arkadaş bendede bir adet asya 150t 6a mevcut onuda yakın yerlere gezmek için almıştım asyadan memnun degilim tavsıye etmem mondial al en azından yer yerde parcası mevcut.
selam 19-a..asya ve mondial motoru olanlar.problemleriniz için bende varım.
keşke asya 150 t 6a alsan daha iyi olur büyük tekerlek avantajı var
bende var memnunun 6a dan
arkadaşlar öncelikle hepinize iyi bayramlar.. yaw bişy sorcm bndede kanuni strom var şuan 450km de
bunların ömrü ne kdr.___????.şimdi diceksiniz ki kullanıcıya göre değişir..ewt öle doğru..
ama motorumun bakımını aksatmıorum aşırı hız yoq en fzla şehr içinde 50-60 km ..vs vs ..
bilinçlii bi kullanıcıyım yane :d
umut dostum asya 125 t şu an 14500km de sadece servisden servise gidiyorum hiç sorun çıkarmadı sadece işe gidip gelmek için düşünüyorum
ama kafamda T19 vardı sonra biri 7B yi tavsiye etti zaten bana 6A alma dediler sorunlu diye evet sende sorun yaşıyormuşsun
2 kişi için ufak motor hanımla sıgamıyoruz![]()