- Katılım
- 7 Nis 2008
- Mesajlar
- 190
atlantic tanışmasakda forumlarda çok sık gördüğüm bir arkadaşsın, doğum günün kutlu olsun, nice senelere, ::cheeeeer
atlantic nice mutlu yıllara kardeşim. dert etme sen 20lerle 30lar arasındaki tek fark 30lar daha da bi keyifli ve huzurlu oluyor.
mutlu yıllar, doğru hatırlıyosam son zamanlarda sıkıntılı günler yaşıyodu, umarım yeni yaşı her şeyin en güzelini getirir kendisine ..:rendeer:
atlantic tanışmasakda forumlarda çok sık gördüğüm bir arkadaşsın, doğum günün kutlu olsun, nice senelere, ::cheeeeer
Enes kardeş şaşırttın beni.Çok teşekkür ederim. :rendeer: Hep beraber nice senelere inşallah. 30'a merdiven dayamak kötü bişey bea. :mrgreen:
@playboy_77; Çok teşekkürler arkadaşım. :rendeer:
Olgayım nice mutlu senelere, sevdiklerinle beraber uzun ömürler dileğiyle iyiki doğdun
bende de var 30 stresi hemen kapıda :mrgreen: