Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
stavro' Alıntı:
beklemekten sıkıldım bari siyahı alayım dedim hah hah bide aradım siyahta tükendi motosikletsiz kaldım parasınıda ödedim ve 1 hafta olacak henüz haber yok. Kesin tarihte vermiyorlar T1 için

napcam yaw

MİLLET NEDEN SUSTU

bu arada ben hala motoru alamadım bu şekilde giderse asya motors siparişimi iptal edeceğim
:farao:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
Allah allah bu ne böyle t1ler tekele mi düştü dünya kadar motor geliyordu sizin motorlar neden hala gelmedi anlamadım
 
Katılım
18 Ara 2005
Mesajlar
100
nurguldemirbay' Alıntı:
Allah allah bu ne böyle t1ler tekele mi düştü dünya kadar motor geliyordu sizin motorlar neden hala gelmedi anlamadım
Evet tekele düştü.Depolarda saklıyorlar.Ötv arttığı için bayiler artık hiç bir endişe duymadan mal satıyorlar.''Nasıl olsa diğer firmalarda fiyatlar arttı,benim malım nasıl olsa satılır'' mantığıyla hareket ediyorlar.Ben motoru aldığım zamanda adam neredeyse 2005 yılından kalma elindeki motora 2500 Ytl isteyecek.Böyle bir mantık olamaz.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
normal bankadan kredi almanızı öneririm... başka bir yerden kredi almayın...:queen: bizim motorlar fulll satıyor dostlar... fiyat olarak çok makul ve indirim yapıldığından yetiştiremiyorlardır...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
T-1 in lastikleri nasıl ? Cheng shin lastiğe güvenilir mi ?

Alacağım motor Asya T-1 değil ama üstünde

aynı lastiklerden var .
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
11
ya ben bugün alabildim moturu T1 aldm
ama yakıt göstergem çalışmıyor ya :pale:
ibre hareket bile etmedi benzin almama rağmen
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
AFE02' Alıntı:
ya ben bugün alabildim moturu T1 aldm
ama yakıt göstergem çalışmıyor ya :pale:
ibre hareket bile etmedi benzin almama rağmen

zannedersem bu problem bütün T1 lerde var ve düzelmiyor maalesef. O kadar para verip sıfır makina alıyorsunuz ve yakıt ibresi çalışmıyor böyle saçmalık mı olurr :farao:

bu arada T1 i nerden aldın ben 1 hafta oldu hala bekliyorum
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
4
beklemeyın arkadaslar t1'i.bence mondial 151rs alın harıka bır motor
emın olun pişman olmayacaksınız....TEK KELİME "HARİKAAAA"...
 
Katılım
23 Eyl 2005
Mesajlar
32
besyo19,arkadaşlar maxiscooter almak için bekliyor,sen 151rs alın diyorsun,vatandaş o modeli alacak olsa Asya bayileri 150t modeliyle dolu gidip 151rs'ye niye 350ytl fazla para ödesin.Seninkisi Doğan otomobil alacak adama 124 al daha güzel demeye benzemiş:p .ama hakkını yemiyelim 151rs gerçekten güzel,çinliler 2000-3000km den sonra motor rahatlasın diye eksoz perçinlerini otomatik gevşetip zil gibi ses çıkarmasını sağlayan sistem bile koymuşlar:queen: :queen:
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm millet t1 modifiye eden yokmu yaw şöyle gururla gösterebilecek biri örnek alalım arkadaşlar:)

ha bu arada benim motorda sizinkilerin kankası motti 150 t 5, tek yumurta ikizi:queen:


bide lastik alacak veya almış biri varmı suda benimkilerle cambaza dondüm valla ödüm patladı nurgül tavsiyen varmı? ne dersiniz, ayrıca metal görünümlü paspas nereden bulurum kullanan arkadaşlar bilgilendirirlerse sevinirim.

S&S
 
Katılım
30 Tem 2005
Mesajlar
359
besyo19' Alıntı:
beklemeyın arkadaslar t1'i.bence mondial 151rs alın harıka bır motor
emın olun pişman olmayacaksınız....TEK KELİME "HARİKAAAA"...

arkadaşın dediği gibi,as150t dururken kim alır 151 rs'yi o eskidendi asya 1,850 ytl idi sizin rs'ler 1,500 ytl civarıydı şimdi tam tersi oldu

orcunemre' Alıntı:
ama hakkını yemiyelim 151rs gerçekten güzel,çinliler 2000-3000km den sonra motor rahatlasın diye eksoz perçinlerini otomatik gevşetip zil gibi ses çıkarmasını sağlayan sistem bile koymuşlar

valla bende o sorundan bıkmıştım motor 3,000 km'ye geldi eksozu dagıtmıştı , yeniden perçinlettim canavar gibi oldu.şimdi 5,000 km'deyim maşallah taş gibi.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
orcunemre adlı üyeden alıntı;
besyo19,arkadaşlar maxiscooter almak için bekliyor,sen 151rs alın diyorsun,vatandaş o modeli alacak olsa Asya bayileri 150t modeliyle dolu gidip 151rs'ye niye 350ytl fazla para ödesin.

Genede mondial 151 rsı daha fazla satar çünkü millet tutturmuş bi uğur güvencesi diye...Neyin güvencesiyse,bu forumda kaç mesaj okudum müşteri hizmetlerinin ilgisizliyle ilgili artık ben sayamıyorum.Ama sırf uğur güvencesi var diye değil bizim milletimizinde bu konularda çok duyarsız olması da fazla satmasına neden oluyo yani bahsettiğim şey bakkallarda,mobilyacılarda bile mondiallerin satılması...Ne alaka diyo insan ama adamlar peynir ekmek gibi satıyo.Asyada bayi anlayışı var ve bence olması gerekende bu,ben kuruyemişcide bile satılan motorları görünce asyanın bayi anlayışının çok yerinde olduğunu düşünüyorum.:cat: Aslında asya da öyle yapsa inanıyorum ki satışını 3 te 1 oranında arttırır...Ama bu çok kötü bi görüntü bence kuruyemişcinin önünde satılan motor imajı yani.Bu yüzden asyayı kutluyorum,umarım bu anlayışlarını hiç bozmazlar:cat:Ya adamlar(mondial ve diğer çoğu çin markası) mobilyacının önünde motosiklet monte ediyolar daha nasıl bi abukluk yapılabilir ki?
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlaşılan kimse yok bu işle ilgilenen, anlayan bari ben örnek olayım size motti olarak:queen:
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
11
stavro' Alıntı:
zannedersem bu problem bütün T1 lerde var ve düzelmiyor maalesef. O kadar para verip sıfır makina alıyorsunuz ve yakıt ibresi çalışmıyor böyle saçmalık mı olurr :farao:

bu arada T1 i nerden aldın ben 1 hafta oldu hala bekliyorum



Motoru Bakırköy'de ki EGE motora sipariş ettim.Salı günü gittim ödemelerini filan yapmıştım işte dünde aldım motoru.Ellerinde şu anda var mı bilmiyorum ama dilerseniz ege motoru bi arayın.Ben almak için dükkana girdiğimde benden sonra dolu insan daha geldi ancak ellerinde olmadığını söliyerek Mayısın ilk haftasına gün verdiler onlara.
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
367
arkadaşlar motoru kışın almak en doğrusu böyle yığılma oluyor hem de ilk bakımlarda sıra beklemiyorsunuz sonuçta yaza girerken herkes motor almaya başlıyor servislerde yetişemiyorlar bu hıza
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
28
selam millet ben as 125 T1 kullanıcısıyım 34 YVC 98 ( lila ) görenleriniz olmuştur çok nadir renklerden biri burada bilgilremizi payşamka adına toplanmak çok güzel artık ara sıra buradayım en kısa zamanda suzuki burmang alma ve bu motorumu yazlığa çekme niyetindeyim. nasıl sizce ? farklı bir fikri olan varmı ?
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
fikir güzel... ama 125t nin egzotik bir görünümü var burmang gibi değil yani yarı scooter yarı copper... bence ikisini de kullan ruh haline göre...

motti60
dostum ben ses sistemi yerleştirdim... gümbür gümbür...
form da geriyo doğru 10 sayfa kadar okuyarak geriye git... göreceksin
scootere ses sistemi nasıl diye bir topic...
ok:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
AFE02' Alıntı:
ya ben bugün alabildim moturu T1 aldm
ama yakıt göstergem çalışmıyor ya :pale:
ibre hareket bile etmedi benzin almama rağmen

Merak etme çalışanlarıda doğru göstermiyor :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Kas 2005
Mesajlar
158
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla benim T-19 da içinde daha 2 litre benzin varken bitmiş gösteriyo....ben ibreye hiç bakmıyorum otomatikmen 150 km de bir benzin alıyorum...İbre kafasına göre takılsın..:mrgreen:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
Jetix' Alıntı:
Valla benim T-19 da içinde daha 2 litre benzin varken bitmiş gösteriyo....ben ibreye hiç bakmıyorum otomatikmen 150 km de bir benzin alıyorum...İbre kafasına göre takılsın..:mrgreen:

peki bunu düzeltecebilecek bir yol yok mu. Allahım ya sıfır motor alıyorsun biri diyor hız kadranı yanlış gösteriyor biri diyo yakıt kadranı yanlış gösteriyor
anlayamadım bu işi !!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst