Asya royal 150 hakkında bilgisi olan var mı ?

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Arkadaşlar az önce internette gördüm baktım inceledim 3000 tl fiyatı var hemde sıfırdır bu motor güzelde duruyor çin falan diyeceksiniz ama benim ilk motorum olacağından bol yedek parçası olması benim için daha avantajlı olacaktır

http://asyamotor.com.tr/?page=urun-detay&id=33

Buda linki bi bakıp inceleyip bana görüşlerinizi söylerseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
kendisi ilk motorum olur geçen sene mayıs ayında sıfır aldım ağustos ayında 3000 km olmadan sattım.

tek kişi ile düz yolda hızınızı 90 km ye sabitleyip gidiyorsunuz aslında gerçek hızınız 75 km

yokuşlarda tek kişi ile ibre 70e düşüyor iki kişide 50 ye düşüyor gerçekte ne kadar siz düşünün

görüntüsü çok güzel çok heybetli ama sıkaşan trafikte heybeti başa bela oluyor

geçen sene rodajdan sonra 15 kuruş yakıyordu satıp 250 cc regal raptor aldım benzin kilometrede 13 kuruşa düştü

sonuç olarak motor ağır gücü yetersiz durum böyle olunca çok yakıyor

inanılmaz rahat bir motor koltuğu kocaman 2 kişi hatta 3 kişi çok rahat yolculuk yapabilir.

sağlamlık konusuna gelince adam gibi kullanılırsa 2 - 3 sene rahat kullanılır bence
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
kendisi ilk motorum olur geçen sene mayıs ayında sıfır aldım ağustos ayında 3000 km olmadan sattım.

tek kişi ile düz yolda hızınızı 90 km ye sabitleyip gidiyorsunuz aslında gerçek hızınız 75 km

yokuşlarda tek kişi ile ibre 70e düşüyor iki kişide 50 ye düşüyor gerçekte ne kadar siz düşünün

görüntüsü çok güzel çok heybetli ama sıkaşan trafikte heybeti başa bela oluyor

geçen sene rodajdan sonra 15 kuruş yakıyordu satıp 250 cc regal raptor aldım benzin kilometrede 13 kuruşa düştü

sonuç olarak motor ağır gücü yetersiz durum böyle olunca çok yakıyor

inanılmaz rahat bir motor koltuğu kocaman 2 kişi hatta 3 kişi çok rahat yolculuk yapabilir.

sağlamlık konusuna gelince adam gibi kullanılırsa 2 - 3 sene rahat kullanılır bence


peki mesela sürekli en yüksek hızda sabit olarak gittin motor hararet falan yapıyor mu ?
zaten banada ağır kalıplı bir motor gerekiyor kendimde iriyimdir çünkü görüntü olarak küçük motorlar bana saplanmış gibi duruyor :)
artı olarak bişi daha sormak istiyorum aslında yakıtı benım için önemli değil sizi yolda bıraktığı oldumu hiç çünkü ben günlük 100 km ye yakın bir mesafe katedeceğim alacağım motorla ilgi alakanız için çok teşekkür ederim :)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
sabit 90- 100 arası ibre gösterir gerçekte sabit 80 civarı bi hızla gidersin ama düz yolda hafif yokuş oldu mu hemen hızı düşer

ben hiç yolda kalmadım her deferinde tek marş çalıştı

yoğun trafikte artçıyla uzun süre dur kalk yaptım hararet yapmadı
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
sabit 90- 100 arası ibre gösterir gerçekte sabit 80 civarı bi hızla gidersin ama düz yolda hafif yokuş oldu mu hemen hızı düşer

ben hiç yolda kalmadım her deferinde tek marş çalıştı

yoğun trafikte artçıyla uzun süre dur kalk yaptım hararet yapmadı

çok teşekkür ederim bilgiler için yardımın dokundu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst