- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar , 400km gibi bir uzun yola çıkma planım var , motorun cg diye tabir edilen motor buloğuna sahip.
7 senedir kullanıyorum ve 6 kere stator arızalandı ve değiştirdim, stator ariza verdiği zaman motor ateşleme yapmiyor ve hep servise yakin yerlerde ariza verdi.
fazla uzatmadan , uzun yolda tekrar stator arizasi verir korkusuyla sizlere daha önceki arızalarda ustanın yaptığı bir işlemi sormak istiyorum
motorum çalışmıyordu ve ustaya götürdüm, ateşleme yok , usta statorden gelen kabloyu başka bir kabloya bağladı ve motoru çalıştırdı ardından stator bozuk değiştirmek lazım dedi ve ustaya sordum böyle calistirsam olmazmı dedim , pek sağlıklı değil dedi ve statoru değiştirdik.
usta burada ne yaptı onu bilmek istiyorum , uzun yolda tekrardan bu arızayı verirse en yakin şehre gitmek için bu yöntemi denemek istiyorum
bu olay 5 sene önce yaşandı, birkaç ustaya sordum orası bize kalsın biz ne yicez diyor
amacim farkli sadece dag basinda kalmamak
hepinize şimdiden teşekkür ederim.
7 senedir kullanıyorum ve 6 kere stator arızalandı ve değiştirdim, stator ariza verdiği zaman motor ateşleme yapmiyor ve hep servise yakin yerlerde ariza verdi.
fazla uzatmadan , uzun yolda tekrar stator arizasi verir korkusuyla sizlere daha önceki arızalarda ustanın yaptığı bir işlemi sormak istiyorum
motorum çalışmıyordu ve ustaya götürdüm, ateşleme yok , usta statorden gelen kabloyu başka bir kabloya bağladı ve motoru çalıştırdı ardından stator bozuk değiştirmek lazım dedi ve ustaya sordum böyle calistirsam olmazmı dedim , pek sağlıklı değil dedi ve statoru değiştirdik.
usta burada ne yaptı onu bilmek istiyorum , uzun yolda tekrardan bu arızayı verirse en yakin şehre gitmek için bu yöntemi denemek istiyorum
bu olay 5 sene önce yaşandı, birkaç ustaya sordum orası bize kalsın biz ne yicez diyor
hepinize şimdiden teşekkür ederim.