-Asya nostalji- Egzoz patlama yaptı ve marş basmıyor

Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
10
Merhabalar daha geçen haftalarda motorda yağsızlıktan dolayı sorun yaşamıştım.
Yaptırdıktan sonra egzozda patlamalar oluyordu çalışırken ama hemen sonra geçiyordu. Dün ve bugün hareket halinde de gaza basınca patlama sesleri geliyordu. Biraz önce de markete gittim dönerken çalıştırdım fakat marş almadı. Egzozdan pısstt diye ses geliyo ve çalışmıyor motor. Ayaktan da aynı ses geliyor egzozdan elden basınca da.

Acaba ne olabilir sorun hallebilir miyim yarın sabaha kendim yoksa ustayı çağırayım mı bak böyle oldu diye. Sebebini anlayamadım bir türlü.
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
2
dostum aynı sorunu bende yasadım nostajide ayaklıgı yarım saat tekmeledikten sonra anca calısıyodu tamirciye gittim akü ölmüş dedi aküyü değiştirdim şimdi ayaktan bile ilk seferde alıyor
 
Katılım
3 Ağu 2013
Mesajlar
216
Bende ayni makinayi kullaniyorum. Dostum bunlarin yagini benizini eksik etmeyeceksin yoksa sikinti yapıyor böyle. Bence ugrasma gotur ustaya
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
10
Yagi falan hepsi yeni degisti daha 500-600 km anca oldu benzin de var acaba bujilerde mi sorun var dedim nasil bakabilirim oraya ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

Aku de iyi onda da sikinti olmadigindan eminim :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

Evet götürdüm şimdi ustaya o da anlayamadı sorunu. Motor karbüratörden geçmeden egzoza veriyor siboplar değişebilir tarzında bir şey söyledi. Nedir aslı astarı bilen var mı acaba ?
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Benzer bir sorun bende yaşadım. Motor durmadan 30 km önce falan egzozda bi patlamalar oldu özellikle gazı kestiğimde oluyordu.Ve aniden durdu motor çalıştıramadım bir türlü :)
Bikaç bişey değişti garantiden. 170 falan tutuyodu hesapladığımda. 3bin bakımıyla beraber 50 liraya hallettik. nedenini bilmiyorum ustada anlamadı.

6bindeyken yine benzer bişey oldu marş basmadı sabah. Bugün servisen aldım motoru. Marş motoru değişmiş. Yaptırdığınızda eğer usta detaylı bişey söylerse burda yazarsanız sevinirim. Anladığım kadarıyla marş motorumuz falan dandik biraz. Dikkat etmek lazım biraz :)
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
10
Benzer bir sorun bende yaşadım. Motor durmadan 30 km önce falan egzozda bi patlamalar oldu özellikle gazı kestiğimde oluyordu.Ve aniden durdu motor çalıştıramadım bir türlü :)
Bikaç bişey değişti garantiden. 170 falan tutuyodu hesapladığımda. 3bin bakımıyla beraber 50 liraya hallettik. nedenini bilmiyorum ustada anlamadı.

6bindeyken yine benzer bişey oldu marş basmadı sabah. Bugün servisen aldım motoru. Marş motoru değişmiş. Yaptırdığınızda eğer usta detaylı bişey söylerse burda yazarsanız sevinirim. Anladığım kadarıyla marş motorumuz falan dandik biraz. Dikkat etmek lazım biraz :)

Aldım ben de motoru. Usta reflekte yaptıktan sonra motoru bu başıma geldi bundan önce hiç böyle bir şey olmamıştı dediğine göre hararet yapmış. Bir tane contası yanmış. Onu değiştirdi şimdi ne patlama kaldı ne de başka bir şey. Tabi şüphelenmiyor da değilim onun yüzünden mi oldu yoksa normal mi diye
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
usta rektefe sırasında egzantirik ayarını tam yapmadıysa, asırı sınma ve egzos patlatma ondan da olabilir.

suan normal ise sorun yok, tam emin olmadan ustanın günahını almayayım
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
10
usta rektefe sırasında egzantirik ayarını tam yapmadıysa, asırı sınma ve egzos patlatma ondan da olabilir.

suan normal ise sorun yok, tam emin olmadan ustanın günahını almayayım

Acıkcası bilmiyorum yaptı mı yapmadı mı kontrol edebileceğim bir şey mi peki ?
 
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
23
Bunların yağını eksit etmediğin sürece uzun yol bile gidersin şarköye gidip geldi bu motor ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst