- Katılım
- 9 Ağu 2005
- Mesajlar
- 345
çok yaşa t1 hehehe
hehehe
balaklava lazım buhavalarda..
bende geçen bindim1.5saat kullandım önce kursa gittim buarada ehliyet sınavı yine haftaya cmt ye ertelenmiş..
sonra biraz dolaştım
ilk çalıştırmada(hava iyi soğuktu) zor çalıştı,aküde biraz zayıftı, ama çalıştı yani :queen:
yanlız biraz titreme oldu rölantide ilk çalıştırmada gidonda gösterge panelinde filan titreme normalden fazlaydı bilen varmı normalmidir?? sonradan kesildi.
sonra ısınması için uzun süre bekledim özellikle sık kullanamadıgım için, stop olayı olmasın sonradan diye.. kursa gittim sonra mahalle aralarında gezdim çok iyiydi stop etmedi kesinlikle 3hafta kullanmadım ama gezı çok iyi alıyodu.
tek kusuru 1.5saatin sonunda gelen klasik çin motorlarının kronik belası gıcırtı sorunuydu:queen: frenlerden geliyo bu ses sanırım?bakımdan sonra yoktu yine başladı.. neyse oda önemli degil zaten:bounce:
bu havalarda kışlık eldiven balaklava rüzgar geçirmez herhangi bigiysi,
kalın çorap:cherry: ve bot şart.
iyi giyindikmi birşey olmuyo özellikle eldivenler çok lazım bilekten soguk girmemeli
saygılar.
Eee dayı biz istanbulda serin havada sadece 2 kilometre gittim ondada grip oldum, mersin gibi iklim bizdede olsun bizde bineriz yoksa istanbul trafiği çekilirmi.
hehehe
balaklava lazım buhavalarda..
bende geçen bindim1.5saat kullandım önce kursa gittim buarada ehliyet sınavı yine haftaya cmt ye ertelenmiş..
sonra biraz dolaştım
ilk çalıştırmada(hava iyi soğuktu) zor çalıştı,aküde biraz zayıftı, ama çalıştı yani :queen:
yanlız biraz titreme oldu rölantide ilk çalıştırmada gidonda gösterge panelinde filan titreme normalden fazlaydı bilen varmı normalmidir?? sonradan kesildi.
sonra ısınması için uzun süre bekledim özellikle sık kullanamadıgım için, stop olayı olmasın sonradan diye.. kursa gittim sonra mahalle aralarında gezdim çok iyiydi stop etmedi kesinlikle 3hafta kullanmadım ama gezı çok iyi alıyodu.
tek kusuru 1.5saatin sonunda gelen klasik çin motorlarının kronik belası gıcırtı sorunuydu:queen: frenlerden geliyo bu ses sanırım?bakımdan sonra yoktu yine başladı.. neyse oda önemli degil zaten:bounce:
bu havalarda kışlık eldiven balaklava rüzgar geçirmez herhangi bigiysi,
kalın çorap:cherry: ve bot şart.
iyi giyindikmi birşey olmuyo özellikle eldivenler çok lazım bilekten soguk girmemeli
saygılar.
