... lastikleri mutlaka ve mutlaka değiştirin...kış geldi.. sert bir lastik ve sert lastik yağmurda tutunamaz birazdaha yumuşak sırtı olan lastik ile değiştirin...
...
Kartal lastiği nereden değiştirelim ne marka alalım tavsiyen varmı hoş 20 euro ya pirelli buldum ama prelli sert lastik yapar diye bilirim. Daha uygun varmı bildiğin.
arkadaşlar aşşağı yukarı bir haftadır lastik işini araştırıyorum..
kaliteli birşey arıyorum marka olsun istedim..
önce sirkeciye gittim
sirkecide aydin motor(pirelli&metzeller) bana "lastik var" dediler "yanlız1 tane" "
önemli olan zaten arka lastik onu verelim" dedi, ben yok dedim benim için ikiside önemli 2sinin üstünde gidiyorum sonuçta filan herneyse.. sonra baktı işte bilgisayardan filan baktı ithalatçı firmaya (sonradan internetten ögrendigim
"LAPAS") dedi "şuan yok" "gelicek ama 1aysonra" hem pirelli hem metzeller...
1gün sonra internetten gece boyu araştırdım.. pirelli ve metzellerin sitelerine girip kataloglara baktım fakat bizim t1in
"4.00/12" olan lastigi ikisindedeyok...
yani böyle bir lastik yok bu iki markada, neyse belki türkiyenin olayı ayrıdır diye araştırırken
fatih-vatan caddesindeki vatan ticarete gittim ordaki yardımsever arkadaşla uzun ve faydalı bi konuşma geçti bu 2markanın böyle bi lastiği olmadıgı kesinleşti. aydin motor muhtemelen yakın ölçüde yamama bi lastik takıcaktı durumu söyledim
yanlış ebattaki lastik çekişi çok büyük oranda düşürür dedi,
son olarak sirkecide (oraya uğramamıştım) honda yazan bi bayi var(adını unuttum) orda kaliteli lastik belki aradığın ebatta bulabilrisn dedi olmadı buraya gelmotorla bibakalım uydurmaya çalışalım ama sağlıklı olmaz dedi..
sirkecideki honda yagitmedim henüz umarım vardır.
bizim lastik ebadında iyi lastik yok sanırım iyi markalarda

ale: , lastikler tam bi felaket..
bulan bilen varsa mutlaka haber versin.. buarada pirelli ve metzeller lastikleri için90ytl den bahsediyorlar...