Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet beyler toplanın bi sorunları paylaşalım naptınız nettiniz motorlar nasıl gidiyormu...
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
arkadaş bendede bir adet asya 150t 6a mevcut onuda yakın yerlere gezmek için almıştım asyadan memnun degilim tavsıye etmem mondial al en azından yer yerde parcası mevcut.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
arkadaş bendede bir adet asya 150t 6a mevcut onuda yakın yerlere gezmek için almıştım asyadan memnun degilim tavsıye etmem mondial al en azından yer yerde parcası mevcut.

:queen: üstad burası asya 19a topiği hem almak isteyen şimdilik bi mesaj atan yok.. birde asyanın bulunmayan parçası yok servisten istediğin parçayı temin edebiliyorsun. Mondialleride görüyoruz.:cat:
 
Katılım
5 Şub 2007
Mesajlar
8
sorunlarını bilmek isterim...

batı karadenizdeyim,kaç km de ne gibi sorunların var,detaylı anlatırsan memnun olurum.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
valla bundan çok önceki sayfalarda anlamıştık bol bol servis sorunlarını.. zaten artık gitmiyorum servise. götürdüğüm işinin ehli ustada sorunumu 1/3 fiyatına hallediyorum. hemde başında oluyorum motorumdan emin oluyorum.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
la ahmet nerelerdesin bakiim sen
sesin soluğun kesildi :)
bir görüşelim denk gelirse bayramda...
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
arkadaşlar öncelikle hepinize iyi bayramlar.. yaw bişy sorcm bndede kanuni strom var şuan 450km de
bunların ömrü ne kdr.___????.şimdi diceksiniz ki kullanıcıya göre değişir..ewt öle doğru..
ama motorumun bakımını aksatmıorum aşırı hız yoq en fzla şehr içinde 50-60 km ..vs vs ..
bilinçlii bi kullanıcıyım yane :d
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
keşke asya 150 t 6a alsan daha iyi olur büyük tekerlek avantajı var
bende var memnunun 6a dan
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
keşke asya 150 t 6a alsan daha iyi olur büyük tekerlek avantajı var
bende var memnunun 6a dan

yaw arkadaş motorundan şikayetmi etmiş ki sen öle demişin.:cat: asya 150t 6a ile kapıştık bir keresinde malesef geride kaldı..:queen:
ismail abi ben buralardayım yahu işler var onlarla uğraşıyorum bu arada uzun aradan sonra bir video yakaldım.. bir zamanlar topiğimizde yazan evren arkadaşımızın bi videosu ve modifie ettiği asya 150t 19a sı :cat:

[YT]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ZT-ZwcB5jEU&rel=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=0"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ZT-ZwcB5jEU&rel=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6&border=0" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YT]

[YT]http://www.youtube.com/watch?v=ZT-ZwcB5jEU[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=ZT-ZwcB5jEU
http://www.youtube.com/watch?v=GMrvnh2FYKQ&feature=user
arkadaşlar öncelikle hepinize iyi bayramlar.. yaw bişy sorcm bndede kanuni strom var şuan 450km de
bunların ömrü ne kdr.___????.şimdi diceksiniz ki kullanıcıya göre değişir..ewt öle doğru..
ama motorumun bakımını aksatmıorum aşırı hız yoq en fzla şehr içinde 50-60 km ..vs vs ..
bilinçlii bi kullanıcıyım yane :d

sizede hayırlı bayramlar... şuan ömrünü dolduran olmamıştır heralde daha belki vardır ama bi fikrim yok. bi arkadaş motorun ömrünün uzun olduğunu söylemişti bi ara burdaki geçmiş sayfalardada yazıyordu.:cat: motorunu temiz kullan. düzgünce gidip gelirsin.. motorun ömrü ne zaman dolar belli olmazki.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
arkadaslar hekese selamlar aranıza yeni katıldım
2 gündür sizim topiği okuyarak geçiriyorum daha 55 sayfadayım.
şu an As 125 T motorum var ve değiştiricem yılbaşından sonra ama karar veremiyorum hangi motoru alayım diye
topiğin başında tamam T19 aalıyorum diye düşündüm sonra AS150T19 arkadaş martian almıştı ve bayagı memnundu (çelik servisinden bana alma dediler bu motoru ) ve kafamda AS 150 7B var sizler daha tecrübeli oldugunuzdan size danışmayı uygun gördüm
As 150 T19 mu
Çelik Martian mı
As 150 T 7B mi

yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
3
Asya alma derim

Barsgamze kardeşim. Asya motor alma bence. Gerçi önceden almışsın denemişsin ama yine de başka bi motor al. Bende Asya 150 T6a var Ağustos'ta aldım. O gün bugündür sinirlerim iyice tahrip oldu. En adi parçalardan yapılmış. Sürekli sorun çıkartıyor. Hiç de rahat değil amortisörleri falan çok sert. Sorunları burada yazsam çok uzun sürer.
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
umut dostum asya 125 t şu an 14500km de sadece servisden servise gidiyorum hiç sorun çıkarmadı sadece işe gidip gelmek için düşünüyorum
ama kafamda T19 vardı sonra biri 7B yi tavsiye etti zaten bana 6A alma dediler sorunlu diye evet sende sorun yaşıyormuşsun
2 kişi için ufak motor hanımla sıgamıyoruz:)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
umut dostum asya 125 t şu an 14500km de sadece servisden servise gidiyorum hiç sorun çıkarmadı sadece işe gidip gelmek için düşünüyorum
ama kafamda T19 vardı sonra biri 7B yi tavsiye etti zaten bana 6A alma dediler sorunlu diye evet sende sorun yaşıyormuşsun
2 kişi için ufak motor hanımla sıgamıyoruz:)

tam yerine gelmişsin. ama burası sadece 150t 19A topiği olduğu için seni sadece bu konuda aydınlatabiliriz..:cat:
150t 19A çok güzel yakışıklı aynı zamanda diğerlerine göre gayet sağlam bi motordur. 1,5 sene oldu aldığımızdan beri sorun çıkartmadı değil. yalnız bazı arkadaşları anlamıyorum. bu kadar ucuza motosiklet sahibi olmuşlar acaba negibi bişey bekliyorlar.. şöyle honda kalitesinde bişeymi.:queen: tabiki parana kıyıp daha iyi bi motosiklet alabilirsin ama onlarında dez avantajını unutmamak gerekir. motosiklete nasıl bakarsan öyle kullanırsın. sorun binicidedir bence motosiklet bu sonuçta kul yapısı bozulmayacak diye bir kaide yoktur.:cat: biz bunu daha önce çok konuştuk.. arkadaşın yeni olmasındanda belli zaten.
gelelim 19a modeline şekil olarak scooter lar arasında bence bir numara. sağlamlık konusundada benim gittiğim motosiklet ustasının yorumuna göre diğerlerinden gayet sağlam bir motor. Doğruluğunuda ben yaşadım. iki kere düştüm ikisindede motosikletin yan grenajları yere çok kötü şekilde yere çarptı. ben dedim kesin dağıldı önü. bir baktım yere gelen uç kısmı epey aşınmış ama kırık yok.:cat: motor kısmına gelince bvakımını düzgünce yapıp çıkardığı ufak tefek sorunları zamanında hallettikten sonra bir problem yaşatmıyor. uzun yolda yaptım gayet rahat gittim geldim. burdada mevcuttur istanbul abant gezisi olarak.:cat: servis kimi yerde gayet güzel ilgileniyorlar fakatr bizim burdaki servis biraz para düşkünü olduğu için vede acemi oldukları için ben işinin ehli motosiklet ustasıne gidiyorum Allaha şükür oraya verdiğimin hem 1/3 ini verip hemde motosikletin hakkını alıyorum.:cat: ben sana 19A yı öneririm tabiki karar senin. sen yinede araştırmalarını yap kafana hangisi yatarsa onu alırsın..:cat: toipiğimizdede yardımcı olmaya devam ederiz...:cat:
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
abal dostum sagol vallahi kadıköy deki damla servis ile konuştum fakat fiyat konusunda hiç bişey yapmıyorlar alımsatım dahil 2200 istiyor bende dedim senesi gecti ona göre indirim yapın ama yapmadılar bende acıkcası o kadar para vermek istemedim en son mondial 150 zat da karar kıldım
verdigin bilgiler için çok sagol
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla ben nerdeyse 14.000 km deyım ve memnunum daha motor hıc acılmadı subap ayarı bıle yapılmadı.Mekanık kısmından cok memnunum bence motor kısmı yeterı kadar saglam.
 
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
37
abi biz sakaryada hem satış hem servisiyiz

motrdaki beklentilere göre deyişir ama genelde iyi
:)

abal nerelisin ona göre yönledirme ihtimalim var

bi gir bak istersen
:)

www.cenkmotor.com :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst