Çok güzel be kardeşim..Maşallah..Hemde 40 bin kere..:rendeer:
2003 model kanımca.:bounce:
Tekerin düz bassın...bende Yamaha'mı sattıp yeni kasa almaya niyetliyim.
İnşallah sezon içinde alırım...:mrgreen:
Dipnot: Akro iyi seçim..Yanlız oturtamamışlar galiba..Egzos ucu biraz aşağı inmeli...:silent: Kuyrukla paralel değil..:winkwink
Bunlar gibi yani..:wiinkk:
.
[IMGL]http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C05%5C08%5Cbikepics-891094-200.jpg[/IMGL] [IMGR]http://w1.bikepics.com/pics/2005%5C05%5C22%5Cbikepics-359309-200.jpg[/IMGR]
[IMGL]http://w3.bikepics.com/pics/2008%5C01%5C18%5Cbikepics-1151741-200.jpg[/IMGL]
[IMGR]http://w2.bikepics.com/pics/2007%5C03%5C08%5Cbikepics-823390-200.jpg[/IMGR]