Asya Pars DD250E-9B motoruma ön camı nerden bulurum?

Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
112
Şimdi ben motorla yeniyim. Benzerlerini görünce hemen dikkatimi çekiyor. Dün ışıklarda yanımda bir regal raptor dd250e-9b durdu. benimkinin aynısı tabi. Dayanamadım sordum. Bilader seninki kaç model?... 2006...Gümüş gri t gidon gösterge deponun üstünde. O cam ve sis farları motora o kadar yakışır, başkaca birşey yapmaya gerek kalmamış motora. Ayna gibiydi. Çok sevindim tabi, 2006 motora bu keyifle biniyorsa hala, ben de motora iyi bakıyorum. Demekki bu keyif böyle devam edecek. Zaten hayat koşulları küçük şeylerle mutlu olmaya zorluyor insanı. Şimdilik elde bu var. Demekki iyi bakarsak mutlu olucaz. Peki ama ben nereden bulurum o camı ve sis farları falan takılırsa yakıtla ilgili bir artış olur mu, ya da aküye nasıl yansır olay. Akü ve yakıt sorunu yaşayabilecek durumda değilim. Motoru sıfır almam belimi büktü zaten yeterince. Bu parçaları düzgün monte edecek ustayı bulmak da var işin içinde. Önerilerinizi yazarsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst