aTLaNTiC'iN DoGuM GuNu KuTLu oLsUn =))

Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
190
atlantic tanışmasakda forumlarda çok sık gördüğüm bir arkadaşsın, doğum günün kutlu olsun, nice senelere, ::cheeeeer
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
atlantic nice mutlu yıllara kardeşim. dert etme sen 20lerle 30lar arasındaki tek fark 30lar daha da bi keyifli ve huzurlu oluyor.

İnşallah öyle olur. :) Çok teşekkür ederim. :rendeer:

mutlu yıllar, doğru hatırlıyosam son zamanlarda sıkıntılı günler yaşıyodu, umarım yeni yaşı her şeyin en güzelini getirir kendisine ..:rendeer:

Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için, eski sağlığıma kavuşmama ramak kaldı. :) Gayet iyiyim çok şükür. :cat::rendeer:

atlantic tanışmasakda forumlarda çok sık gördüğüm bir arkadaşsın, doğum günün kutlu olsun, nice senelere, ::cheeeeer

Olsun arkadaşım, tanışırız bir gün. :cat: Çok teşekkür ederim.. :rendeer:


Hepinize tekrar teşekkürler arkadaşlar, hep beraber nice sağlıklı mutlu senelere inşallah, kazasız belasız... :):rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pasifik kardeş doğum günün kutlu olsun nice senelere..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
100
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşkım geçmiş doğum günün kutlu olsun:rendeer:

iyi ki doğdun ve iyi ki varsın .)::kalbim::::wish::
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
193
Enes kardeş şaşırttın beni. :) Çok teşekkür ederim. :rendeer: Hep beraber nice senelere inşallah. 30'a merdiven dayamak kötü bişey bea. :mrgreen:

@playboy_77; Çok teşekkürler arkadaşım. :rendeer:

Olgayım nice mutlu senelere, sevdiklerinle beraber uzun ömürler dileğiyle iyiki doğdun :)

bende de var 30 stresi hemen kapıda :mrgreen:

Bu 30 stresi sadece gilera nexus 500 sahiplerinde oluyor galiba :queen:

Nice mutlu senelere Olgay abicim.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst