Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Arkadaşlar mtosikletm antifirz damlatıyor demiştim.. Biraz gaz dokununca damla damla baya bi akıtıyor, rolantide çalışırsa sıkıntı yok, bilen arkadaşlar açıklarsa, radyatr delindi galiba ama
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460

hg9rm.jpg

hg9s1.jpg
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
Sağol kardeşim.. 'motoru ben aldım, benim aldığım motor iyidir', yada motosklet firmasıyla ortaklığım varmış gibi 'bu motor çok iyi şu bu' demiyorum.. iyi yanlarını da kötüsünü de elimden geldiğince anlatıp, almayı düşünenlere yardımcı olmaya çalışıyorum.. ben alırken kimse bana yardımcı olmadığı için devamlı forumu takip etmeye çalışıyorum..

500 km ye gelmiş bi kullanıcı olarak sonradan gördüklerimi de ekleyeyim ona göre düşünen arkadaşlar karar verir..

-300 bakımından önce araziye çıktım, sel gelmiş bi dağ yolu buldum, yokuş yukarı baya zorladım motoru, çok kısa süreli fan açmaları dışında motrn fazla bi ısınma sorunu olmadı.. 3.viteste 20,30 la giderken bile gaza yüklendiğin zaman boğulmuyo, teker patiye düşse de gücünün yetmediği olmuyor.. zaten motorda en torklu vites 3. vites.. bi anda motoskleti 30dan alıp 100e çıkartıyor.. tabi vibrasyon aman aman iç organların yer değiştiriyo yüksek devirlerde

-300 bakımından sonra asvaltta benm gibi bi arkadaşımla beraber düz yolda 110-115 arası kesilmeden gidiyo yakıtta da 3.8 lt yakıyor bu şekilde..

-Yokuş yukarı tek kişi en dik yokuşta bile 90a rahat çıkıyor

-Motorun en güzel deviri 5000d\dk, üsütnde vibrasyon başlıyor.

-Gösterge panelinde sağ kısımda bulunan kısım, benmde başta düşündüğüm gibi harareti göstermiyor, akü şarj seviyesini gösteriyor

-Kesinlikle bi ktm gibi hoplayıp zıplıycak bi makine değil, evden işe gidip gelcek, canı sıkıldığında kaldırıma çıkcak, canı sıkıldığında merdvnden atlıycak, çıkıp vakti oldğunda akrobasi yapmıycak ama bi dağ yolundan, ormandan dağa tepeye çıkıp stres atacak, süpermtoya yeni başlıycak birisi için mükemmel bi seçenek..

-Tabi motorun nazınıda çekecek,, hemen hemen her bineceğinde benm gibi sağını solunu kontrol eder, bakımını sallamaz düzgnce yaptırırsa çok da bi sıkıntı çıkartcağını sanmıyorum.. daha önce de kullandığım çin malı motor gibi, büyuk bi sıkıntı verceğini sanmıyorum, ama işte cilvesi çok, 'vay farı patladı, vay ayaklığı yamuldu, fren teli koptu, akü kablosu çıktı, canı sıkıldı' gibi ufak tefek ama sık sık sevgi isteyen durumları olcaktır diye düşünüyorum.. güzel tarafı parçalarının bol ve ucuz olması.. bi motorunu 200 liraya rektefe yaptırabiliyosunuz =))

-En son paylaştığım sıkıntılarını da halledersem rahatlıycam, zaten bu motoru alma amacım, biraz heves birazda seversem, motorun mekaniğini öğrenip, biraz daha yüksek cc li sm lere geçmek.. yani motoru daha çok bozacam, belki düşüp kalkacam öyle öyle öğreneceğm işte..

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:39 ----------



Radyatörun başlarda sızma yapacağını banada söylemişlerdi ancak başta olduğundan daha fazla sımaya başladı bakımdan sonra.. Hatta daha da artarak damlatmaya başladı, motrda belli bi süre gittikten sonra duruyorum, sol ayağımın üzeri tüm antifriz olmuş oluyor.. yada park ediyorum yere 10, 15 damla kadar akıtmış oluyor, anlamadım daha ne kadar devam etcek, 500 km oldu, antfrz bitcek galiba böyle =))

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:14 ----------

Bu sis farı veya beyaz çakarlar hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?

Ön ve arkaya 2 şer tane alıp takmayı düşünüyorum, akü kaldırır mı, ömrünü kısaltır mı?

Kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim, bide nereden temin edebilirim, tavsiye edeceğiniz yer veya site varsa

verdiğin bilgiler için teşekkürler onur. çin malları genelde öyle malesef bakım ister. sevgi gösteririz biz de :rendeer: rx 250 nin toplu olması görünümü çok hoş duruyor. sen de hayırlısıyla binersin inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

Ayrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a monte edip super bi kask kamerasi yapabilirsiniz.

visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.

hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.

hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.

http://www.avaustralia.com.au/product_images/c/859/28975621__22781_zoom.jpg

eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.

biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.

hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.

baska bir ornek video da burda

birisi kaskin icine koymus, bu videoda




burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.
güzel paylaşım
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
55
Bu motoru 6 aydır aratırıyorum.Aklıma baya yatmıştı alacaktım geçen bir arkadasta gördüm denedim.Gerçek tip olarak motocross veya supermoto görünüşü var ama ktm,honda,suzuki,gasgas gibi hoplayıp zıplanmayacağına kanat getirdim.6-7 ay daha para biriktirip ikinci el ktm 690 advanture almaya karar verdim.Ayrıca bu motorun ederi bence 3000 TL.6000 çok yüksek bir fiyat bence.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Bu motoru 6 aydır aratırıyorum.Aklıma baya yatmıştı alacaktım geçen bir arkadasta gördüm denedim.Gerçek tip olarak motocross veya supermoto görünüşü var ama ktm,honda,suzuki,gasgas gibi hoplayıp zıplanmayacağına kanat getirdim.6-7 ay daha para biriktirip ikinci el ktm 690 advanture almaya karar verdim.Ayrıca bu motorun ederi bence 3000 TL.6000 çok yüksek bir fiyat bence.

Dostum benmde param olsa yamaha wr250r alırdım, suzuki400 alırdım =) tabi 15bin liram olsaydı.. bahsettiğin motora bende baktım. almadan nerdeyse tüm motorları araştrdm.. para=kalite anca buna yetti =))..süpermotosunu aldım ha çok da pişman değilim, bu gün servise gittm, radyatr akıtıyrdu onu ve ufak tefek şeylerini yaptırdım, hepsni garantden yaptılar.. şu an için sıkıntısı kalmadı. 500 kmye geldi.. yarım metreden çok atladım, gördüğüm her merdvnden indim.. gördğm her çamura daldım.. metrelerce zıplayıp sağlam çıkabliyomu diye denemedm, o kdar kendme de güvnmyrm =) şimdlk şasede bi sorun, göbekte boşluk vs.. olmadı tabi daha motor500 km de, bi 3000e gelip tam oturunca görecez mtor güzl mi dğil mi... benm beklentlermi şimdilik karşılıyor, sende inş istedğin motoru alırsın, motorsuz gezmek çok can sıkıcı =)).. paran varsa dediğin gibi ktm al da bizim motoruda o kadar değersiz yapma ayağmızı yerden kesiyor:cherry:
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Bu motoru 6 aydır aratırıyorum.Aklıma baya yatmıştı alacaktım geçen bir arkadasta gördüm denedim.Gerçek tip olarak motocross veya supermoto görünüşü var ama ktm,honda,suzuki,gasgas gibi hoplayıp zıplanmayacağına kanat getirdim.6-7 ay daha para biriktirip ikinci el ktm 690 advanture almaya karar verdim.Ayrıca bu motorun ederi bence 3000 TL.6000 çok yüksek bir fiyat bence.

Motoru arazide kullanmadan, sadece bir kere odunc alip kullanarak, hoplayip ziplayamiyacagina nasil karar verdin?

Gercekten bilgilenmek icin soruyorum. Cunku bende bazen su nasildir, bu nasildir diye merak ettigim oluyor ama, o nesne hakkinda bizzat yasanmis, yeterli bir tecrubem yoksa bi fikrim olmuyor.

Sen nasil hemen anliyorsun?

birde 3000 tl rakamina nasil ulastin onuda merak ettim, zahmet olmazsa o konuyuda bi aciver, tesekurler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

neden 2500 TL yada 3500 TL degil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

baska bir ulkedeki satis fiyati nedir mesela?
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
cross tarzı motorların ikinci eline pek güven olmuyor bence. ayrıca ikinci el japonun bakım vs masrafları çok olur diye düşünüyorum. biraz da beklentimizin ne olduğu tabi ki. kullanım koşuluna ve maddiyata göre :D tercih etmek gerekir. 125 kt de çoğu zaman iş görüyor :)) ama bu aralar yetersiz geliyor. :bounce:
rx 250 videolarınız varsa paylaşabilir misiniz arkadaşlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

Ayrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a monte edip super bi kask kamerasi yapabilirsiniz.

visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.

hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.

hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.

http://www.avaustralia.com.au/product_images/c/859/28975621__22781_zoom.jpg

eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.

biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.

hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.

baska bir ornek video da burda

birisi kaskin icine koymus, bu videoda




burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.
o videodaki lenslerden nerden bulabiliriz acaba 15 mm herhalde tam anlayamadım
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
Bunu diğer markalarla laf dalaşı olsun diye söylemiyorum
-yamaha wr240r nin 15000 (sıfır fiyatı)
-suzuki drz400 lerin 2. ellerinin 13-15000
-ktm duke 200ün 11-12000 (sıfır fiyatı) lira
olduğu memleketimizde,, çin malı su soğutmalı,şekil olarak süpermotolar içinde eli ayağı düzgün..hard cross yapmadığın(ki zaten süpermotoyla arazi pek mümkün değilmiş =)) ) ve bakımalrını tam yaptıgın sürece çok sorun çıkartmayan ve taksitle '0' sıfır olarak alabileceğin 6000 lira olan böyle bi motor,, bence çok da mantıksız değil... Ne kadar çin malı olsa da,, japon, çin ve kore yapımı motosiklet kullanmış biri olarak.. bu motora kalite olarak 10 üzerinden 7 veririm.. para\kalite kıyaslaması yapacak olursak 10\9 alır benden...

-- motoskltten ne bekledğinde önemli tabi,, ktmnin ortadan ikiye ayrılanını da gördüm,, niyetin motoru dağıtmaksa o da 'insan yapısı'..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

cross tarzı motorların ikinci eline pek güven olmuyor bence. ayrıca ikinci el japonun bakım vs masrafları çok olur diye düşünüyorum. biraz da beklentimizin ne olduğu tabi ki. kullanım koşuluna ve maddiyata göre :D tercih etmek gerekir. 125 kt de çoğu zaman iş görüyor :)) ama bu aralar yetersiz geliyor. :bounce:
rx 250 videolarınız varsa paylaşabilir misiniz arkadaşlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------


o videodaki lenslerden nerden bulabiliriz acaba 15 mm herhalde tam anlayamadım

Bende 2.ele güvenemedim.. hele bu tarz touring motor değilki güveniğ, bi ustaya gösterip alasın.. dikkat etmek motordan anlamak lazım.. yoksa motor elde gezersin valla..
Vidyo inş havalar güzelleşince çekcem.. ama youtube da 'orion rx250' diye aratırsan vardı
Şimdilik isteyen arkadaşlarda vardı,, motorla çektiğim resimlerden paylaşayım



img4967o.jpg

img4948f.jpg

img4941v.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:54 ----------

Bi de cross kaskı alaydım iyiydi de.. turuncu-beyaz-siyah rekli bi kask arıyorum daha bulamadım.. öyle bi kask linki varsa atarmsınız?
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
bende bilmiyorum, youtube da arastirma yaparken buldum, ebay de bulunabilir, fish eye(balik gozu) deniyor. ebay de 'fish eye for 808 camera' dersen bisey ler cikar sanirim.

cross tarzı ......................siniz arkadaşlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------


o videodaki lenslerden nerden bulabiliriz acaba 15 mm herhalde tam anlayamadım
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
şimdi buldum burak. telefon lensi olarak da geçiyor. çok mantıklı geldi bana kask kamerası olayı. karadenizi çekip yükleyeyim youtube a.

motorun yakışıklı motormuş onur. güle güle kullan.
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
55
onur yanlış anlama beni kardeşim sadece şahsi düşünceleri belirttim.Tabiki biraz daha paran olsa A sınıfında bir motora yönelirdin. Bende yaklasık 2-3 senedir cross parası biriktiriyorum. Burak kardeşim tabiki yarın saat binmeyle test edemezsin motoru burada en doğru bilgiyi verecek arkadas onurdur.Ben motora bindiğimde sadece tork olmadığını gördüm.Sonrasında kullanan arkadasla yarım saat muhabbet sonucunda bu tespitleri yazdım.Yurt dışı fiyattı 1400$ ben ise ortalama fiyatı yamaha ktm suzuki kıyaslamasıyla kendim cıkardım.Fiyatının bu olduğunuda idda edmiyoırum.Sadece kendi kıyaslamamla bence bu olmalı dedim.Tamamen kedi teorilerim.

B sınıfındaki en iyi cross ve SM bu...Aklımı bunlar çelmeseydi bende bundan alacaktım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-640-sm-107642271/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-spormoto-dan-640-adventure-109024510/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Burak fotolar çok güzel. Şahşi görüsüm yumusak Michelin lastik edinmeni tavsiye ederim.Üzerindeki orjinal lastik ise kurudan ıslak zemine geçiste buz gibi kayıyor.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
460
Madem cinli almak istemiyorsun, 10 yada 13 bin tl yi eski ktm ye harcayana kadar, piyasada 7500 tl ye ikinci el(2011 ve 12), 8900 TL ye sifir yamaha wr125x alabilirsin.
01yamaha-wr125x.jpg

ama bunun motor hacmi kucuk gelir sana simdi.

onur yanlış anlama beni kardeşim sadece şahsi düşünceleri belirttim.Tabiki biraz daha paran olsa A sınıfında bir motora yönelirdin. Bende yaklasık 2-3 senedir cross parası biriktiriyorum. Burak kardeşim tabiki yarın saat binmeyle test edemezsin motoru burada en doğru bilgiyi verecek arkadas onurdur.Ben motora bindiğimde sadece tork olmadığını gördüm.Sonrasında kullanan arkadasla yarım saat muhabbet sonucunda bu tespitleri yazdım.Yurt dışı fiyattı 1400$ ben ise ortalama fiyatı yamaha ktm suzuki kıyaslamasıyla kendim cıkardım.Fiyatının bu olduğunuda idda edmiyoırum.Sadece kendi kıyaslamamla bence bu olmalı dedim.Tamamen kedi teorilerim.

B sınıfındaki en iyi cross ve SM bu...Aklımı bunlar çelmeseydi bende bundan alacaktım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-640-sm-107642271/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-spormoto-dan-640-adventure-109024510/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Burak fotolar çok güzel. Şahşi görüsüm yumusak Michelin lastik edinmeni tavsiye ederim.Üzerindeki orjinal lastik ise kurudan ıslak zemine geçiste buz gibi kayıyor.
 
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
107
onur yanlış anlama beni kardeşim sadece şahsi düşünceleri belirttim.Tabiki biraz daha paran olsa A sınıfında bir motora yönelirdin. Bende yaklasık 2-3 senedir cross parası biriktiriyorum. Burak kardeşim tabiki yarın saat binmeyle test edemezsin motoru burada en doğru bilgiyi verecek arkadas onurdur.Ben motora bindiğimde sadece tork olmadığını gördüm.Sonrasında kullanan arkadasla yarım saat muhabbet sonucunda bu tespitleri yazdım.Yurt dışı fiyattı 1400$ ben ise ortalama fiyatı yamaha ktm suzuki kıyaslamasıyla kendim cıkardım.Fiyatının bu olduğunuda idda edmiyoırum.Sadece kendi kıyaslamamla bence bu olmalı dedim.Tamamen kedi teorilerim.

B sınıfındaki en iyi cross ve SM bu...Aklımı bunlar çelmeseydi bende bundan alacaktım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-640-sm-107642271/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-spormoto-dan-640-adventure-109024510/detay/

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

Burak fotolar çok güzel. Şahşi görüsüm yumusak Michelin lastik edinmeni tavsiye ederim.Üzerindeki orjinal lastik ise kurudan ıslak zemine geçiste buz gibi kayıyor.


640lc çok hoş.. bende biraz bakmıştım bide 'R' ları vardı galiba.. nakitim olsa o kadar alabilrdim.. ama zaten ben 'sm' ye nasıl geçtim bilmiyorum.. naked motosklet ararken bi baktım bu motoru almışım.. aklımda suzuki gw250 inazuma ve sym wolf250Nİ vardı.. bu piyangodan çıktı.. öncesnde süpermotolarla ilgli bi fikrim yoktu, hatta hiç sevmezdm tipini =)))) şu an 13000nim olsa motra bakarım temizse alırım =)) sende istediğini alırsın inş hayrlısıyla

Lastik konusunda da, ıslak zeminde ,,, biri lastik mi dedi =))).. kuru zeminde motora binmeden biraz yakıyorum lastiği, ısınnca gazlıyorum.. ıslakta berbat ötesi, benm bisikletin lastiği daha güven veriyor =) bi an önce bitirip düzgün bi lastik alcam.. diablo rosso alırım büyük ihtimal

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:00 ----------

Madem cinli almak istemiyorsun, 10 yada 13 bin tl yi eski ktm ye harcayana kadar, piyasada 7500 tl ye ikinci el(2011 ve 12), 8900 TL ye sifir yamaha wr125x alabilirsin.
http://www.motorcyclenews.com/upload/258758/images/01yamaha-wr125x.jpg
ama bunun motor hacmi kucuk gelir sana simdi.

Ben bakmıştım wr125e.. 8900 değil fiyatı sitede öyle yazıyor ama kendi motorumu almadan önce bayiine gttm.. 10bine yakın bi fiyat söylemişti, belkide tutturursam satarım die dedi=)).. bu motoru almayıda çok düşündüm, aslında çok tatlı, mekaniği bundan çok güzel, enjeksiyonlu olması gayet cezbediyor, sağlam olduğunu hissettiriyor.. teknik verileri de bi 125liğe göre fena değildi.. ama işte aralarında 3-4000lira fark var... şu wr250x i 9-10 bin yapsa yamaha ne satar var yaa =))
 
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
34
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bizim resimler ne ara buraya geldi yavvv. Bari reklam olacaksa adımız ve motorlarda belli olsun :p

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst