Bunu diğer markalarla laf dalaşı olsun diye söylemiyorum
-yamaha wr240r nin 15000 (sıfır fiyatı)
-suzuki drz400 lerin 2. ellerinin 13-15000
-ktm duke 200ün 11-12000 (sıfır fiyatı) lira
olduğu memleketimizde,, çin malı su soğutmalı,şekil olarak süpermotolar içinde eli ayağı düzgün..hard cross yapmadığın(ki zaten süpermotoyla arazi pek mümkün değilmiş =)) ) ve bakımalrını tam yaptıgın sürece çok sorun çıkartmayan ve taksitle '0' sıfır olarak alabileceğin 6000 lira olan böyle bi motor,, bence çok da mantıksız değil... Ne kadar çin malı olsa da,, japon, çin ve kore yapımı motosiklet kullanmış biri olarak.. bu motora kalite olarak 10 üzerinden 7 veririm.. para\kalite kıyaslaması yapacak olursak 10\9 alır benden...
-- motoskltten ne bekledğinde önemli tabi,, ktmnin ortadan ikiye ayrılanını da gördüm,, niyetin motoru dağıtmaksa o da 'insan yapısı'..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------
Bende 2.ele güvenemedim.. hele bu tarz touring motor değilki güveniğ, bi ustaya gösterip alasın.. dikkat etmek motordan anlamak lazım.. yoksa motor elde gezersin valla..
Vidyo inş havalar güzelleşince çekcem.. ama youtube da 'orion rx250' diye aratırsan vardı
Şimdilik isteyen arkadaşlarda vardı,, motorla çektiğim resimlerden paylaşayım
http://imageshack.us/a/img819/4736/img4967o.jpg
http://imageshack.us/a/img21/6246/img4948f.jpg
http://imageshack.us/a/img255/314/img4941v.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------
Bi de cross kaskı alaydım iyiydi de.. turuncu-beyaz-siyah rekli bi kask arıyorum daha bulamadım.. öyle bi kask linki varsa atarmsınız?