- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,978
allahın emri kızınızı sizden kendime istiyorum :queen:
ALLAHIN EMRİ PEYGAMBERİN KABRİ İLE KIZINI KENDİME İSTİYORUM :queen::queen::queen:
ALLAHIN EMRİ PEYGAMBERİN KABRİ İLE KIZINI KENDİME İSTİYORUM :queen::queen::queen:
çok güzel makina
en sevdiğim 1000 lik diyebilirim
Allah kaza beka vermesin:rendeer:
hem öle başlık koyma da kızını istemeye gelmeyelim ::winkwink
sizin kızınızla benim oğlumun akrep kardeşliği var :mrgreen:
vala tatlı makına tekere yere düz bassın fazla havada gitmesin![]()