Ateşli kızımın resimleri:)

Katılım
28 Şub 2008
Mesajlar
15
Selam arkadaşlar resim eklemeyi şu an itibari ile öğrenmiş bulunuyorum(eyong sağolsun) işte bunlarda deli kızımın resimleri allah herkesi gönlündeki motosiklete kavuştursun:)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çok yakışıklı motormuş allah kaza bela vermesin nazar değmesin inşallah.
 
Katılım
14 Eyl 2007
Mesajlar
60
bu kızın ateşi çok yüksek ::::::DD aman dikkat et.akro da bi başka durmus sıkı makına Allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
şu resimde gözüme tek takılan şey eksoz nedense :silent:

29022008508hj8.jpg


allah kaza bela vermesin çok güzel gunlerde bin inşallah:rendeer: Fena kestim bu arada kızı haberin olsun :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel makina güle güle kullan eksozda güzelmiş ee güzel olsun demi kerata 2 milyar:p
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
ben seviyorum bu aleti ya... ilk r1 i gordugum seneden beri... kazasız belasız isallah
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Çok güzel be kardeşim..Maşallah..Hemde 40 bin kere..:rendeer:

2003 model kanımca.:bounce:
Tekerin düz bassın...bende Yamaha'mı sattıp yeni kasa almaya niyetliyim.

İnşallah sezon içinde alırım...:mrgreen:

Dipnot: Akro iyi seçim..Yanlız oturtamamışlar galiba..Egzos ucu biraz aşağı inmeli...:silent: Kuyrukla paralel değil..:winkwink

Bunlar gibi yani..:wiinkk:
.
[IMGL]http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C05%5C08%5Cbikepics-891094-200.jpg[/IMGL] [IMGR]http://w1.bikepics.com/pics/2005%5C05%5C22%5Cbikepics-359309-200.jpg[/IMGR]












[IMGL]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C18%5Cbikepics-1151741-200.jpg[/IMGL]
[IMGR]http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C03%5C08%5Cbikepics-823390-200.jpg[/IMGR]
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı uğurlu olsun... Allah kazadan beladan korusun... :rendeer:

Nazar değmesin çok şık... :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok güzel makina
en sevdiğim 1000 lik diyebilirim
Allah kaza beka vermesin:rendeer:
hem öle başlık koyma da kızını istemeye gelmeyelim ::winkwink
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
ALLAHIN EMRİ PEYGAMBERİN KABRİ İLE KIZINI KENDİME İSTİYORUM :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst