Asya Motor Asya Motor Scooter'ları Hakkında

Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
3
slm arkadaşlar bn 4 gün önce 150 t aldım yakında151rs yazdıgına bakmayın benim bi sorunum yok motorla yanlız motoru ilk aldıgımda görmedim simdi fark ettim torpito gözü ile gösterge arasındaki yerde çatlak var acaba servise gitsem degişirlermi ücret almadan lütfen cvp bekliyorm
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
22
ark lar slm
ben gene teknik olarak yaptığım değisikliklerden bahs edeceğim uzun zamandır
egsoz problemim vardı en nıhayet cözdüm egsozcuda cıkma peugeot egsozu
vardı ve onu benım 150 t1 uyguladık sonuç harika yapılan islem maanifolddan ıtıbaren borusunu 3.5 cm lik kalın bir boru ıle değistırdık motor cok rahatladı cekıs fazla değismedi ama son suratım 7 km kadar arttı ve son süratta motorun tıtremesıde ve zavallı artık yırtınmak zorunda kalmıyor sırada motorumu 200 lik yapıcaz burdakı ustam parcaları tedarık etmeye calısıyor son söz ltf sizde bu tur yaptığınız değisikliklerden bahsederseniz cok sevınırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya benim benzin bitti gibi görünüyodu benzinciye gittim 5lt benzin sıgdırdım zar zor taşıra taşıra bence bu motorların göstergelerinde bi anormallik var motor yeni oldugu için fazla basmıyom ama biraz fazla gaz verince ibre 110km gösteriyo
bu motorun bazı parcalarını değiştirmek istiyorum en başta gösterge paneli ve amortisörler değiştiren veya bilgisi olan varmı acaba ?
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
TUGI

dostum... değişikleri aktar... süper olur 200cc ben de yaptırırım....
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
TUGI' Alıntı:
ark lar slm
ben gene teknik olarak yaptığım değisikliklerden bahs edeceğim uzun zamandır
egsoz problemim vardı en nıhayet cözdüm egsozcuda cıkma peugeot egsozu
vardı ve onu benım 150 t1 uyguladık sonuç harika yapılan islem maanifolddan ıtıbaren borusunu 3.5 cm lik kalın bir boru ıle değistırdık motor cok rahatladı cekıs fazla değismedi ama son suratım 7 km kadar arttı ve son süratta motorun tıtremesıde ve zavallı artık yırtınmak zorunda kalmıyor sırada motorumu 200 lik yapıcaz burdakı ustam parcaları tedarık etmeye calısıyor son söz ltf sizde bu tur yaptığınız değisikliklerden bahsederseniz cok sevınırım

hocam 200 lük nasıl yapıyon makineyi, bende as150t1 alıcam inşallahta sağlıklı bir uygulamamıdır.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
serkan79' Alıntı:
ya benim benzin bitti gibi görünüyodu benzinciye gittim 5lt benzin sıgdırdım zar zor taşıra taşıra bence bu motorların göstergelerinde bi anormallik var motor yeni oldugu için fazla basmıyom ama biraz fazla gaz verince ibre 110km gösteriyo
bu motorun bazı parcalarını değiştirmek istiyorum en başta gösterge paneli ve amortisörler değiştiren veya bilgisi olan varmı acaba ?


benzin göstergesini göztepedeki servis tamir edebiliyormuş... net bir bilgim yok... forma öyle yazıldı...

fakat amortisörlerden bende şikayetçiyim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kartal23' Alıntı:
benzin göstergesini göztepedeki servis tamir edebiliyormuş... net bir bilgim yok... forma öyle yazıldı...

fakat amortisörlerden bende şikayetçiyim...

yaw göztepe uzak bana ben istoçtaki hondaya gidim onlar gerekeni yapar göstergeler olmasada adam gibi bi amortisör takarlar heralde çok kötü ya amortisörler sözde arkaya çift koymuşlar ama hikaye
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
serkan79' Alıntı:
yaw göztepe uzak bana ben istoçtaki hondaya gidim onlar gerekeni yapar göstergeler olmasada adam gibi bi amortisör takarlar heralde çok kötü ya amortisörler sözde arkaya çift koymuşlar ama hikaye

eğer honda nın amortisörleri uyarsa bende yaptırırım haberlerini 4-8-12 gözle bekliyooomm:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uyacak bişey bulurlar ya honda nın cok modeli var uymasada başka markalara bakarız
aslında motoru yavaş yavaş çin malı olmaktan kurtarabiliriz kasa kalsın gerisini değiş mesela 400cc bi motor olabilir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sattıgın zaman para eder hiçolmazsa :)
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Serkan 79 faydalı bir arkadaş galiba hadi hocam deneme tahtası ol bize bize yol göster o olur bu olur diye:queen:

Arkadaşlar şu dakkadan itibaren benimde bir AS 150 T1 im mevcuttur bayi ile anlaştık salı yada çarşamba akşamı alıyoruz makineyi. Herkeze selamlar her konuda yazarım artık kendinize iyibakın haa bu arada kask mont nereden alabilirim birde bugün almam gerekiyor pazar açık olan ve fiyatı uygun bir yer varmı bilen acil yazssın mümkünse avrupa yakası olursa sevinirim. Eminönünde açık yer varmıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
beto_977' Alıntı:
Serkan 79 faydalı bir arkadaş galiba hadi hocam deneme tahtası ol bize bize yol göster o olur bu olur diye:queen:

Arkadaşlar şu dakkadan itibaren benimde bir AS 150 T1 im mevcuttur bayi ile anlaştık salı yada çarşamba akşamı alıyoruz makineyi. Herkeze selamlar her konuda yazarım artık kendinize iyibakın haa bu arada kask mont nereden alabilirim birde bugün almam gerekiyor pazar açık olan ve fiyatı uygun bir yer varmı bilen acil yazssın mümkünse avrupa yakası olursa sevinirim. Eminönünde açık yer varmıdır.

sirkedicen alabilirsin...
doğubankın yanından.. fakat bir dünya mont ve pant. + kask var
acele etme deneyerek al... montunu hem yazın hemde kışın giyinmek için içlikli olanlardan al tavsiye ederim... revitt
pantolonda aynı şekilde olsun... kaskıda kafana göre takıl... ama ucuz olsun deme... yahnisi pek olur kazada karşına çıkar... allah korusun... sağlam bişey al... benim ki MOKO
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beto_977' Alıntı:
Serkan 79 faydalı bir arkadaş galiba hadi hocam deneme tahtası ol bize bize yol göster o olur bu olur diye:queen:

QUOTE]

peki şuandan itibaren motorumu kobay olarak kullanıcam haberdar ederim sizi işe amortisörlerden başlıcam zaten bugün geziye gittik yolun bir kısmı bozuktu (bozuk dediğim yamalı asfalt) iyi bi amortisör bozuk yolu fazla hissettirmez ama biz hoplaya hoplaya gittik
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
566
Kask mont işini halledemedik bugün gittim ama bir çoğu kapalıydı neyse dolancaz bakalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beto_977' Alıntı:
Kask mont işini halledemedik bugün gittim ama bir çoğu kapalıydı neyse dolancaz bakalım.

ne taraftansın yakınsan söyliyim bi yer git oraya istediğin her türlü aksesuar ve koruma malzemeleri var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst