Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
Arkadaslar bu motorun km si yanlis ben 100 km lık yola gidiom 120 km yol yapmıs gorunuyor km saatide yanlis 20 km fazla gosteriyor Km saatini degistiren varmi ...Bide Arkadaslar herkes kayış tansikayetci benimmotor 9000 de hic kayıs fln kopmadi 150 t lerde bu sorun yok heralde
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
150t lerde kayış koparanı duymadım genelde t1 hastalığı sanırım
korkulu ruya görmektense kayışı değiştirip kurtulmak daha iyi
bence çünki yolda kalınca yapılabilecek bir şey yok kayış
parasını pikaba verip servise taşıtacaksın nasıl olsa.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
345
... lastikleri mutlaka ve mutlaka değiştirin...kış geldi.. sert bir lastik ve sert lastik yağmurda tutunamaz birazdaha yumuşak sırtı olan lastik ile değiştirin...

...
Kartal lastiği nereden değiştirelim ne marka alalım tavsiyen varmı hoş 20 euro ya pirelli buldum ama prelli sert lastik yapar diye bilirim. Daha uygun varmı bildiğin.

arkadaşlar aşşağı yukarı bir haftadır lastik işini araştırıyorum..
kaliteli birşey arıyorum marka olsun istedim..

önce sirkeciye gittim
sirkecide aydin motor(pirelli&metzeller) bana "lastik var" dediler "yanlız1 tane" "önemli olan zaten arka lastik onu verelim" dedi, ben yok dedim benim için ikiside önemli 2sinin üstünde gidiyorum sonuçta filan herneyse.. sonra baktı işte bilgisayardan filan baktı ithalatçı firmaya (sonradan internetten ögrendigim "LAPAS") dedi "şuan yok" "gelicek ama 1aysonra" hem pirelli hem metzeller...

1gün sonra internetten gece boyu araştırdım.. pirelli ve metzellerin sitelerine girip kataloglara baktım fakat bizim t1in "4.00/12" olan lastigi ikisindedeyok...
yani böyle bir lastik yok bu iki markada, neyse belki türkiyenin olayı ayrıdır diye araştırırken
fatih-vatan caddesindeki vatan ticarete gittim ordaki yardımsever arkadaşla uzun ve faydalı bi konuşma geçti bu 2markanın böyle bi lastiği olmadıgı kesinleşti. aydin motor muhtemelen yakın ölçüde yamama bi lastik takıcaktı durumu söyledim yanlış ebattaki lastik çekişi çok büyük oranda düşürür dedi,
son olarak sirkecide (oraya uğramamıştım) honda yazan bi bayi var(adını unuttum) orda kaliteli lastik belki aradığın ebatta bulabilrisn dedi olmadı buraya gelmotorla bibakalım uydurmaya çalışalım ama sağlıklı olmaz dedi..

sirkecideki honda yagitmedim henüz umarım vardır.
bizim lastik ebadında iyi lastik yok sanırım iyi markalarda:pale: , lastikler tam bi felaket.. bulan bilen varsa mutlaka haber versin.. buarada pirelli ve metzeller lastikleri için90ytl den bahsediyorlar...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
76
arkadaşlar 2-3 sayfa önce pascal arkadaşımız bir lastik önerisinde bulunmuş
denemiş randıman aldığını belirtiyor;ön 110/90/12--arka130/70/12
metzeller marka başka deneyen varsa bende getirtecegim çünki
çifti 170 ytl civarı diyorlar araştırmaya devam bence..
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Ya kilometre olayına gelince 45 km ye kadar birtane citroen c4 ün arkasındaydım kilometreler aynıydı dijital olduğu için rahat okudum ama bence 60 dan sonra sapıtıyor.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
96
Ya kilometre olayına gelince 45 km ye kadar birtane citroen c4 ün arkasındaydım kilometreler aynıydı dijital olduğu için rahat okudum ama bence 60 dan sonra sapıtıyor.

Yok kardes ben arkadasın arabayla yanyana denedim 20 km oynuyo Eger senın dedigin gibi olsa Ben 115 de gidiyom onumde 90 sabitle giden otobusu yada arabayı gecemiyom Zaten 115 le gidiyom gibi gelmiyo Bide km göstergeside yanlıs oda km saati gibi fazladan atıyor
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Yani 45 e kadar eminim doğruluğundan daha yüksek hızda test etmedim ama bence bi numara var bende 105 le giderken mesela bana hiç 105 gibi gelmiyor hakikatten iyice denemek lazım.
 
Katılım
8 Tem 2005
Mesajlar
18
Pascal arkadasımız,
lastiklerin ile ilgili yorum yapabilirmisin lutfen cekis,yol tutus,gidis. cukur vs ile ilgili

Bu arada ampul ve akü ile ilgili bilgilere tesekkur ederim death
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Motrumu sonunda aldım

Arkadaşlar, hepinize günaydın.Sizin değerli görüşlerinizden yararlanarak bu sabah T1 imi aldım. 2900 km 2006 model
motor garajda henüz binemedim satış yapmak için avrupa yakasına geçtik o Asyada kaldı ama önce ehliyetimi çıkartmam lazım.Hepimize kazasız sürüşler.:queen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
131
arkadaşlar bu asya 150t lerin fiyatı ne kadar bilen var mı.
ayrıca bir sorum daha olacak bu motorla uzun yola gidebilir miyim
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar, hepinize günaydın.Sizin değerli görüşlerinizden yararlanarak bu sabah T1 imi aldım. 2900 km 2006 model
motor garajda henüz binemedim satış yapmak için avrupa yakasına geçtik o Asyada kaldı ama önce ehliyetimi çıkartmam lazım.Hepimize kazasız sürüşler.:queen:

Hayırlı uğurlu olsun...Kazasız belasız iyi günlerde kullanman dileğiyle:rendeer:
Bu arada söylemende bi sakınca yoksa kaça aldın dostum?
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
İyi almışsın dostum.Eğer herhangi bir problemi yoktuysa fiyatı gayet iyi:cat:Ama kask tahminimce çok iyi bişey değildir?Eğer öyleyse bir an önce değiştir dostum kaskı,çünkü kafa önemli...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
forrap, doğrusu motoru görmeden aldım sonuçta var olanların sizinde söylediğiniz gibi iyi bir elden geçmesi gerekiyor bende biraz meraklıyım ne var ne yok yavaş yavaş bahara hepsini yenilerim yeni almamamın nedeni tamiri çok severim ve yerim musait daha önce resinglerim vardı onlarıda kendim tamir ediyordum çoluk çocuk derken ara vermiştim ama koltuğa bir yerin deydimi kalkamazsın hayırlısı oynıyacam senin anlayacağın ucuz olmasının nedeni aldığım kişi paraya çevirmek istiyordu bende çok araştırıyordum birtane daha vardı T1 yatırmış ona niyetlendim grenajlarıyla oynarım diye ama arkadaş geri dönmedi kısmet bu motora imiş kaskı yanında verdiği için aldım ben ARIOH SV55 alıcam oda yedek dursun.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Karabatu hayırlı olsun bende aslında motorumla oynamak istiyorum ama fazla bilgim yok artık baharda oynamaya başlarız.
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Betto_977 Teşekkür ederim, ben motoru salı yada çarşamba günü kızağa çekerim yavaş yavaş sökerim sökerken izlenimlerimi yazarım.
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
16
Duyduguma göre ASYA motor gümlemiş herhalde ... duyrulur asya almayın parça filan yok
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
266
Arkadaşım senin dünyadan haberin yok yada gündemi takip etmiyorsun el değiştirdi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst