- Katılım
- 30 Tem 2005
- Mesajlar
- 359
TUGI' Alıntı:ark lar slm
ben gene teknik olarak yaptığım değisikliklerden bahs edeceğim uzun zamandır
egsoz problemim vardı en nıhayet cözdüm egsozcuda cıkma peugeot egsozu
vardı ve onu benım 150 t1 uyguladık sonuç harika yapılan islem maanifolddan ıtıbaren borusunu 3.5 cm lik kalın bir boru ıle değistırdık motor cok rahatladı cekıs fazla değismedi ama son suratım 7 km kadar arttı ve son süratta motorun tıtremesıde ve zavallı artık yırtınmak zorunda kalmıyor sırada motorumu 200 lik yapıcaz burdakı ustam parcaları tedarık etmeye calısıyor son söz ltf sizde bu tur yaptığınız değisikliklerden bahsederseniz cok sevınırım
serkan79' Alıntı:ya benim benzin bitti gibi görünüyodu benzinciye gittim 5lt benzin sıgdırdım zar zor taşıra taşıra bence bu motorların göstergelerinde bi anormallik var motor yeni oldugu için fazla basmıyom ama biraz fazla gaz verince ibre 110km gösteriyo
bu motorun bazı parcalarını değiştirmek istiyorum en başta gösterge paneli ve amortisörler değiştiren veya bilgisi olan varmı acaba ?
Kartal23' Alıntı:benzin göstergesini göztepedeki servis tamir edebiliyormuş... net bir bilgim yok... forma öyle yazıldı...
fakat amortisörlerden bende şikayetçiyim...
serkan79' Alıntı:yaw göztepe uzak bana ben istoçtaki hondaya gidim onlar gerekeni yapar göstergeler olmasada adam gibi bi amortisör takarlar heralde çok kötü ya amortisörler sözde arkaya çift koymuşlar ama hikaye
beto_977' Alıntı:Serkan 79 faydalı bir arkadaş galiba hadi hocam deneme tahtası ol bize bize yol göster o olur bu olur diye:queen:
Arkadaşlar şu dakkadan itibaren benimde bir AS 150 T1 im mevcuttur bayi ile anlaştık salı yada çarşamba akşamı alıyoruz makineyi. Herkeze selamlar her konuda yazarım artık kendinize iyibakın haa bu arada kask mont nereden alabilirim birde bugün almam gerekiyor pazar açık olan ve fiyatı uygun bir yer varmı bilen acil yazssın mümkünse avrupa yakası olursa sevinirim. Eminönünde açık yer varmıdır.
beto_977' Alıntı:Serkan 79 faydalı bir arkadaş galiba hadi hocam deneme tahtası ol bize bize yol göster o olur bu olur diye:queen:
QUOTE]
peki şuandan itibaren motorumu kobay olarak kullanıcam haberdar ederim sizi işe amortisörlerden başlıcam zaten bugün geziye gittik yolun bir kısmı bozuktu (bozuk dediğim yamalı asfalt) iyi bi amortisör bozuk yolu fazla hissettirmez ama biz hoplaya hoplaya gittik
beto_977' Alıntı:Kask mont işini halledemedik bugün gittim ama bir çoğu kapalıydı neyse dolancaz bakalım.