Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Rulmanlarin tanesi 5-10 lirayi gecmez. Standart rulmanlar bunlar ama janti cok paradir 250-300 lira isterler
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
Sanırım 2 versiyonu var supermotonun. Biri tel diğeri alüminyum jant. Alüminyum jantla fazla akrobasi yapmayın.

1 kaç kaldırımdan bişey olmaz da kross gibi sürerseniz pek iyi olmayabilir.

Supermoto atlayıp zıplamak için değildir. Wheelie, stoppie ve drift için vardır süpermoto. Özellikle alüminyum jant için konuşuyorum. Zevkin doruğudur kısaca :)

[yt]TqKShV-iN5M[/yt]
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Motorun olumlu ve olumsuz yanlarını yazarmısın bile görüntü olarak hoşuna gitmeyen yanlarını
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Motorun olumlu ve olumsuz yanlarını yazarmısın bile görüntü olarak hoşuna gitmeyen yanlarını

Bu soru bana mıydı tam anlayamadım bana değilse atlamak istemediğimden yazmamıştım =))

Üzerime alındım şimdi =)) ; Önceki paylaşımlarımı okursan baya bi kendimce yorum yapmıştım.. o zamandan sonra farklı olarak kullandıkça sevdiğim bi tarz oldu, motosiklet bana ufaktan yetmemeye başladı.. bi dolu kaldırım inip çıkmaya başladım, gönlümce atlayıp zıplıyorum, yürüyen aksamında herhangi bi sorunla karşılaşmadım.. dijital göstergesinde bulunan vites işaretleri kayboldu =)) egzost alt birleşim yerindeki perçinleri attı, ikisinide garantiden değiştirecekler.. bide iki güne bi sigorta yakmaya başladı motor, sebebini bi türlü bulamadım.. üzerinde cam sigorta varmış, onu tofaş sigortasıyla değiştirdim canavar oldu =))).. yakıt tüketimi kullanıma göre 3,3lt ye kadar düştü.. son hız olarak 130 gördüm.. ama 80-90 nın üstünde yarım saat, kırk dakikadan sonra alt kısımlarda bi uyuşma başlıyor =)) şu an için bi değerlendirme yapcak olursam 1300 kmye yalaştım ve 10 üzerinden 9 veririm motosiklete, bunda motoru aldığım yerin her sorunumla ilgilenmesinin büyük payı da var.. ve yaptığım kaplamalar bana daha çok heyecan veriyor... ha bide
lastikler berbat =)))..

Ayrıca direkt motosikleti genel olarak sormaktan ziyade şurası burası nasıl diye sorarsan daha iyi yardımcı olabilirim.. böyle aklıma pek bir şey gelmiyor, kafama göre bahsediyorum..

img5181c.jpg

img5307s.jpg

img5278c.jpg

img5161oh.jpg

img5157f.jpg

img5146n.jpg
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sigortayı değiştirmeyin, bi yerde kısa devre varki sigorta atıyor büyük sigortayla elektrik tesisatını yakarsınız.
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hacı bugün unuttum senin soruyu cevaplamayıda bulduğun dişlinin delikleri uuymuyorsa 5dklık işi var tornacıda yeni deliklerin açılması içinhaberin olsun..

o zamanat dişli güçten düşmez mi

yani çabuk kırılma anlamındana
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
o zamanat dişli güçten düşmez mi

yani çabuk kırılma anlamındana
Abi nedir senin bu günlerde bu dişlilerden çektiğin :) uygun dişli bulamazsan arka dişli göbeğini değiştirmeyi düşünebilirsin. tabi standart çinlilerin parçalarından uydurabilirsen.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
o zamanat dişli güçten düşmez mi

yani çabuk kırılma anlamındana

o işlemin aynısını forumdaki moteratörlerden birisi Kuba strsine uygulamıştı ki bunu arazide falan kullanıyordu,
ben pek birşey olacağını sanmıyorum ama yinede tercih meselesi..
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o işlemin aynısını forumdaki moteratörlerden birisi Kuba strsine uygulamıştı ki bunu arazide falan kullanıyordu,
ben pek birşey olacağını sanmıyorum ama yinede tercih meselesi..

hmm anladım. zaten hali hazırdaki delikler genişletilecek.

yeni dişli takılmadığından sıkıntı da olmadı demek.

eyw. deneyeyim bu gün o zaman.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
o zamanat dişli güçten düşmez mi

yani çabuk kırılma anlamındana

Yunus anlamaz böyle şeylerden, sincan ustası o :p

o işlemin aynısını forumdaki moteratörlerden birisi Kuba strsine uygulamıştı ki bunu arazide falan kullanıyordu,
ben pek birşey olacağını sanmıyorum ama yinede tercih meselesi..

Olcay'dı sanırım. Sonrasında sırt rahatsızlığından dolayı toplamda 500 km felan sürebildi diye biliyorum motoru. Sanırım hala yatıyor motoru.

Ama dişliye bakmak lazım. Eğer yeni delikler açıldığında yeterince yer kalacaksa sorun olmaz. Ama bazı dişlilerde çok ince yüzey alanı var yeni dişli açmak için. Hatta bazılarında yeni delik açmaya yer bile yok neredeyse...
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
arka dişli kaç ?

Beyler fotograf yok mu heç =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------

Sigortayı değiştirmeyin, bi yerde kısa devre varki sigorta atıyor büyük sigortayla elektrik tesisatını yakarsınız.

Dostum cam sigorta vardı 15lik.. sonra aynısıyla değiştirdik yine gitti 1 güne.. sonra tofaş 20lik normal sigortaya çevirdim.. onuda bi defa yaktı.. şimdi yeni değiştirdim 2 gündür sorun çıkarmıyor.. geçen sağ arka sinyal kırılmış, eğilince egzost baya yakmış,acaba diyorum sinyaln içindeki kablolar da eridi de kısa devre mi yapıyor ara ara diye.. olabilir mi? yoksa bi sıkıntısı yok motorun??
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Dostum cam sigorta vardı 15lik.. sonra aynısıyla değiştirdik yine gitti 1 güne.. sonra tofaş 20lik normal sigortaya çevirdim.. onuda bi defa yaktı.. şimdi yeni değiştirdim 2 gündür sorun çıkarmıyor.. geçen sağ arka sinyal kırılmış, eğilince egzost baya yakmış,acaba diyorum sinyaln içindeki kablolar da eridi de kısa devre mi yapıyor ara ara diye.. olabilir mi? yoksa bi sıkıntısı yok motorun??
Olabilir, kendi kendine değil de sağ veya sol sinyal verdiğinizde kısa devre yapabilir kablolar eriyip birbirine yapışmışsa tabi.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Arkadaşlar ne zamandır arıyorum benim süpermotoya bi %50 asfalt %50 arazi veya %70 asfalt %30 arazi lastiği bulamadım.. benim lastik ebatları 130/70/17 ve 110/70/17 arkayı iyi kötü uyduruyorum ama ön bulamıyorum.. yardımcı olabilcek olanınız var mı illa ön tekeri mi değiştircez ya
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rızası için bir cevap :) Ben face'te 38 gibi bişey yazıldığını hatırlıyorum....

bakim bakim bi

---------- Post added at 15:24 ---------- Previous post was at 14:47 ----------

evet arka dişli orjinali 38 miş.


Arkadaşlar ne zamandır arıyorum benim süpermotoya bi %50 asfalt %50 arazi veya %70 asfalt %30 arazi lastiği bulamadım.. benim lastik ebatları 130/70/17 ve 110/70/17 arkayı iyi kötü uyduruyorum ama ön bulamıyorum.. yardımcı olabilcek olanınız var mı illa ön tekeri mi değiştircez ya

internetten araştırdın mı ?

http://www.lastik.tv/ diye bir yer var, uygun var mı bi bak istersen
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Onurkahraman motorun egzoz sesi nasıl ses seviyesi ne kadar ? Youtube daki videolarda galiba kick starttan bir zırıltı geliyor sendede var mı ?
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Onurkahraman motorun egzoz sesi nasıl ses seviyesi ne kadar ? Youtube daki videolarda galiba kick starttan bir zırıltı geliyor sendede var mı ?

egzost sesi mükemmel.. benim motorum muhabbetinden demiyorum.. tok bi sesi var.. bazen 80, 90 giderken 2. vitese çekiyorum, pat pat patlama yapıp, sesler geliyor egzosttan bayılıyorum=)) yalnız egzostun alt kısmının perçinleri attı, şimdi sesi biraz tiz çıkıyor, garantiden değişcek.. ve bide motorun 200. kmsinden beri bi yerinden bi zırıltı geliyor.. kontağa taktığın anahtarın göstergeye veya saşiye değipte şıngırdayıp, zırıldaması gibi.. onu bi çözemedim.. bide tünellerde kapalı alanlarda müthiş bi efekti var =))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst