Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Bunu diğer markalarla laf dalaşı olsun diye söylemiyorum
-yamaha wr240r nin 15000 (sıfır fiyatı)
-suzuki drz400 lerin 2. ellerinin 13-15000
-ktm duke 200ün 11-12000 (sıfır fiyatı) lira
olduğu memleketimizde,, çin malı su soğutmalı,şekil olarak süpermotolar içinde eli ayağı düzgün..hard cross yapmadığın(ki zaten süpermotoyla arazi pek mümkün değilmiş =)) ) ve bakımalrını tam yaptıgın sürece çok sorun çıkartmayan ve taksitle '0' sıfır olarak alabileceğin 6000 lira olan böyle bi motor,, bence çok da mantıksız değil... Ne kadar çin malı olsa da,, japon, çin ve kore yapımı motosiklet kullanmış biri olarak.. bu motora kalite olarak 10 üzerinden 7 veririm.. para\kalite kıyaslaması yapacak olursak 10\9 alır benden...

-- motoskltten ne bekledğinde önemli tabi,, ktmnin ortadan ikiye ayrılanını da gördüm,, niyetin motoru dağıtmaksa o da 'insan yapısı'..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------



Bende 2.ele güvenemedim.. hele bu tarz touring motor değilki güveniğ, bi ustaya gösterip alasın.. dikkat etmek motordan anlamak lazım.. yoksa motor elde gezersin valla..
Vidyo inş havalar güzelleşince çekcem.. ama youtube da 'orion rx250' diye aratırsan vardı
Şimdilik isteyen arkadaşlarda vardı,, motorla çektiğim resimlerden paylaşayım



http://imageshack.us/a/img819/4736/img4967o.jpg
http://imageshack.us/a/img21/6246/img4948f.jpg
http://imageshack.us/a/img255/314/img4941v.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Bi de cross kaskı alaydım iyiydi de.. turuncu-beyaz-siyah rekli bi kask arıyorum daha bulamadım.. öyle bi kask linki varsa atarmsınız?
Uzun zamandır cross kaskı araştıran biriyim ilk aklıma bu geldi aradığın renklerde http://www.sahibinden.com/ilan/yede...ask-kros-kaski-ucretsiz-kargo-109303323/detay
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Kasklar güzelmiş yav, moonster ve shoe hoşuma gitti. Durduk yere masrafa gireceğiz. Paylaşmayın kardeşim :p
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Yakın zamanda kullanma şansım oldu bu motoru , fakat üzerinde birkaç tur atmak dışında pek bir deneyimim olmadığı için kullanıcı arkadaşlara sormak istiyorum. Pergel gibi açık radyatorler düşünce sorun yaratmıyor mu? Gozume ilk çarpan onlar olmuştu, hatta araştırma yaparken ilk onların fiyatına baktım internette yazan doğruysa ktm nin radyator fiyatına yakın bir rakam koymuslar. Bence dış goruntu olarak çok hoş, yapıllı, tarz duruyor.
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Yakın zamanda kullanma şansım oldu bu motoru , fakat üzerinde birkaç tur atmak dışında pek bir deneyimim olmadığı için kullanıcı arkadaşlara sormak istiyorum. Pergel gibi açık radyatorler düşünce sorun yaratmıyor mu? Gozume ilk çarpan onlar olmuştu, hatta araştırma yaparken ilk onların fiyatına baktım internette yazan doğruysa ktm nin radyator fiyatına yakın bir rakam koymuslar. Bence dış goruntu olarak çok hoş, yapıllı, tarz duruyor.
(Burada sorduğun sorunun cevabını vermiş eski bir kullanıcı yorumudur.) :) Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu :D 250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Mehmet Turan abi , cevabi arayip bulmussun , emegine saglik.
(Burada sorduğun sorunun cevabını vermiş eski bir kullanıcı yorumudur.) :) Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu :D 250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...
 
Katılım
21 Mar 2005
Mesajlar
65
Mehmet bey selamlar, tebrikler guzel bir yorum, bulmuşsunuz fakat gidon radyatore değmeyebilir yinede dağda tepede düştüğün zaman bana ilk zarar gorecek yer radyatorler gibi geldi.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Mehmet bey selamlar, tebrikler guzel bir yorum, bulmuşsunuz fakat gidon radyatore değmeyebilir yinede dağda tepede düştüğün zaman bana ilk zarar gorecek yer radyatorler gibi geldi.

indisturi standarti o , 4 buyuk japon ureticide radyatoru oraya koyuyor. dagda bayirda kullanmamak hatta hic bi yerde kullanmamak en iyi cozum :), belkide hic motor almamak problemi kokunden cozebilir.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
(Burada sorduğun sorunun cevabını vermiş eski bir kullanıcı yorumudur.) :) Herkese selamlar olsun.. Arkadaslar siteye yeni üye oldum öncelikle tüm Motorcu arkadaslarıma selamlar saygılar, kazasız güvenli ve keyifli sürüşler... Rx 250 alalı daha 2 hafta oldu Karabüklüyüm ve karabük evkur mağazasından aldım. İlk aldığımda direk olarak servise götürdüm ve garantisi başladı yalnız karbüratörde bi problem yaşadım hava filtresinin tahliyesinden benzin akıttı neyseki problem çözüldü. Daha evvel büyük cc'li motorsikletler kullandım (600-1000) fakat hiç birinden bu keyfi almamıştım gerçekten farklı bi adrenalin bu.. Ben bu kadarını tahmin etmemiştim açıkcası çok çılgın yerlerde kullanıyorum onu :D 250 cc bi motora göre gerçekten güçlü bi makine diyebilirim yada şanzımanı ona göre dizayn edilmiş.. Ama yedek parça olarak çok pahalı. Aldığımın ikinci gece aşırı zorlu bi parkura girdim (Dağ-orman) ve motoru yan yatırdım : ) yan kranaj ın üstüne binde ve kranaj çatladı Bereket radyatöre bişi olmadı zaten oraya değineceğim gidon ters açı kapalı olarak motor devrilse dahi motor radyatöre binmiyor ve esnek bağlantılı oldğu için zarar vermiyor.. Bilmiyorum sonu nasıl olur ama aldım ve memnunum yakıtta düşük geldi bana ve şimdiden motor 750 km de. En yakın zamada fotoları ve videoları paylaşacağım.. Herkese selamlar, esenlikler dilerim...

Hepinize selaaamlar arkadaşlar...

Kardeşim aynı kendimi gördüm sende =)) forumda bu konu üzerine daha önce yazdıklarımı gördüysen anlıycaksın... o yakıt akıtma derdi kronik galiba, bende de durup durduk yere karbüratör boğulmuş, zorlayınca yakıtın toplandığı bi yeri çatlatmıştı, çalıştırmak için biraz uğraştırmıştı.. daha önce 650lik naked vs.. kullanmıştım ama ne naked ne racing ne de commuterler bu kadar keyifli gelmemişti.senin gibi bende hoplayıp zıplamyı pek sevdim, çimenler üzerinde sm tarzı dönüşlere çalışıyodum.. çimenlerin üzerinde veriyordum gazı arabayla drift yapar gibi dönüp duruyordummm ki bi baktım gökyüzünün baya yıldızlı olduğu bi günmüş, yerdeydim =))) arka teker ıslak bi yere gelince düştüm, motorda benim üzerime düştü, sola yattım.. uzun kısaların olduğu plastik panel kırıldı (65.52tl imiş servise sordum, radyatörü de 110 filandı yanlış hatırlamıyorsam).. sonra kaldırdım motoru asfaltta devam ettim.. bi baktım radyatör şarıl şarıl =))) düştüğümde en fazla 10la 20 ile gidiyordum, daha doğrusu dönüp duruyordum.. motsklet dizimin üzerine radyatör gelecek şekilde düşmüştü, Allahtan dizlik vardı yoksa en iyi ihtimal çıkardı bacak, diz =)))... radyatörde, motor bölümüne yakın olan bir yerden ezilmiş antifiriznde büyük bölümünü akıtmıştı.. garantiden değiştirdiler, motorda en ufak düşmeye dair bi iz yoktu çünkü =))).. şimdi motoru evimin salonuna çıkardım,, sağını solunu söktüm, grenajları karbon kapladım, sticker yaptım vs.. ama daha tam bitiremedim.. raadyatörlere bi koruma demiri uydurulursa iyi olur aslında, onuda halletcem inş...

Forumdan eksik olma, seninle de tanışıp dağ tepe keşfetmek isterim.. bi dezavantajm benim makine 'sm' =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:39 ----------

Vay anam vay ben yanlış hatırlıyomuşum galiba.. Radyatöre 300, 400 diyo herifler.. ne bu böyle.. Kesin radyatör koruma demiri uydurmak lazım =))) motosikleti yedek parçalarını alıp tekrar toplıycak olsan, 20.000 lira tutar heralde =)))).. Allah o servislerde bekleyen aç ayılardan korusun =))
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hangi 4 japon yada KTM radyatörünün tasarımdan dolayı 10~20 ile çimene düştüğünde delindiği görülmüş? Pegasso biraz haklı sanki. Lakin motoru olmayan birinin "hiç motor almamak en iyisi" diye tavsiye vermesi de hoş...Çok biliyor herşeyi :cat:

...garantiden değiştirdiler, motorda en ufak düşmeye dair bi iz yoktu çünkü =)))..

Radyatörler ucuz olmaz zaten. Yanlız garantiden nasıl değiştirmişler hayret ettim. Darbe izi olmasa da radyatörde çatlak veya kırık felan oluşmuştur okadar aktığına göre. O zaman da anlamaları gerekirdi darbe veya düşme olduğunu. Servisler genelde bahane ararlar garantiden saymamak için. İz olmsa da "düşmüşsün işte" derler...Şanslıymışsın :)
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Hepinize selaaamlar arkadaşlar...

Kardeşim aynı kendimi gördüm sende =)) forumda bu konu üzerine daha önce yazdıklarımı gördüysen anlıycaksın... o yakıt akıtma derdi kronik galiba, bende de durup durduk yere karbüratör boğulmuş, zorlayınca yakıtın toplandığı bi yeri çatlatmıştı, çalıştırmak için biraz uğraştırmıştı.. daha önce 650lik naked vs.. kullanmıştım ama ne naked ne racing ne de commuterler bu kadar keyifli gelmemişti.senin gibi bende hoplayıp zıplamyı pek sevdim, çimenler üzerinde sm tarzı dönüşlere çalışıyodum.. çimenlerin üzerinde veriyordum gazı arabayla drift yapar gibi dönüp duruyordummm ki bi baktım gökyüzünün baya yıldızlı olduğu bi günmüş, yerdeydim =))) arka teker ıslak bi yere gelince düştüm, motorda benim üzerime düştü, sola yattım.. uzun kısaların olduğu plastik panel kırıldı (65.52tl imiş servise sordum, radyatörü de 110 filandı yanlış hatırlamıyorsam).. sonra kaldırdım motoru asfaltta devam ettim.. bi baktım radyatör şarıl şarıl =))) düştüğümde en fazla 10la 20 ile gidiyordum, daha doğrusu dönüp duruyordum.. motsklet dizimin üzerine radyatör gelecek şekilde düşmüştü, Allahtan dizlik vardı yoksa en iyi ihtimal çıkardı bacak, diz =)))... radyatörde, motor bölümüne yakın olan bir yerden ezilmiş antifiriznde büyük bölümünü akıtmıştı.. garantiden değiştirdiler, motorda en ufak düşmeye dair bi iz yoktu çünkü =))).. şimdi motoru evimin salonuna çıkardım,, sağını solunu söktüm, grenajları karbon kapladım, sticker yaptım vs.. ama daha tam bitiremedim.. raadyatörlere bi koruma demiri uydurulursa iyi olur aslında, onuda halletcem inş...

Forumdan eksik olma, seninle de tanışıp dağ tepe keşfetmek isterim.. bi dezavantajm benim makine 'sm' =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:39 ----------

Vay anam vay ben yanlış hatırlıyomuşum galiba.. Radyatöre 300, 400 diyo herifler.. ne bu böyle.. Kesin radyatör koruma demiri uydurmak lazım =))) motosikleti yedek parçalarını alıp tekrar toplıycak olsan, 20.000 lira tutar heralde =)))).. Allah o servislerde bekleyen aç ayılardan korusun =))
Bu benim açtığım bir konu buradaki videoları izle sana çimen, toprak ve arazi sürüşlerinde yardımcı olacak bilgiler var. http://www.motosiklet.net/forum/sur...s-teknikleri-videolu-anlatim.html#post2899401
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
Ayrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a monte edip super bi kask kamerasi yapabilirsiniz.

visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.

hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.

hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.

http://www.avaustralia.com.au/product_images/c/859/28975621__22781_zoom.jpg

eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.

biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.

hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.

baska bir ornek video da burda

birisi kaskin icine koymus, bu videoda




burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.

burak paylaştığın vedeodaki gibi kamera yaptım
. güzel de oldu. kaska monte ettim. ama biraz aşağı bakıyor bi de mikrofonu kapatmam lazım. çekim örneği http://www.youtube.com/watch?v=qBkNhjpP_KE
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
yardimci olabildiysem cok sevindim, su anda saat 15 burda, eve gidince bakicam videoya.

burak paylaştığın vedeodaki gibi kamera yaptım
. güzel de oldu. kaska monte ettim. ama biraz aşağı bakıyor bi de mikrofonu kapatmam lazım. çekim örneği http://www.youtube.com/watch?v=qBkNhjpP_KE
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
1,674
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]qBkNhjpP_KE[/YT]

;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst