Asya Motor mu. Kuba mı.?

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhabalar. Motorumu sattıkdan sonra yeni motr arayışlarına girdim. Öncelikli tercihim 100CC lik temiz bir ikinci el motosiklet almak. Bununla birlikte arastırmalarımda kafamı karıştıran durumlarda olmuyor degil.
Tadıgım bir beyaz esya bayisindes taksitli 0 km KUBA alabilirim. Veya yeni acılan bir magazadan hiç odemesiz 15 ay taksikli ASYA motor.. Şimdi Asıl kafamı karıştıran soru ASYA mı KUBA mı.

Asya MAJOR..250
TEKNİK öZELLİKLER
Motor Tipi : Hava soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli
Motor Hacmi : 223 cc
Maksimum Güç : 17 hp
Yağlama : Basınç ve sıçratmalı
Yakıt Sistemi : Karbüratör
Ateşleme : C.D.I.
Çalıştırma : Elektrikli marş ve ayak marşı
Şanzuman : Sıralı 5 vites
Son Aktarım : Zincir tahrikli
Yakıt Tankı Kapasitesi :
Şasi : Çelik boru şasi
Ön Süspansiyon : Teleskopik çatal
Arka Süspansiyon : Helezonik yay,salınım kolu
Ön Fren : Hidrolik tek disk
Arka Fren : Hidrolik tek disk
Ön Lastik :
Arka Lastik :
Toplam Uzunluk :
Toplam Genişlik :
Toplam Yükseklik :
Sele Yüksekliği :
Tekerlekler Arası Mesafe :
Ağırlık : 120 Kg

Yakıt tankı kapasitesi 8lt diye biliyorum Biraz kucuk geldi.

KUBA : Fast Wind 200 ve Kuba STR model Cross dikkatimi cekmektedir.

Bu iki markadan hangisini onerirsiniz..
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
asya nın bu modeli yeni çıktığı için kullanan ve artı,eksilerini bilmiyorum ama küba nın kullanıcıları sitemizde mevcut.aramalardan bakarsan görebilirsin :cat:
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
arkadaşım anlamadım ben seni 100 lük alacam diyorsun 250 lik motorlar nasıldır diyorsun
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kubayı çok övüyorlar buralarda hacı...servis yedek parça yatırım hususunda büyük yatırımları atılımları var...
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Fastwind 200r modeli 0 km kalmadı. Satışı yapılmıyor. STR250 güzel.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Kuba Motor'a bakın ya, daha geçen sene çıkmamış mıydı bu Fastwind, hemen ne diye kaldırdılar ? Daha ne yaptıklarını bile bilmiyorlar, ne plan var ne program. Getir tutmazsa kaldırırız mantığı ...
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Küba son zamanlarda güzel motosikletler yapıyor

Görünüşü güzel ancak fiyatı
Major 250 : 6.453 TL
baya pahalı

2 el yamaha yada honda baksanız yada Sıfır sym xs 125 de önerebilirim
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
52
yanı arkadasım sımdı sana bısı solıcem ama kafanı karıstırmak ıstemıyorum benım babamda var ASYA 150 'lık adamcagız 5 senedır bınıyor ama 5 senedırde arıza verıp ustaya goturuyor her goturdugunde bı parcası degısıyor her degıstırdıkten sonra 1 hafta bınıyor 2 hafta motor ustanın tamırhanesınde yatıyor ama sımdı o motorla gecen sene babam ustune malzemesını koydu bodruma gıttı antalyadan tekrar5da aynı motorla gerı dondu ve halada bınıyor asyanın bence benım gördüğüm ve görüşüm butun malzemelerını ve ıyı de bır usta bulduktan sonra asya dökülür ama ciğeri saglam bır makınadır 150 lık olmasına ragmen ben 100kg peder'bey 125 kg cıvarında 120 km yolu tık demeden gıttık bır-kaç kere benım tercıhım asyadan tarafa olur



kuba ise bilgi veremiyecem cünkü ne bındım nede kubası olan bı arkadasım war kusura bakma :D
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Okuldan sonra kurye olarak çalışıyorum.İşte kullandığım motosiklet Kuba CG100.5000 km alalı.Genel olarak kaliteli.Genel anlamda diğer çinli motosikletlerden farklı.Balansörlü model kullanmakta olduğum motor.Titreşim yüksek devirlerde biraz hissediliyor ancak 8000 devire kadar 0 titreşim diyebilirim.100 CC düşünürsen kullanmakta olduğum motosikleti tavsiye edebilirim.Kuba fastwind 200 modelini de inceleme fırsatı buldum.O modelde gayet başarılı ancak o fiyata KUBA alacağına bilindik japon üretimi bir motosiklet alman daha mantıklı.Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Meriç ARGAÇ
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
Kardeşim ne Kuba'ya ne Asya'ya bulaş. İkisinde de tecrübelerim var. Kuba'nın motoruda made in Japan yazıyor diye kandım ve aldım! İki ay sonra satmak zorunda kaldım. Hem de aldığım fiyatın 700Tl altına! Asya mı? Hiç anlatmayayım. Bu iki markanın 150cc de bir 250 cc de. Sözde her ikisinin de garantisi var ama hikaye, arkasında durmuyorlar. Sözde major 223cc 17 beygir. Sitesindeki teknik veriler bile yetersiz. Bunlara vereceğin parayla ikinci el Japonal, Alman al ama bunları alma. Yok dersen ki tipi güzel fiyatı da uygun sen bilirsin. Ama pişman olursun! Nereden mi biliyorum? Damdan düştüm de ondan... Detaya girsem yazacak çok şey var.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bilgiler için teşekkürler arkadaşlar. Aroraya bakıyorum simdilerde. Aslında aroranın da pek farkı yok. Ama taksitli satış yaptıkları için cazip geliyor. Honda veya yamaha verse vade farksız 36 taksitli gider alırım ama yok...
 
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
35
dostum bende arora 200 tiger var , alalı 1000km oldu genel olarak motordan memnunum şimdilik bi sıkıntı masraf çıkarmadı , gerçekten torku sağlam motor , keçi gibi tırmanıyor , son hız olarak kendi ibresinde 160 gördüm tabi 140 falandır o , en uzun 100km yol yaptım bi şişme falan olmadı motorda , kışın soğuklarda bikaç kez çalıştırmakta zorlandım jigle full çekik ancak çalıştı , sana tavsiyem eğer alıcak olursan mutlaka lastiklerini değiştir çin malı lastik olduğu bariz belli , 100 km de ortalama 3.5 lt tüketiyor sanırım çok sıkıştırırsan 4 belki olabilir benim max ölçtüğüm 3.5 idi , yolculukta 3 e kadar düştü , olsun o kadarda 200 cc sonuçta :) şimdilik bu kadar
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
dostum bende arora 200 tiger var , alalı 1000km oldu genel olarak motordan memnunum şimdilik bi sıkıntı masraf çıkarmadı , gerçekten torku sağlam motor , keçi gibi tırmanıyor , son hız olarak kendi ibresinde 160 gördüm tabi 140 falandır o , en uzun 100km yol yaptım bi şişme falan olmadı motorda , kışın soğuklarda bikaç kez çalıştırmakta zorlandım jigle full çekik ancak çalıştı , sana tavsiyem eğer alıcak olursan mutlaka lastiklerini değiştir çin malı lastik olduğu bariz belli , 100 km de ortalama 3.5 lt tüketiyor sanırım çok sıkıştırırsan 4 belki olabilir benim max ölçtüğüm 3.5 idi , yolculukta 3 e kadar düştü , olsun o kadarda 200 cc sonuçta :) şimdilik bu kadar
Kardeşim Arora'nın üretim yeri Adana. Kardeşim sıfır aldı. Yedi ay dayanabildi, bıktı ve sattı. Bıktıran nemiydi? Arkası gelmeyen sorunlar... Senin motor şöyle bi 10000km yi devirsin bir de öyle bak. Amacım moralini bozmak değil maalesef durum bu. Ayrıca Çin'de üretilen motosikletlerin hepsi aynı sayılır. Kiminin makyajı farklı, kimi diğerine göre daha kaliteli o kadar. Çin'de üretilen burada montajı yapılan en kaliteli marka Mondial'dir.
Honda veya Yamaha'nın ikici ellerini bile çinlilerin hiçbirine değişmem.
 
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
35
Kardeşim Arora'nın üretim yeri Adana. Kardeşim sıfır aldı. Yedi ay dayanabildi, bıktı ve sattı. Bıktıran nemiydi? Arkası gelmeyen sorunlar... Senin motor şöyle bi 10000km yi devirsin bir de öyle bak. Amacım moralini bozmak değil maalesef durum bu. Ayrıca Çin'de üretilen motosikletlerin hepsi aynı sayılır. Kiminin makyajı farklı, kimi diğerine göre daha kaliteli o kadar. Çin'de üretilen burada montajı yapılan en kaliteli marka Mondial'dir.
Honda veya Yamaha'nın ikici ellerini bile çinlilerin hiçbirine değişmem.

motorun şuanki durumuna baktığımda söledikleriniz çok saçma geliyor ama umarım dediğiniz şeyleri yaşamam :)
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
228
motorun şuanki durumuna baktığımda söledikleriniz çok saçma geliyor ama umarım dediğiniz şeyleri yaşamam :)
İnşallah öyle olmaz ama malesef aynen yazdığım gibi olacak. Bu tip çin malı motosikletler 3-5 bin km sonra sorun vermeye başlarlar. Bu kaçınılmazdır. Çünkü gerek arkadaşlarım içerisinde, gerekse kendim çin malı motosikletlerin acısını yaşadık. Yani damdan düştük. Km arttıkça şunu söyleyeceksin, "Güzel Şale malesef haklıymış." Saygılarımla...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst