Asya Motor Asya Motor RX 250 - MotoCross - SuperMoto

Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
347
Motosikleti
SYMPHONY 200E5+
ben maltepedeki motoru gidip gördüm, merakla bekleyenlerdendim açıkçası, ilk olarak stıckerleri çok dandik üzerinde hemen soyulmaya başlamış, sm modeli gelmemiş istenirse jantları değiştirip verileceği söylendi, enduro modeli bana sele olarak çok yüksek geldi benim kalça boyu kurtarmıyor, görüntü olarak bana cazip gelmedi
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
eh hani motor geldi demişlerdi... Yazık valla, lanet olsun ki şikayet edebileceğin kimse de yok. Yok tüketici hakları felan hikaye hep...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Mersin Evkurda bende gordum RX250 yi. Fatta birdaha girdersem fotosunu cekeyim bari. benimde takibimde olan bir motor. Hatta Motoran FX250 Asya RX 250 ve Mondial Xtreme 250 arasında secim yapmak zor olacak. Simdilik. MAX 150 ile iyice araziye alışmaya calışıyorum..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
İyiki RX topigine iki kelime bişiler yazdık. Topikde kim varsa kactı yahu.. Nerde Asyacılar hadi yorumlara tartışmalara devam... Asya RX250 mi döver. Mondial Xtreme 250 mi döver...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
2 gün Önce tekrar Mersin evkura uğradım Biraz daha inceledim cross modeli duruyordu Bu sefer
Plastik aksamına icene bastırdım turnağımla tabi tırnak yok yinede izi çıktı stickerler berbat ötesi her yeri soyuluyor ama sele ve motor bloğu çok yüksekde arazi için çok uygun
He kronik elektronik arızası çıkarmı bilmiyom ama şase felan sağlam gözükdü
Bu motpru alacak arkadaş şöyle 1.000 tl felan ayırsın bi kenara Komple Grenajları yenilesin kaliteli ve uygun olanlarla
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Grenajlarında sorun olduğunu düşünmüyorum. Zaten grenajları yenileyecek komple uygun bir seti nereden bulacaksınız. Yok grenajların çatlaması veya kırılmasına 1000 TL para ayırmak gerek dediyseniz okadar da değil hani... Kaldı ki ben incelediğimde grenajlar gayet güzel görünüyordu. Üzerindeki stickerlar daha satılmamış motorda bile soyulmaya başlamıştı evet ama önemsiz bir detay. İstediğiniz stickerı yapıştırın yada simsiyah gezin ne olacak.

@gezgin kaç sayfadır neredeyse hayali bir motorun üzerine tartıştık kaç hp olduğunu, membağını-menşeisini, yurt dışındaki ismini, videolarını-resimlerini paylaştık, sonra asyadan kazık yedik(gösterge konusunda), sonra motorlar geldi dendi yalan resimler verildi, sonra gerçekten geldiği ortaya çıktı, sonra parasını verenler "gelmiş" motorlardan alamadı, gözümüzle bayide gördük motoru ama hala bir kullanan ne yolda ne forumda göremiyoruz. Daha neyi konuşalım ?? :)

Ha illa cevap istiyorsan elbet Mondi Asyayı döğer ! :cherry:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
@gezgin kaç sayfadır neredeyse hayali bir motorun üzerine tartıştık kaç hp olduğunu, membağını-menşeisini, yurt dışındaki ismini, videolarını-resimlerini paylaştık, sonra asyadan kazık yedik(gösterge konusunda), sonra motorlar geldi dendi yalan resimler verildi, sonra gerçekten geldiği ortaya çıktı, sonra parasını verenler "gelmiş" motorlardan alamadı, gözümüzle bayide gördük motoru ama hala bir kullanan ne yolda ne forumda göremiyoruz. Daha neyi konuşalım ?? :)

Ha illa cevap istiyorsan elbet Mondi Asyayı döğer ! :cherry:

Evet asyayı daha henuz hiç almamışken sorunlar yasanmaya baslamış. Ama motorun mekanik aksamda sorun varmı bilinmiyor. Mondi lerde sorunlar oldugu gorunuyor. Evet belki cok buyuk sorunlar degil ama yinede olmaması gereken sorunlar.Be 2000 km dir MAX150 de mekanik sorun yasamadım cok sukur. Sagından solundan gevseyip dusen civatalar da olmasa daha guzel olacaktı.. Xtreme 250 de de benzer sikayetler var. Acaba bu Asyada da olacakmıydı.
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
Evet arkadaşlar asya da kronik problem var, marşa basamıyorsunuz bir türlü,sipariş veriyorsunuz gelmiyor bir türlü..:) elinizdeki motoru sattırıyor,motorsuz bırakıyor,asabiyete bağlıyor birazda orucun ve asyanın verdiği sinirle küfüre alıştırıveriyor....daha bunu gibi kronik sorunları var ama ilk aklıma gelenler bunlar şimdilik
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Mersin Evkurda var. İstersen gidip anlaşmayı imzala. Hiç pesinatsız 12 ay taksitle. Ne alırsan al en gec 3 gun içinde elinde diyorlar. Bu aralar taksitlerim cok olmasa bi delilik ederim ama taksitlerim cok.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
@gezgin33 "... Xtreme 250 de de benzer sikayetler var. Acaba bu Asyada da olacakmıydı. " Bu sorunun cevabını sende biliyorsun. Boşuna buraya sorma. :)

Ve bir kez de şöyle düşünün arkadaşlar, Kawasaki 5.000€ dan KLX250 yi satarken, bu motordan daha iyi amortisör özelliklerine sahip olan ve diğer tüm herşeyi aynı olan Mondial Xtreme 250 nin liste fiyatı 7800 TL. Şimdi bu Extreme modelinin işçiliğinin daha zayıf olmaması, vidalarının gevşememesi, herhangi bir elektronik aksamında sorun çıkmaması, Km'lerce mekanik arıza vememesi gibi bir ihtimal var mı? Yani öyle bir dünya var mı?? Sen bu tür sorunlara "sorun var ama olmaması gereken sorunlar bunlar" diyorsun. Ozaman bu fiyata alabildiğimiz bir motorda ne gibi sorunlar olması gerek?? Yani biraz daha geniş açılı, kıyaslamalı düşünün. :wiinkk:

@Hakan abi, Allah sabır versin, keşke paranı geri alıp Xtreme felan alabilseydin...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
@gezgin33 "... Xtreme 250 de de benzer sikayetler var. Acaba bu Asyada da olacakmıydı. " Bu sorunun cevabını sende biliyorsun. Boşuna buraya sorma. :)

Ve bir kez de şöyle düşünün arkadaşlar, Kawasaki 5.000€ dan KLX250 yi satarken, bu motordan daha iyi amortisör özelliklerine sahip olan ve diğer tüm herşeyi aynı olan Mondial Xtreme 250 nin liste fiyatı 7800 TL. Şimdi bu Extreme modelinin işçiliğinin daha zayıf olmaması, vidalarının gevşememesi, herhangi bir elektronik aksamında sorun çıkmaması, Km'lerce mekanik arıza vememesi gibi bir ihtimal var mı? Yani öyle bir dünya var mı?? Sen bu tür sorunlara "sorun var ama olmaması gereken sorunlar bunlar" diyorsun. Ozaman bu fiyata alabildiğimiz bir motorda ne gibi sorunlar olması gerek?? Yani biraz daha geniş açılı, kıyaslamalı düşünün. :wiinkk:

@Hakan abi, Allah sabır versin, keşke paranı geri alıp Xtreme felan alabilseydin...

moruk sakin ol senin motor en cicisi en güzeli :queen:
 
Katılım
2 Haz 2012
Mesajlar
32
satış sözleşmesinin iptalini yaptım,benim zararım ne oldu bu motoru aldım diye elimdeki motoru sattım 1 ay motorsuz kaldım amma karın ne oldu dersen en azından kış ayını yatarak geçirecek bir motorum olmadı 2013 model takılıcaz artık mart-nisan gibi,napalım hayırlısı...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Uzun zamandır Mersin evkur a gidip su RX in MotoCross modelinin fotolarını cekeyim diyordum. Dun aksam kısmet miş.

Öncelikle motor bayagı heybetli ve kaliteli gorunuyor.


Uploaded with ImageShack.us
Gosterge paneli analog.
Benzin gösterge ısıgı.
Boş vites gostergesi
Akü sarz göstergesi var. Cok sade bi bir gosterge paneli var.


Uploaded with ImageShack.us

Motorun radyarotor kısmı biraz buyuk. Bu da motor daha genis yapıyor. Arazide sert dusmelerde grenajlar ve radyarorun zarar gorme ihtimali yuksek.
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/217/030920121207.jpg/]
030920121207.jpg
[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Motorun kuyruk kısmı cok boş. Tutup kaldıracak olsan tutacak kulp yok desen yeridir.
Ayrıca egzost kıvrımı iyi. Arka sinyali eritmez.


Uploaded with ImageShack.us
Kontrol dugmeleri gayet kaliteli duruyor.


Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
Sase ve motor 250 CC oldugunu her yonden kanıtlar tarzda.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Sase kaynak yerleri bayagı kaliteli.


Uploaded with ImageShack.us
Sase ile gidon mili arasındaki kaynak noktası.


Uploaded with ImageShack.us

Arka camurluk altı tek parcalı ve ortalıkta sarkan dolaşan elektirik kablosu yok.


Uploaded with ImageShack.us

Eksoz ust kısmına gelen, Yani artcının ayagının geldigi yerde ısı yalıtımı icin ince aluminyum malzeme ile kaplı. Ne kadar işe yarar bilmem..


Uploaded with ImageShack.us
Kuyruk da biraz uzun..


Uploaded with ImageShack.us
Motor kartel koruması kaliteli gorunuyor… Ama hemen sase birleşme noktasında benzin geri donus pompası var. Ön tekeren sıcrayan tasların caprmasına musait. Daha içerilere bir yere montajı yapılabilirdi.


Uploaded with ImageShack.us
Benzin musluguna direk benzin deposuna baglı degil. Musluk uzerinde. On, Of gostergesi var. Acık konumun tam karşısı rezerve yedek depo yani.


Uploaded with ImageShack.us
Arka amartisor kaliteli yeterli esneme payı var. Ustten ayarlı.


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Sticek ve yapıştırmalar hemen kalkmaya başlamıştı bile.


Uploaded with ImageShack.us

Son olarak 1.80 boyunda birisi için bile motor yeterince yuksek. Ben 1.73 boy ile motor uzerinde duramıyorum. Tabi gerekli ayarları yapıldıktan sonra rahat kullanılabilir. Amartisor ayar yerleri motorun alcaltılmasına musait.


Uploaded with ImageShack.us

Sanırım bu motoru dusuneneler için biraz olsun acıklayıcı olur.
Motorun evkurdaki taksitli fiyatı 387*24. Motorla biraz ilgilenince 375*24 taksit de yapabileceklerini soylediler. Biraz pesinat vererek taksileri ve baglı olarak. Taksit vade farkı dusurulebilir. Pesin fiyatını sormadım… İsteyenler için pesin fiyatını da ogrenebilirim.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
@ gezgin33

Elinize, emeğinize sağlık, harika bilgi edinmiş oldum, işiniz gücünüz daimi rast gitsin efem.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Katkım olduysa ne mutlu. Ogrenmek istedikleriniz sorabilirsiniz. Evkur satış sorumlusunudan edindigim bilgiler dogrultusunda sizlere aktarırım. Bu arada gecenlerde Mersinde Asya motor yetkili servisine motoru sordum. Daha hiç satılmadıgını ve nasıl bir motor oldugunu tam olarak bilmediklerini soyledi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

bu motosikleti almak istesem kargo ile bana gönderirlermi aceba=?

Kahramanmaras için kargo parası verdigine degmez. Gel motoru al bin git... Yetişmez derlerse ben önceden gerekli işlemleri yaptırır motoru hazırlatırım Sana gelip imzanı atım binip gitmesi kalır... İstersen bu konuyu arastırırım senin için.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
376
Katkım olduysa ne mutlu. Ogrenmek istedikleriniz sorabilirsiniz. Evkur satış sorumlusunudan edindigim bilgiler dogrultusunda sizlere aktarırım. Bu arada gecenlerde Mersinde Asya motor yetkili servisine motoru sordum. Daha hiç satılmadıgını ve nasıl bir motor oldugunu tam olarak bilmediklerini soyledi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------



Kahramanmaras için kargo parası verdigine degmez. Gel motoru al bin git... Yetişmez derlerse ben önceden gerekli işlemleri yaptırır motoru hazırlatırım Sana gelip imzanı atım binip gitmesi kalır... İstersen bu konuyu arastırırım senin için.
abi ilgilendigin için tşk ediyorum.ben nakit düşünüyorum taksitli olursa fiyat 9 bini buluyor nakit 6 binmi aceba?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst