Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
servise götürdüm bunlarda olur diyo normal diyo birde ciklemi ne war yukardayken çalısıo indirdimmi stop ediyor bugün doluydu yarın bakıcak hayırlısıysa artık inşallah bir şey yoktur
 
Katılım
7 Ocak 2013
Mesajlar
43
Motoru cikle denilen zımbırtısı çekili kalmış olmasın ? Soguk havalarda kullanılır kapatmazsan hem tam gaz yemez hemde aşırı ısınma oluşabilir senin birey olaarak yapabilecegin tek düzeltme bu eger kaynagı bu degilse servise götür. Aldıgın motor sm mi cross mu ?
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
sm modelinden servise gittim normal diyor radyatörde halloldu bir sorun yok suan sürmeye başlayınca kızarıklık gidiyor artık umrumda değil ben görevimi yaptım servise söyledim birşeyolursada 2yıl garantisi var birde aşırı bir yakıt tüketimi var 45 km de 4.5 lt benzin yaktı bir kere düştüm feci şekilde hiç bir sorun yok
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
sm modelinden servise gittim normal diyor radyatörde halloldu bir sorun yok suan sürmeye başlayınca kızarıklık gidiyor artık umrumda değil ben görevimi yaptım servise söyledim birşeyolursada 2yıl garantisi var birde aşırı bir yakıt tüketimi var 45 km de 4.5 lt benzin yaktı bir kere düştüm feci şekilde hiç bir sorun yok
KESİNLİKLE motosikletinde sorun var,
100kmde 4.5 lt yakarsan yine çok bizim mondide 4 lt yakan görmedim 3.3 ~ 3.5 lt yakıyor. Rölantide kızarması zaten normal değil.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KESİNLİKLE motosikletinde sorun var,
100kmde 4.5 lt yakarsan yine çok bizim mondide 4 lt yakan görmedim 3.3 ~ 3.5 lt yakıyor. Rölantide kızarması zaten normal değil.

+1

fazla benzin egzos çıkışında yanıyor sanımca, kızarma o yüzden gibi
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ben daha ne yapayım söylüorüm adama normal diyor

mümkünse servis değiştirin.

kendi motorunuza sahip çıkın. garantiye de güvenin ama yine de dikkatli olun.

motorunuz arızalı iken fazla kullanmayın !
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
mümkünse servis değiştirin.

kendi motorunuza sahip çıkın. garantiye de güvenin ama yine de dikkatli olun.

motorunuz arızalı iken fazla kullanmayın !

Arkadaş yanlış yazmış, "güvenmeyin" olacaktı o...:bounce:

Çok afedersiniz ama yavşak adam çok. Size verdikleri cevaptan belli ne oldukları. Motor bu durumdayken uğraşmak istemeyen bir adam siz motor kullanılamaz hale geldiğinde garanti için uğraşır mı ?? Bir düşünün....
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
Arkadaşlar resim yükleyemiyorumyükleyebilsem tam olarak neresinde kızarılık oluştunu gösterecem


(hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığınız için)
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Senin bu yakıt sürekli jikle çekili olduğu için o civarda olmasın? Sofi'nin dediği gibi??
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
HAYIR CİKLE KAPALI AÇIK OLDUMU ÇALIŞMIYOR

çok stres oldum en kısa zamanda başka servise gösterecem insanı o km motor aldına pişman ettiriyorlar valla

( herkese çok ederim katkılarınızdan)
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
4
selamnaleyküm.bnde bu motoru alalı 1hafta oluyor. ilkaldığım gün motorun 2 lastiğide patladı ön lastik sibop kesti arka lastik balansör parçaladı.balansör dediğimde eger baktıysanız jantın içinde lastikten bir takoz gibi birşey o sorunlar halloldu ama karbüratör tahlıye hortumundan hava filitresinn altından benzin akıtması bitmedi bugün servise götürdüm ve ENBUYUK SORUNUM TEKERLERİN AYNI HİZADA BASMAMASI arka lastik kayık duruyo sanırım beşikte yanlış kaynatma olmasından dolayı 0 motor aldığıma pişman olmama az kaldı.yolda giderken sağa sola çok çekme yapıyo ayrıca cross modelini aldım onuda belirteyim
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Bu servisler yok mu.. hadi genelleme olmasın içinde iyi helaliyle işini yapanları da vardır... (bize ne hikmet denk gelmedi daha) ...

Butun rx'lerin egzostlarını ucucuna ekleyip ellerine vermek istiyorum

İlla insanı çileden çıkartcaklar
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
209
Nerdeyse sorun cikarmayan rx yok gibi... eminim bu sorunlar forumlara grmeyen vatandaslarda da vardir. 6 bin lira gibi azimsanmayacak bir para verip bu sorunlari yasamak cidden can SIKICI biseydir :( her ne kdr 15 dakika da temizlense dahi depoda plastik parcasi cikmasi cok abes birsey. Parasiyla insani rezil ediyorlar. Bn bugune kdr hep cin mali kullandim. Kanuni, kadirga motor, mondial,asya motor vs vs..

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:56 ----------

2 tane de asya motor kullandim. Asya hero 125 ve asya as 100. Bunlardaki iscilik kdr adi bir iscilik hicbirinde gormedim. Hergun motorumdan brseyler dusuyordu. Her allahin gunu civata aliyordum. Malzeme kalitesi sifir idi

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------

Rx supermoto cok hosuma gitti. Bu sayfayi acaba ayni sorunlar bu modellerde de ckcak mi diye takip ediyorum.ama degisen birsey yok gbi gozukuyor. BENCE EN BUYUK SORUN ASYA MOTOR MONTAJ HATTINDA. bunu bilirim bunu soylerim. Suna eminim ki ORION denen ayni motorun yurt disi versiyonunda bu sorunlarin hicbirine rastlanmiyordur.
@fahrettin ,bu yuzden yasadigin sorunlara hic sasirmiyorum. Rx cidden hem cross hem sm olarak suan piyasaki cinliler icinde en herif olani. Hele evkur da cross modeline hasta oldum. Ama oturup dusunulmesi gerekiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:20 ----------

Nisan 15 e kdr kampanya yapmislar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-acilisa-ozel-rx-250-cross-5.480-tl-ye-motobull-mecidiyekoy-de-120067069/detay
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla ben de motoru kötülememek adına bişeyler yazmayayım diyorum ama daha sorun çıkarmadan bineni duymadım. Aynı sorunlar bizim mondialde de çıkabilirdi ama çıkmadı, şanslıydık. Ama akıllandım, bir daha bukadar parayı bir çinliye vermem çünkü bukadar şanslı olmayabilirim. Ayrıca bir arkadaşın 2 lastiği birden patlamış daha yeni aldığı gün, bir cenabetlik var bu motorda. Bizim motorların montajını burada yapmıyorlar, bildiğin gidon hariç hep birlikte çinden getiriyorlar. Asya burada topluyorsa demekki bu sorunların sebebi belli. Yanlış görmediysem aynı motoru kullanıyoruz ama daha karbüratörden sorun yaşamayanı görmedim. Cidden garip bir şanssızlık var.

Soran arkadaşlara da almalarını tavsiye etmiyorum açıkçası, nasıl edeyim ki. O kadar para ver sonra kıl-tüy sebeplerden yolda kal.
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
Arkadaşlar motor güzel sorun yok ama ASYA MOTOR MONTAJ HATTINDA yani böyle kötü bir montajlama olrumu ya hiç bir şey tam yerinde degil

motoru bana yollayan galeri aynı zmanda servisi oluyor bu adamlar bi bok çakmılar yada işlerinmi öle gelio motoru bir aldım bi dünya civatası eksik segmanllar kayıp arka fren pedalı sallanıyo sıkılmamış arka amötisör vidası var alta bi baktım resmen sallnıyo gidonda kablolar geçmesi gereken yerlerden deüil alakasız yerlerden bağlamışlar gaz teli ayarı civatası sıkılmamış ve benzeri arakadaşlar hepsini kendim elden geçirdim motorda bir sorun yok şuanlık servis desen gidiyorum abi böyle anlatıom normal dio bunlar böle dio başından salıo yani sizin anlıcanız kendiniz her zaman gözetimde tutucaksınız motırunuzu isterse 30 bin tl lik ktm olsun

AYRICA MOTORUN ÜSTÜNDEKİ LASTİKLERİ ORJİNAL DEĞİL ASYA DEĞİŞTİRMİŞ STİCKERLARDA AYNI ASYA KENDİ BASTIRMIŞ ORJİNALLERİNİ ÇIKARMIŞ
ALLAH HERKESE SABIR VERSİN BİR SORUNUM VAR ODA EGZOST KIZARIYOR ONUDA EN KISA ZMANDA BAŞKA BİR SERVİSE GÖTÜRÜP BAKTIRACAM
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bugün Sıfır RX250 alan bır arkadasımın motoruyla deneme sürüşü yaptım. Yenı aldıgım STR 250 Cross ıle kıyaslama yapabılırım azcık.
RXö ncelıkle cok yuksek. STR böyle degıl. Fakat Bana kullanımı cok kıvrak geldı. Egzoz sesı ve GAZı cok hoş. RX ler ıcın kısaca sunu soylemek ıstıyorum; Motor CIN MALI oldugunu hıssettırmıyor. Fakat Hızlanması düşük devırlerde torku STR ler ıle aynı. ARKA lastık daha genıs. Bu da arazıde daha ıyıye ısaret...
Fakat STR SIFIR 3750 TL
RX 250 SIFIR 6000 TL
Ben Hayabusama kardes olarak STR aldım. Henuz Rodajda; 350 KM oldu :) Param olsaydı ASYA ALIRDIM. Cünkü gercekten STR den daha konforlu geldı bana... Egzoz sesıne bayıldım...

Bu da benımkı :)



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bu motoru ciddi ciddi düşünüyordum ama forumdan takip ettiğim kadarıyla çıkardığı problemler 'aman okadarda olur çin malı nolcak' denmeyecek kadar can sıkıcıydı. Yinede galeride incelemenin zararı olmaz diye düşündüm. İnceledim, gördüğüm işcilik karşısında hic şaşkınlık geçirmedim, bukadar dandik metal aksam(?) işçiligi olamaz! Herşey emanet duruyor. Pegler çok öne konumlandırılmış, radyatör ise durduğu yerde çatlayacak görünümde. Hızla uzaklaştım. Gözümde değil 6000 lira 3000 liralık bir motordur. (oda su soğutması çalışıyorsa tabi)
 
Katılım
7 Mar 2013
Mesajlar
315
Arkadaşım bu kanıya nerden vardın dandik metal aksam derken neyi kast ettin su soğutması çalışıyorsa yazmışşın tabikide çalışıo süs diye koymamışlar 3000 lira sonucuna nası vardın yani alanlar aptalmı kaç kişi almış bak elbette bir Aprilia Dorsoduro 1200 kadar kalite degğil ama bir Aprilia Dorsoduro 1200 30 tl bir fiyatı yok yani veya ktm 690 sm kadar pahallı degil ktm sm yapacağı her hareketi işin ustası olan şoför yapar benimde olsa 20 bin tl gider ktm alırdım ama bir motorada böyle 2 dk bakmayla şöyle böyle diyemezsin kardeşim bir binecen sürecen yükleneceksin hoplayıp zplayacaksın en aşağı 100 km yapacaksın kullandıran bir bayyii gidi p denicen bu forumda bu motoru en çok kullanan ve eskiten ONUR KAHRAMAN ARKADAŞIMIZA SORUCAKSIN DEGERMİ DEYMEZMİ O SANA SÖYLER SONRA DİĞER KULLANICILARA SORACAKSIN ÖYLE KULLANMADAN BİNMEDEN LAF ETMİCEN SONRADA BANA SORACAN DİMİ AMA

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

O çalışıormu dedin radyatörün üstünede 2 defa düştüm hibir sorun çıkmadı tabi gidon engelliyor ama taşa denk geldi plastikle beraber içe doğru esnedi
burda motorumu övmüyorum öyle bir amacım yok sadece birisinin 2 dk bakıpta yorum yapması yüzünden yazıom burdada bu motoru alan arkadaşları aşagılama var biz sanki bilmiyoruz ktm almayı gücümüz buna yetiyor işte napıcan imkan yok he olsada gidip 3o bin tl ye ktm almam gider araba alırım benim düşüncem bu motorun arızaların çoğuda montaj yüzünden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst