Motorun olumlu ve olumsuz yanlarını yazarmısın bile görüntü olarak hoşuna gitmeyen yanlarını
Bu soru bana mıydı tam anlayamadım bana değilse atlamak istemediğimden yazmamıştım =))
Üzerime alındım şimdi =)) ; Önceki paylaşımlarımı okursan baya bi kendimce yorum yapmıştım.. o zamandan sonra farklı olarak kullandıkça sevdiğim bi tarz oldu, motosiklet bana ufaktan yetmemeye başladı.. bi dolu kaldırım inip çıkmaya başladım, gönlümce atlayıp zıplıyorum, yürüyen aksamında herhangi bi sorunla karşılaşmadım.. dijital göstergesinde bulunan vites işaretleri kayboldu =)) egzost alt birleşim yerindeki perçinleri attı, ikisinide garantiden değiştirecekler.. bide iki güne bi sigorta yakmaya başladı motor, sebebini bi türlü bulamadım.. üzerinde cam sigorta varmış, onu tofaş sigortasıyla değiştirdim canavar oldu =))).. yakıt tüketimi kullanıma göre 3,3lt ye kadar düştü.. son hız olarak 130 gördüm.. ama 80-90 nın üstünde yarım saat, kırk dakikadan sonra alt kısımlarda bi uyuşma başlıyor =)) şu an için bi değerlendirme yapcak olursam 1300 kmye yalaştım ve 10 üzerinden 9 veririm motosiklete, bunda motoru aldığım yerin her sorunumla ilgilenmesinin büyük payı da var.. ve yaptığım kaplamalar bana daha çok heyecan veriyor... ha bide
lastikler berbat =)))..
Ayrıca direkt motosikleti genel olarak sormaktan ziyade şurası burası nasıl diye sorarsan daha iyi yardımcı olabilirim.. böyle aklıma pek bir şey gelmiyor, kafama göre bahsediyorum..