenin..
o zaman denizaşırı ülkelere hızlı feribot siparişi verip ordan buraya getirmek için 1000 ailenin 1 senelik mutfak masrafı tutarındaki yakıt bedeli kasalarında durur..(tuzla tersanesi varken oraya yaptırmaları da enteresan)
o zaman hollandadan fahiş fiyatlarla metrobüs ve türevlerini ithal etmezler..(bursa da cillop gibi otobüs yapan firmalar olduğu halde)
o zaman köprü ücretlerinden pay alamazlar.bedava yapmak zorunda kalırlar..
o zaman ispark para kazanmaz..
o zaman ....

diye gider..
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
3
helal olsun valla çok güzel bi paylaşım olmuş... eee çuvaldızı batıralım biraz kendimize... "millet avrupada insana saygı duyuyor, kimse birbirinin hakkını çiğnemiyor"... bide kendi yaptıklarımızı düşünelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst