Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
arkadaşlar sizde beni yaptınız hepten cahal cühela.. tahu ilkten stop etmesini biliyorum gaz vermicemide biliyorum milim milim oynatacağımıda biliyorum..ben motor sıcakken durduğun anda rolantinin düşük olması sebebiyle durduk yerde stop etmesinden bahsediyorum..çalışır olsada 1 saattir yoldada olsan bazen kalkarken gaz verince stop ediyor..bunun sebebi rolantinin düşük olması..nasıl yükselticeğimide biliyorum sepet sökmeyide biliyorum..bunları başımızdan geçen olarak paylaşalım dedim sadece.. ben 2 sene gece vardiyasında çelik aksamla uğraştım çorap makinası operatörlüğü yaptım. söküp takmak benim işim..fakat benim işim eczane şuanda
eve yorgun gidiyorum motora vakit ayıramıyorum daha öncede dediğim gibi servise götürmeye bile fırsatım olmuyo hem şuanda maddi durumda iyi değil.neyse arkadaşlar..tavsiyeleriniz için teşekkürler..motorum bir numara başka motorlara göre süper..kaçıyomu kaçıyo duruyomu duruyo..hadi rasgele..:bounce:
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
abal
abimin motorda aynı seninki gibi rolanti dip seviyede,mesela sürüş halinde gidiyoruz,kırmızı ışık yanıyor duruyoruz,bakıyorum abim marş yapıyor:) yükseltelim abi rolentiyi diyorum,çok yakar gerek yok diyor:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Yok canım nıye cok yaksın gıdıpte rolantıyı 3000 devıre ayarlayacak degılsınz kı ozaman oldugu yerde de durmaz sanırım sen dınleme abını bagak kapagını sokmeden alttakı kapagı ac uzun bı tornavıda ıle calsırken motor hallet ısı :)
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
arakadaşlar rölantiyi ayarlamak çok kolay

bagajı açın, dipteki küçük plastik kapağı çıkarın (vidaları yok plastik tırnakla tutunuyor.

ondan sonra o kapak boşluğundan, motorun üst tarafında görünen yaylı bir vida var, o rölanti vidası, onu sıktığınızda rölanti yükseliyor gevşettiğinizde rölanti yükseliyor.

eğer bagaj dibindeki plastik parçayı çıkardıktan sonra yaylı vidayı göremiyorsanız, bagaj selesini komple sökün o zaman daha rahat görürsünüz.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
arakadaşlar rölantiyi ayarlamak çok kolay

bagajı açın, dipteki küçük plastik kapağı çıkarın (vidaları yok plastik tırnakla tutunuyor.

yaylı bir vida var, o rölanti vidası, onu sıktığınızda rölanti yükseliyor gevşettiğinizde rölanti yükseliyor.

Dostum karar ver sıkınca mı yukselıyor gevsetıncem ı :queen:

Bende aynı kapagı soledım arkadaslara :cat:
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
Yok canım nıye cok yaksın gıdıpte rolantıyı 3000 devıre ayarlayacak degılsınz kı ozaman oldugu yerde de durmaz sanırım sen dınleme abını bagak kapagını sokmeden alttakı kapagı ac uzun bı tornavıda ıle calsırken motor hallet ısı :)

zaten espri olsun diye söyledim nitrious,yani abimin motorda bu sorun vardıda rolentiyi yükseltme konusunda inat etmedi:)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
AE86LEVIN yok kardeş ben takıldım sadece yaa..biz asya 19a cıyız :cat: :rendeer: motorumu seviyorum..ama servis işi biraz canımı sıkıyo sadece..ben yenibosnadaki servise gidiyordum.sizler hangisine gidiyosunuz bakırköydekine giden varmı.. bu formu takip ettikçe dahada binesim geliyo motora:mrgreen: inşallah ufak bi zaman bulursam..rolanti işini falan halledicem..bi ara toplanıp gezmeyide çok istiyorum..tabi en kısa zamanda ehliyet işinide haledince:) ben çalışıyorum şuan.. evde zaten pc kafayı yedi iyice..bugün yeniliyecem inşallah..AE86LEVIN bu arada motor resimlerin varmıydı paylaşabilirmsin..herkese kolay gelsin:bounce: :cat:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
158
Dostum karar ver sıkınca mı yukselıyor gevsetıncem ı

nitrious kardeş

pardon dalgınlığıma gelmiş :cyclopsan

düzeltiyorum


kapak boşluğundan bakınca, motorun üst tarafında görünen yaylı bir vida var, o rölanti vidası, onu sıktığınızda rölanti yükseliyor gevşettiğinizde rölanti düşüyor

eğer bagaj dibindeki küçük plastik kapağı çıkardıktan sonra yaylı vidayı göremiyorsanız, bagaj selesini komple sökün o zaman daha rahat görürsünüz.
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
150
AE86LEVIN yok kardeş ben takıldım sadece yaa..biz asya 19a cıyız :cat: :rendeer: motorumu seviyorum..ama servis işi biraz canımı sıkıyo sadece..ben yenibosnadaki servise gidiyordum.sizler hangisine gidiyosunuz bakırköydekine giden varmı.. bu formu takip ettikçe dahada binesim geliyo motora:mrgreen: inşallah ufak bi zaman bulursam..rolanti işini falan halledicem..bi ara toplanıp gezmeyide çok istiyorum..tabi en kısa zamanda ehliyet işinide haledince:) ben çalışıyorum şuan.. evde zaten pc kafayı yedi iyice..bugün yeniliyecem inşallah..AE86LEVIN bu arada motor resimlerin varmıydı paylaşabilirmsin..herkese kolay gelsin:bounce: :cat:

ben beykozdayım,en yakın servis hasanpaşada,ama allah korusun beni o servisten:farao: 300 ve 1000 lik bakımını yaptırdım sadece şimdi 3000 oldu motor artık bakıma gitmiyorum,kendim yapıyorum....yapamadığım bişey olursa beykozda bir sürü motorcu var onlara gidiyorum,gerçi onlarda soyguncu ama en azından alt yapı var adamlarda...
resim motoru sıfır aldığımızda çekmiştik,bir ara koyarım siteye....
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
Arkadaşlar geziden bahsetmiştik ya.. Bu forumu meşgul etmek istemiyorum o yüzden Ana sayfada İl grupları altında İstanbul MT linkine tıklarsanız bütün detayları görebilirsiniz. Bu arada hava açık yaklaşık 7 derece üşüycem falan diye korkmayın eğer sıkı giyinirseniz hiç bişe olmuyor, ben yaklaşık 2-3 derecede gittim sıkı giyindiğim için hiç soğuk hissetmedim. Bu arada yaklaşık 15 kişiyiz. Mutlaka gelin çok güzel bi gezi olacağını umutorum..

S&S
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
nitrious81 sana dicektim kardeş ben takıldım sadece yaa..AE86LEVIN hatlar karıştı kusura bakma..burdaki servisleri ordakilerden iyi diyorlar abim gittiği zaman ordaki servislerden gelen olmuş ama hepsinde mantık aynı nerden para kırpsak acaba sorusu hepsinin beyninde.. nitrious81 sen nerdeki servise gidiyodun belki önceki sayfalarda yazıyordurda şimdi zamanım az..bu arada pc işinide hallettim Allaha şükür..rahatça yazabiliyorum artık..nitrious81 sendede resimler varmı..koyma imkanın olurmu..:cat:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
:)
nitrious81 sana dicektim kardeş ben takıldım sadece yaa..AE86LEVIN hatlar karıştı kusura bakma..burdaki servisleri ordakilerden iyi diyorlar abim gittiği zaman ordaki servislerden gelen olmuş ama hepsinde mantık aynı nerden para kırpsak acaba sorusu hepsinin beyninde.. nitrious81 sen nerdeki servise gidiyodun belki önceki sayfalarda yazıyordurda şimdi zamanım az..bu arada pc işinide hallettim Allaha şükür..rahatça yazabiliyorum artık..nitrious81 sendede resimler varmı..koyma imkanın olurmu..:cat:

Arkadasım malesef ben İstabulda değilim Düzce deyim Şimdi hak yemeyim memnunum servisten... Mesela bi yerinde bi sorun olsun yapıyprlar (parça değişmediği sürece para talep etmiyorlar) işçilik falan ödemiyorum...Tek sorun bazen cok sıra oluyor gün içinde yaptıramıyorum bazen 4-5 motor birden gelio sorunları uzunsa yetişmiyo ama olsun geç oslun güzel olsun demişler :)

Mesela gecen kayısımın kopacagını anladım gıttım degıstırmeye aksam 4 cıvarıydı hemen actılar basladılar sokmeye ıste kayısı cıkarana kadar 2-3 parca bısıyı daha sokuyosun neyse baktı ustam dedıkı "hocam burda yag var olmaması lazım dedı ( hocam dıyolar bana servıste öğretmenım ben ) ve aksam 5 e kadar baktık goremedı dedı ben senı bogle gondermem bu onemlı bunu yarında bakıcam motor kalsın burda dedı yanı amacı sırf para kazanmak olsa kayısı takar alırdı 35 ytl sını bırakır gıderdı.. Bıde ustune ustluk benı eve attı motorla :) :) :)

Ne resmi dostum anlayamadım :)
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hımm valla şanslısın ne diyim servis konusunda..bizim bura bize biraz kelek yaptılar bu karbüratör konusunda.neyse bende rolantiyi yükselttim biraz henüz yola çıkmadım daha ama halloldu heralde..:cat: motorun resimleri varsa yani..:cherry:

şimdi geldim motorla dışarda yağış da var..gündüz bi boşluktan istifade bi el attım..rolanti olayı düzeldi sayılır artık stop etmiyo kendine geldi motor oolleeeeyyy:queen: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
motorun resimleri varsa yani..:cherry:

artık stop etmiyo kendine geldi motor oolleeeeyyy:queen: :cat:

Hımm koyayım dostumda sızınkınden farkı yok ki :queen: ama fırsat bulursam yapacagım seyler var ama bı fırsat bulup yapamadım calısmaktan :pr:

68465311ro5.jpg

56392932jg0.jpg

68342825ov3.jpg

80495897jo5.jpg
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
nitrious81 VALLA MOTORUN ÇOK TEMİZ GÖRÜNÜYO..NEDİR BUNUN SIRRI:cat: :wiinkk:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Motorum cok eskı degıl zaten dostum 6000 km de ( bugun itibari ile ) bi sırrı yok yawww extra bısı yapmıyorum yıkıyorum ve bazen cıla atıyorum pasta da var da onu ufak cızık olursa cok az suruyorum cunku fazlası zarar.Hee sanayıde ozel makınada rengınıde tutturduk sanırım yanlıs hatırlamıyosam 4-5 boyanın karısımı bızım renk cok zor bı renk ufak cızıkler olursada onu uyguluyorum o kadar baska bısı yok.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
6000 mi valla çok güzel ben daha 3100 civarıyım ama benim vaktim olmuyor.bu aralar pc le uğraştım.onu halletik sayılır sıra motora geldi bakalım sabah servise bırakırım artık akşamda alırım veya ertesi sabah.. vakit olmuyor çünkü.:pr: bide ben iki kere düştüm kenardaki sivri uçları baya çizildi hatta arkasındanda ufaktan çizildi.. o boya işinide bi sorucam artık.. bir iki rutuş gerekiyo..şuan motor perişan görünümü var.. kir pas içinde..eksoz zaten ayrı bi alemde sanki arkadan kopmuş ardımdan koşturuyo gibi..
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ben sana boyanın Kodunu soleyebılırım cok cok cok kucuk bı ton farkı var onu solıyım ama bu kadarı bıle zor tutturduk benımde o yan uc dedıgın kısımda cızılme oldu hatta baya bıl oldu duvara surttum ama ınce zımpara dan sonra dedıgım boyayı surdum ve kuruduktan sonra ustune bastırmadan pasta surdum ve sondan bı ustekı goruntu olustu ve o taraf abartısız soluyoruöm boya namına bısı kalmadı bembeyaz cıktı ve sımdı bu durumda ama sana tavsıyem boyayı fırca ıle degılde sprey ıle attırırsan daha ıyı olur fırca da ız kalıyo ben bı daha zımparalayıp ogle yapmayı dusunuyorum

Boyanın kodu : ColorMix de yapıldı MİT P26 Std ( veya Jtd "S" mi "J" mi tam okuyamadm adamın yazısını ama yuksek ıhtımal "S")

Ama cok yakından ıncelendıgınde bellı oluyor yoksa resımden de gordugun gıbı bellı degıl.

Egzoza yapacagın sey bellı ben henuz yapmadım ama yapacagım sey borusunu kast edıyorum ıyıce bı zımparalayıp pası yok edıcem ( yada pas yok eden spreyler yada kımyasallar var onlarda olur ) ustune bı kat antı pas surup onun ustune sıyah termal boya cekıcem o baya omrunu uzatır.

Bıde Benım egzozun kendısı zıft ne bılım yag falan ıcındeydı cıkmıyodu onada 2 ytl llık Mazot yettı prıl prıl oldu....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst