- Katılım
- 12 Eki 2012
- Mesajlar
- 107
Arkadaşlar mtosikletm antifirz damlatıyor demiştim.. Biraz gaz dokununca damla damla baya bi akıtıyor, rolantide çalışırsa sıkıntı yok, bilen arkadaşlar açıklarsa, radyatr delindi galiba ama
http://f1212.hizliresim.com/14/y/hg9rm.jpg
http://f1212.hizliresim.com/14/y/hg9s1.jpg http://f1212.hizliresim.com/14/y/hg9vx.jpg
http://f1212.hizliresim.com/14/y/hg9wr.jpg
http://b1212.hizliresim.com/14/y/hgc1c.jpg
http://b1212.hizliresim.com/14/y/hgc1t.jpg
http://b1212.hizliresim.com/14/y/hgc3h.jpg http://www.youtube.com/watch?v=iiQehaUX2Qc&feature=youtu.be (herşey bu sayfadan alıntıdır http://www.motosiklet.net/forum/mot...-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-79.html)
Sağol kardeşim.. 'motoru ben aldım, benim aldığım motor iyidir', yada motosklet firmasıyla ortaklığım varmış gibi 'bu motor çok iyi şu bu' demiyorum.. iyi yanlarını da kötüsünü de elimden geldiğince anlatıp, almayı düşünenlere yardımcı olmaya çalışıyorum.. ben alırken kimse bana yardımcı olmadığı için devamlı forumu takip etmeye çalışıyorum..
500 km ye gelmiş bi kullanıcı olarak sonradan gördüklerimi de ekleyeyim ona göre düşünen arkadaşlar karar verir..
-300 bakımından önce araziye çıktım, sel gelmiş bi dağ yolu buldum, yokuş yukarı baya zorladım motoru, çok kısa süreli fan açmaları dışında motrn fazla bi ısınma sorunu olmadı.. 3.viteste 20,30 la giderken bile gaza yüklendiğin zaman boğulmuyo, teker patiye düşse de gücünün yetmediği olmuyor.. zaten motorda en torklu vites 3. vites.. bi anda motoskleti 30dan alıp 100e çıkartıyor.. tabi vibrasyon aman aman iç organların yer değiştiriyo yüksek devirlerde
-300 bakımından sonra asvaltta benm gibi bi arkadaşımla beraber düz yolda 110-115 arası kesilmeden gidiyo yakıtta da 3.8 lt yakıyor bu şekilde..
-Yokuş yukarı tek kişi en dik yokuşta bile 90a rahat çıkıyor
-Motorun en güzel deviri 5000d\dk, üsütnde vibrasyon başlıyor.
-Gösterge panelinde sağ kısımda bulunan kısım, benmde başta düşündüğüm gibi harareti göstermiyor, akü şarj seviyesini gösteriyor
-Kesinlikle bi ktm gibi hoplayıp zıplıycak bi makine değil, evden işe gidip gelcek, canı sıkıldığında kaldırıma çıkcak, canı sıkıldığında merdvnden atlıycak, çıkıp vakti oldğunda akrobasi yapmıycak ama bi dağ yolundan, ormandan dağa tepeye çıkıp stres atacak, süpermtoya yeni başlıycak birisi için mükemmel bi seçenek..
-Tabi motorun nazınıda çekecek,, hemen hemen her bineceğinde benm gibi sağını solunu kontrol eder, bakımını sallamaz düzgnce yaptırırsa çok da bi sıkıntı çıkartcağını sanmıyorum.. daha önce de kullandığım çin malı motor gibi, büyuk bi sıkıntı verceğini sanmıyorum, ama işte cilvesi çok, 'vay farı patladı, vay ayaklığı yamuldu, fren teli koptu, akü kablosu çıktı, canı sıkıldı' gibi ufak tefek ama sık sık sevgi isteyen durumları olcaktır diye düşünüyorum.. güzel tarafı parçalarının bol ve ucuz olması.. bi motorunu 200 liraya rektefe yaptırabiliyosunuz =))
-En son paylaştığım sıkıntılarını da halledersem rahatlıycam, zaten bu motoru alma amacım, biraz heves birazda seversem, motorun mekaniğini öğrenip, biraz daha yüksek cc li sm lere geçmek.. yani motoru daha çok bozacam, belki düşüp kalkacam öyle öyle öğreneceğm işte..
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:39 ----------
Radyatörun başlarda sızma yapacağını banada söylemişlerdi ancak başta olduğundan daha fazla sımaya başladı bakımdan sonra.. Hatta daha da artarak damlatmaya başladı, motrda belli bi süre gittikten sonra duruyorum, sol ayağımın üzeri tüm antifriz olmuş oluyor.. yada park ediyorum yere 10, 15 damla kadar akıtmış oluyor, anlamadım daha ne kadar devam etcek, 500 km oldu, antfrz bitcek galiba böyle =))
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:14 ----------
Bu sis farı veya beyaz çakarlar hakkında bilgisi olan arkadaş var mı?
Ön ve arkaya 2 şer tane alıp takmayı düşünüyorum, akü kaldırır mı, ömrünü kısaltır mı?
Kullanan arkadaşlar varsa yardımcı olursa sevinirim, bide nereden temin edebilirim, tavsiye edeceğiniz yer veya site varsa
güzel paylaşımAyrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a monte edip super bi kask kamerasi yapabilirsiniz.
visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.
hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.
hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.
http://www.avaustralia.com.au/product_images/c/859/28975621__22781_zoom.jpg
eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.
biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.
hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.
baska bir ornek video da burda
birisi kaskin icine koymus, bu videoda
burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.
Bu motoru 6 aydır aratırıyorum.Aklıma baya yatmıştı alacaktım geçen bir arkadasta gördüm denedim.Gerçek tip olarak motocross veya supermoto görünüşü var ama ktm,honda,suzuki,gasgas gibi hoplayıp zıplanmayacağına kanat getirdim.6-7 ay daha para biriktirip ikinci el ktm 690 advanture almaya karar verdim.Ayrıca bu motorun ederi bence 3000 TL.6000 çok yüksek bir fiyat bence.
Bu motoru 6 aydır aratırıyorum.Aklıma baya yatmıştı alacaktım geçen bir arkadasta gördüm denedim.Gerçek tip olarak motocross veya supermoto görünüşü var ama ktm,honda,suzuki,gasgas gibi hoplayıp zıplanmayacağına kanat getirdim.6-7 ay daha para biriktirip ikinci el ktm 690 advanture almaya karar verdim.Ayrıca bu motorun ederi bence 3000 TL.6000 çok yüksek bir fiyat bence.
o videodaki lenslerden nerden bulabiliriz acaba 15 mm herhalde tam anlayamadımAyrica eger evde sagda solda yatan normal kameraniz varsa, bu >>>>>videodaki <<<<< gibi kask a monte edip super bi kask kamerasi yapabilirsiniz.
visore acilan deligide kamera takili degil ken bir bantla kapatabilirsiniz.
hareket halinde cekilen videolarda ki en buyuk sorun ruzgar sesinin verdigi rahatsizlik.
hatirlarsaniz haber muhabirlerinin mikrofonlarinin uzerinde kilif vardir, iste o kilif ruzgar sesini kesmek icin orda. asagidaki gibi.
http://www.avaustralia.com.au/product_images/c/859/28975621__22781_zoom.jpg
eger normal kamera kullaniliyorsa kameranin microfon yerine yapistirilacak teyp ve bir kac kat kumas parcasi ruzgar sesini kesebilir.
biraz arastirma yaptim, herhangi bir alisveris sitesinden alinan 24 TL lik CASUS GİZLİ ANAHTARLIK KAMERA bile kask kamerasi olarak isinizi gorebilir. Boyle bir kamera ile cekilmis >>>>>video<<<<< var.
hatta GoPro ile karsilastirmis. GoPro dan hem ucuz hemde hafif. tek eksikligi genis gorus alani yok, onu duzeltmek icinde anahtarlik kameranin onune genis aci lensi takilabiliyor. Ama genis acili lens takmazsanda cok rahatsiz edici degil.
baska bir ornek video da burda
birisi kaskin icine koymus, bu videoda
burda lenslerin nasil takilcagini ve videonun 8:20 sinde aralarindaki varki gosteriyor. bu modifiyeden sonra 24 TL lik casus kamera , GoPro gibi genis gorus acisina sahip oluyor.
cross tarzı motorların ikinci eline pek güven olmuyor bence. ayrıca ikinci el japonun bakım vs masrafları çok olur diye düşünüyorum. biraz da beklentimizin ne olduğu tabi ki. kullanım koşuluna ve maddiyata göretercih etmek gerekir. 125 kt de çoğu zaman iş görüyor
) ama bu aralar yetersiz geliyor. :bounce:
rx 250 videolarınız varsa paylaşabilir misiniz arkadaşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
o videodaki lenslerden nerden bulabiliriz acaba 15 mm herhalde tam anlayamadım
cross tarzı ......................siniz arkadaşlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
o videodaki lenslerden nerden bulabiliriz acaba 15 mm herhalde tam anlayamadım
şimdi buldum burak. telefon lensi olarak da geçiyor. çok mantıklı geldi bana kask kamerası olayı. karadenizi çekip yükleyeyim youtube a.
motorun yakışıklı motormuş onur. güle güle kullan.
onur yanlış anlama beni kardeşim sadece şahsi düşünceleri belirttim.Tabiki biraz daha paran olsa A sınıfında bir motora yönelirdin. Bende yaklasık 2-3 senedir cross parası biriktiriyorum. Burak kardeşim tabiki yarın saat binmeyle test edemezsin motoru burada en doğru bilgiyi verecek arkadas onurdur.Ben motora bindiğimde sadece tork olmadığını gördüm.Sonrasında kullanan arkadasla yarım saat muhabbet sonucunda bu tespitleri yazdım.Yurt dışı fiyattı 1400$ ben ise ortalama fiyatı yamaha ktm suzuki kıyaslamasıyla kendim cıkardım.Fiyatının bu olduğunuda idda edmiyoırum.Sadece kendi kıyaslamamla bence bu olmalı dedim.Tamamen kedi teorilerim.
B sınıfındaki en iyi cross ve SM bu...Aklımı bunlar çelmeseydi bende bundan alacaktım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-640-sm-107642271/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-spormoto-dan-640-adventure-109024510/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Burak fotolar çok güzel. Şahşi görüsüm yumusak Michelin lastik edinmeni tavsiye ederim.Üzerindeki orjinal lastik ise kurudan ıslak zemine geçiste buz gibi kayıyor.
onur yanlış anlama beni kardeşim sadece şahsi düşünceleri belirttim.Tabiki biraz daha paran olsa A sınıfında bir motora yönelirdin. Bende yaklasık 2-3 senedir cross parası biriktiriyorum. Burak kardeşim tabiki yarın saat binmeyle test edemezsin motoru burada en doğru bilgiyi verecek arkadas onurdur.Ben motora bindiğimde sadece tork olmadığını gördüm.Sonrasında kullanan arkadasla yarım saat muhabbet sonucunda bu tespitleri yazdım.Yurt dışı fiyattı 1400$ ben ise ortalama fiyatı yamaha ktm suzuki kıyaslamasıyla kendim cıkardım.Fiyatının bu olduğunuda idda edmiyoırum.Sadece kendi kıyaslamamla bence bu olmalı dedim.Tamamen kedi teorilerim.
B sınıfındaki en iyi cross ve SM bu...Aklımı bunlar çelmeseydi bende bundan alacaktım.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-640-sm-107642271/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-spormoto-dan-640-adventure-109024510/detay/
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
Burak fotolar çok güzel. Şahşi görüsüm yumusak Michelin lastik edinmeni tavsiye ederim.Üzerindeki orjinal lastik ise kurudan ıslak zemine geçiste buz gibi kayıyor.
Madem cinli almak istemiyorsun, 10 yada 13 bin tl yi eski ktm ye harcayana kadar, piyasada 7500 tl ye ikinci el(2011 ve 12), 8900 TL ye sifir yamaha wr125x alabilirsin.
http://www.motorcyclenews.com/upload/258758/images/01yamaha-wr125x.jpg
ama bunun motor hacmi kucuk gelir sana simdi.
Sağol dostum.. kazasız belasız hepberaber..
Bulduğun linki de atarsan sevinirm
bu linkte var http://www.sanalpazar.com/Tum-Cep-Telefonu-Kameralarina-Jelly-Lens-Genis-Aci__isp5083866 hep beraber
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------
www.sanalpazar.com/Tum-Cep-Telefonu-Kameralarina-Jelly-Lens-Genis-Aci__isp5083866[/url] bulinkte. hep beraber
saolasin, banada ilerde lazim olcak bir link bu.