Asya Hero 125cc modifiye Gösterge montajı.Yardımlarınızı bekliyorum

Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
28
Mrblar arkadaşlar CG 125 modeline diye satılan fotoğrafını atıyorum

http://img502.yukle.tc/image.php?id=20923468-800x600.JPG

Göstergeyi aldım motoruma menim montaj yapmak istiyorum.herseyşine çözüm buldum.tek sıkıntım devir saati elektronik benim orjinalinde ise telli nasıl yapabilirm devir saatinin aktif edebilrim sabitleme işi tamam elektronik bilgisi olan arkdaşlar bağlatılarına yardım ederse sevinirim fotolarını paylaşacağım
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
devir saatinde 3 adet kablo olmalı,

SİYAH,,,/,,YEŞİL,,,//,,,SARI/SİYAH,

siyah olanı KONTAKTAN ÇIKAN SİYAH KABLOYA ekle,
yeşil olanı HER HANGİ BİR YEŞİL KABLOYA ekle,
sarı siyah olanıda BUJİYE GİDEN KABLONUN DİBİNDEKİ ateşleme bobinine giren sokete ekle,,,

İşte sana devir saati,,,

marşa bas çalışsın,,,

https://www.youtube.com/watch?v=dmyT6bQVJLs
 
Katılım
13 Tem 2015
Mesajlar
64
Devir saati zaten elektronik bir şeydir tel ile değil. Tam olarak hatırlamıyorum ama bobinin arkasına yada önüne bağlanarak çalışır. Eğer saatin soketi aynıysa sıkıntı olmaz tak çalışır. Kolay gelsin.. :)
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
28
Teşekkürler hocam öyle deneyim çalşıyorum şuan eve gittiğimde bakacağım.berksengun hocam benim devir saati elektronik değil telli aynı kilometre teli gibi motordan tel çıkıyor göstergeye devir saatine giriyor ama şuan aldıgım gösterdegede digital elektronik telli değil.onu anlatmak istedim
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Teşekkürler hocam öyle deneyim çalşıyorum şuan eve gittiğimde bakacağım.berksengun hocam benim devir saati elektronik değil telli aynı kilometre teli gibi motordan tel çıkıyor göstergeye devir saatine giriyor ama şuan aldıgım gösterdegede digital elektronik telli değil.onu anlatmak istedim
Adam da sana elektronik devir saatini motora nasıl uyduracağını anlatmış.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
28
Arkadaşım konuyu ve yazılanları oku öyle cevap ver hitab şeklin düzgün olsun.ustalarım birtürlü başaramadım bu devir saatinin tel tam olarak nereye bağlanıyor.yapamadım daha detaylı anlatırsanız sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst