Nerdeyse sorun cikarmayan rx yok gibi... eminim bu sorunlar forumlara grmeyen vatandaslarda da vardir. 6 bin lira gibi azimsanmayacak bir para verip bu sorunlari yasamak cidden can SIKICI biseydir

her ne kdr 15 dakika da temizlense dahi depoda plastik parcasi cikmasi cok abes birsey. Parasiyla insani rezil ediyorlar. Bn bugune kdr hep cin mali kullandim. Kanuni, kadirga motor, mondial,asya motor vs vs..
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:56 ----------
2 tane de asya motor kullandim. Asya hero 125 ve asya as 100. Bunlardaki iscilik kdr adi bir iscilik hicbirinde gormedim. Hergun motorumdan brseyler dusuyordu. Her allahin gunu civata aliyordum. Malzeme kalitesi sifir idi
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------
Rx supermoto cok hosuma gitti. Bu sayfayi acaba ayni sorunlar bu modellerde de ckcak mi diye takip ediyorum.ama degisen birsey yok gbi gozukuyor. BENCE EN BUYUK SORUN ASYA MOTOR MONTAJ HATTINDA. bunu bilirim bunu soylerim. Suna eminim ki ORION denen ayni motorun yurt disi versiyonunda bu sorunlarin hicbirine rastlanmiyordur.
@fahrettin ,bu yuzden yasadigin sorunlara hic sasirmiyorum. Rx cidden hem cross hem sm olarak suan piyasaki cinliler icinde en herif olani. Hele evkur da cross modeline hasta oldum. Ama oturup dusunulmesi gerekiyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:20 ----------
Nisan 15 e kdr kampanya yapmislar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-acilisa-ozel-rx-250-cross-5.480-tl-ye-motobull-mecidiyekoy-de-120067069/detay