mrb arkadaslar
forumda kımselerı goremıyorum, sanırım forum eskı heyecanını yıtırmıs. yada oyle gorunuyor. mesajımı okuyan cok ınsan goremıyorum. zıyaret sayısı azaldı galıba.
arkadaşlar gostergelerı degıstırmek istediğimi yazmıştım daha önce. bugun ustamı aradım ve arastırmıs motorun devır saatı takılabılmesı ıcın hazırlık yapılmadıgı bunun ıcınde devır saatlı bır gostergenın takılamayacagını soyledi. bu konuda acılen bılgısı olan arkadasların yardımını beklıyorum. cunkı boyle bır ımkan yoksa eskı gostertgenın yenısı takılacak buda canımı sıkıyor. sanırım 50 ytl gıbı bı para tutuyor. ıyı bır karar vererek gercekten takılamadıgını ogrenırsem. verdıgım paraya acımayacagım. ama sonrada uygulamasının oldugunu ogrenırsem de kahrolurum.
acılen cevabınızı bılgısı olan arkadaslarımın yardımını beklıyorum....
gorusmek uzere hosca kalın....
forumda kımselerı goremıyorum, sanırım forum eskı heyecanını yıtırmıs. yada oyle gorunuyor. mesajımı okuyan cok ınsan goremıyorum. zıyaret sayısı azaldı galıba.
arkadaşlar gostergelerı degıstırmek istediğimi yazmıştım daha önce. bugun ustamı aradım ve arastırmıs motorun devır saatı takılabılmesı ıcın hazırlık yapılmadıgı bunun ıcınde devır saatlı bır gostergenın takılamayacagını soyledi. bu konuda acılen bılgısı olan arkadasların yardımını beklıyorum. cunkı boyle bır ımkan yoksa eskı gostertgenın yenısı takılacak buda canımı sıkıyor. sanırım 50 ytl gıbı bı para tutuyor. ıyı bır karar vererek gercekten takılamadıgını ogrenırsem. verdıgım paraya acımayacagım. ama sonrada uygulamasının oldugunu ogrenırsem de kahrolurum.
acılen cevabınızı bılgısı olan arkadaslarımın yardımını beklıyorum....
gorusmek uzere hosca kalın....
Son düzenleme: