- Konu Yazar
- #1
Merhabalar daha geçen haftalarda motorda yağsızlıktan dolayı sorun yaşamıştım.
Yaptırdıktan sonra egzozda patlamalar oluyordu çalışırken ama hemen sonra geçiyordu. Dün ve bugün hareket halinde de gaza basınca patlama sesleri geliyordu. Biraz önce de markete gittim dönerken çalıştırdım fakat marş almadı. Egzozdan pısstt diye ses geliyo ve çalışmıyor motor. Ayaktan da aynı ses geliyor egzozdan elden basınca da.
Acaba ne olabilir sorun hallebilir miyim yarın sabaha kendim yoksa ustayı çağırayım mı bak böyle oldu diye. Sebebini anlayamadım bir türlü.
Yaptırdıktan sonra egzozda patlamalar oluyordu çalışırken ama hemen sonra geçiyordu. Dün ve bugün hareket halinde de gaza basınca patlama sesleri geliyordu. Biraz önce de markete gittim dönerken çalıştırdım fakat marş almadı. Egzozdan pısstt diye ses geliyo ve çalışmıyor motor. Ayaktan da aynı ses geliyor egzozdan elden basınca da.
Acaba ne olabilir sorun hallebilir miyim yarın sabaha kendim yoksa ustayı çağırayım mı bak böyle oldu diye. Sebebini anlayamadım bir türlü.