aTLaNTiC'iN DoGuM GuNu KuTLu oLsUn =))

Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
doğum günün kutlu olsun Olgay abii .. :) Nice mutlu senelere nice mutlu 29. yıllara ..


 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Enes kardeş şaşırttın beni. :) Çok teşekkür ederim. :rendeer: Hep beraber nice senelere inşallah. 30'a merdiven dayamak kötü bişey bea. :mrgreen:

@playboy_77; Çok teşekkürler arkadaşım. :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Kazasız Belasız Nice Mutlu Yıllar Dilerim Abi.. :rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
doğum günün ve kandilin kutlu olsun... nice yıllara........atlantic
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Olgayım nice mutlu senelere, sevdiklerinle beraber uzun ömürler dileğiyle iyiki doğdun :)

bende de var 30 stresi hemen kapıda :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
İyiki doğdun Olgay abi.:cherry:Nice sağlıklı mutlu yıllara.:rendeer:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Olgayım nice mutlu senelere, sevdiklerinle beraber uzun ömürler dileğiyle iyiki doğdun :)

bende de var 30 stresi hemen kapıda :mrgreen:

Onurum sorma ya. :) İnsan kendini kötü hissediyor valla. Yirmili yaşlara veda ediyorum(z) artık. :mrgreen: Neyse, sağlıklı olalım da gerisi boş. :cat: İyi dileklerin için sağol kardeşim.

Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ediyorum. Sağlıkla, mutlulukla nice senelere hep beraber inşallah. :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
atlantic nice mutlu yıllara kardeşim. dert etme sen 20lerle 30lar arasındaki tek fark 30lar daha da bi keyifli ve huzurlu oluyor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Vay neler de kaçırmısım ben..
Doğum günün kutlu olsun Atlantic abi...
Birlikte nice senelere..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mutlu yıllar, doğru hatırlıyosam son zamanlarda sıkıntılı günler yaşıyodu, umarım yeni yaşı her şeyin en güzelini getirir kendisine ..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst