- Katılım
- 29 Kas 2006
- Mesajlar
- 1,442
arkadaşlar sizde beni yaptınız hepten cahal cühela.. tahu ilkten stop etmesini biliyorum gaz vermicemide biliyorum milim milim oynatacağımıda biliyorum..ben motor sıcakken durduğun anda rolantinin düşük olması sebebiyle durduk yerde stop etmesinden bahsediyorum..çalışır olsada 1 saattir yoldada olsan bazen kalkarken gaz verince stop ediyor..bunun sebebi rolantinin düşük olması..nasıl yükselticeğimide biliyorum sepet sökmeyide biliyorum..bunları başımızdan geçen olarak paylaşalım dedim sadece.. ben 2 sene gece vardiyasında çelik aksamla uğraştım çorap makinası operatörlüğü yaptım. söküp takmak benim işim..fakat benim işim eczane şuanda
eve yorgun gidiyorum motora vakit ayıramıyorum daha öncede dediğim gibi servise götürmeye bile fırsatım olmuyo hem şuanda maddi durumda iyi değil.neyse arkadaşlar..tavsiyeleriniz için teşekkürler..motorum bir numara başka motorlara göre süper..kaçıyomu kaçıyo duruyomu duruyo..hadi rasgele..:bounce:
eve yorgun gidiyorum motora vakit ayıramıyorum daha öncede dediğim gibi servise götürmeye bile fırsatım olmuyo hem şuanda maddi durumda iyi değil.neyse arkadaşlar..tavsiyeleriniz için teşekkürler..motorum bir numara başka motorlara göre süper..kaçıyomu kaçıyo duruyomu duruyo..hadi rasgele..:bounce: