Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
4
mrb arkadaslar

forumda kımselerı goremıyorum, sanırım forum eskı heyecanını yıtırmıs. yada oyle gorunuyor. mesajımı okuyan cok ınsan goremıyorum. zıyaret sayısı azaldı galıba.

arkadaşlar gostergelerı degıstırmek istediğimi yazmıştım daha önce. bugun ustamı aradım ve arastırmıs motorun devır saatı takılabılmesı ıcın hazırlık yapılmadıgı bunun ıcınde devır saatlı bır gostergenın takılamayacagını soyledi. bu konuda acılen bılgısı olan arkadasların yardımını beklıyorum. cunkı boyle bır ımkan yoksa eskı gostertgenın yenısı takılacak buda canımı sıkıyor. sanırım 50 ytl gıbı bı para tutuyor. ıyı bır karar vererek gercekten takılamadıgını ogrenırsem. verdıgım paraya acımayacagım. ama sonrada uygulamasının oldugunu ogrenırsem de kahrolurum.

acılen cevabınızı bılgısı olan arkadaslarımın yardımını beklıyorum....

gorusmek uzere hosca kalın....
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
2
ben siteye yeni üye oldum.çok güzel bir site.verdiğiniz yararlı bilgilerden dolayı hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.ben motocross almaya karar verdim.fakat fiyat konusunda bilgisizim. aslında hangi modeli alacağıma karar veremedim.As 200 Gy-2 nin tipi çok hoşuma gitti.şu anda peşin fiyatı nedir.peşin fiyatına kaç taksit yaparlar.24 ay vadeli alacak olursam ne kadar vade farkı gelir.son olarak da 2 el fiyatlarını öğrenebilirmiyim As 200 Gy-2 nin. şimdiden çok teşekkürler.
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
18
öncelikle hoş geldin
AS 200 GY'nin şu an 0 fiyatı 3.500 YTL ikinci eli ise 2.000-2.500 YTL arasında değişiyor.
Yaklaşık 2 aydır bu motosikletin peşinde koşturuyorum. Bir türlü yakalayamadım.
Parayı denkleştiremiyorum. Ama Alacağım Seni KARA KIZ

0 almak ister yada incelemek istersin linki aşağıya veriyorum oradan bakarsın

http://motosikletim.ekolay.net/detail.aspx?sid=808816
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Arkadaşlar kusura bakmayın uzun süredir yazamamıştık ama sebebi var. Bu arada bir kaza geçirdim ama durumum şu an çok iyi ve kazada kusurum yok sadece bunu bilin.:) Yavaş yavaş topiği canlandıralım derim.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
113
motobey :salut:

çok geçmiş olsun lütfen bizi bilgilendir. umarım iyisindir haftasonu ankaradaydım, haberim olsa uğrardım vallahi.
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
18
Öncelikle geçmiş olsun Motobey... Motosiklet sürücüsü bir arkadaşımızın kaza yapması bizi her zaman üzmüştür. Ama herhangi bir kötü sonuç olmaması da tesellimizdir. Ben hala bu motoru resim haricinde görebilmiş değilim. Edremit ilçesinde bu motoru kullanan yok. Ama edremit ilçesi çevresinde kullanan arkadaş varsa lütfen benimle irtibata geçsin. Motosiklette boy problemi çekebileceğimi düşünüyorum. boy 1,63 o yüzden ilk önce motora binip bir test etmek istiyorum boy durumu için. Edremit çevresinde olan arkadaş varsa (Balıkesir, Havran, Burhaniye, Ayvalık, Gömeç, Yenice, Kalkım, Altınoluk, Bayramiç) bana ulaşın. şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Arkadaşlar bu motorun aynısını Zealsun ürünlerini ithal eden Adana merkezli Polen Motorda getirmeye başlıyor. www.polen-tr.com adresinden bakabilirsiniz. Onlar 3.000 YTL'ye verecekler. Yaklaşık olarak Asya'dan 500 YTL ucuz ve ürün yine aynı fabrikanın malı.:) Ama servis olayını göz önünde bulundurun derim.
 
Katılım
17 Ocak 2007
Mesajlar
15
mrb arkadaslar

forumda kımselerı goremıyorum, sanırım forum eskı heyecanını yıtırmıs. yada oyle gorunuyor. mesajımı okuyan cok ınsan goremıyorum. zıyaret sayısı azaldı galıba.

arkadaşlar gostergelerı degıstırmek istediğimi yazmıştım daha önce. bugun ustamı aradım ve arastırmıs motorun devır saatı takılabılmesı ıcın hazırlık yapılmadıgı bunun ıcınde devır saatlı bır gostergenın takılamayacagını soyledi. bu konuda acılen bılgısı olan arkadasların yardımını beklıyorum. cunkı boyle bır ımkan yoksa eskı gostertgenın yenısı takılacak buda canımı sıkıyor. sanırım 50 ytl gıbı bı para tutuyor. ıyı bır karar vererek gercekten takılamadıgını ogrenırsem. verdıgım paraya acımayacagım. ama sonrada uygulamasının oldugunu ogrenırsem de kahrolurum.

acılen cevabınızı bılgısı olan arkadaslarımın yardımını beklıyorum....

gorusmek uzere hosca kalın....

sayın uyunbay
motorlar için yapılmış olan devir saatleri 2 çeşit olur.1. si mekanik 2. si elektronik tir.mekanik olan devir saatleri motor bloğunda yeri varsa takılabilir. elektronik devir saatleri ise ateşlemeye bağlanır ve bujinin kaç kere çaktığından motor devrini tespit eder.senin motoruna takabileceğin ancak elektronik devir saati olabilir.o da yaklaşık 50 ytl civarında dır.aslına bakarsan geçenlerde bit pazarında gezerken gözüme ilişti ama almak aklıma gelmemişti.istersen bi sende gez bit pazarını belki gözüne ilişir.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
2
asya 200 gy

arkadaşlar bende takasdan 200 gy aldım. motor fiyatına göre iyi. lastikleri asfalt lastiği olduğu için kara yolunda çamurda tutmuyor. ben küçük bir deşişiklikle lastik ebatlarını 4.00/18 yaptım. şu anda karayolunda enduro motorlar gibi tutunuyor. 3.50/18 lastikde takılabilir. bu motorlar diger kros motorları gibi yüksek degil. yere daha yakın olduğu için arazide kontrolü daha iyidir. tabi bu fikir bana göre. motorda aşırı vibrasyon var. daha araştırma yapmadım ama 250 lik piston takıp belkim hp gücünü 20-25 olabilir arazi lastiği takmak isteyen 0533 641 7142 tel.arayabilir.teşekkürler.
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
590
Arkadaşlar kusura bakmayın uzun süredir yazamamıştık ama sebebi var. Bu arada bir kaza geçirdim ama durumum şu an çok iyi ve kazada kusurum yok sadece bunu bilin.:) Yavaş yavaş topiği canlandıralım derim.

abi geçmiş olsun birseyin yok demi abi kusurun sende olmadıyı adım gibi biliyorum abi
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
134
Arkadaşlar kusura bakmayın uzun süredir yazamamıştık ama sebebi var. Bu arada bir kaza geçirdim ama durumum şu an çok iyi ve kazada kusurum yok sadece bunu bilin.:) Yavaş yavaş topiği canlandıralım derim.

Sevgili Motobey, çok geçmiş olsun.
Bir süredir aranızda bulunamadım, üzgünüm.
Ama, Baycode hala mototrunda ve ıssızlığa doğru yol alıyor...

sszlnortasndaht5.jpg
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Motobey çok geçmiş olsun tekrardan, ali rıza ayvaz yeni motorun hayırlı olsun.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sağolun Sevgili Dostlarım,

Size yaşadığım kazayı uzun anlatmak istemiyorum ama tek söyleyebileceğim kırmızı ışıkta durduğum esnada arkadan gelen aracın yaklaşık 50 km/h hızla bana çarpmış olmasıdır. Çarpma noktasından itibaren 15 metre ileriye fırlamışım ve bunun yaklaşık 7-8 metresi havada geçti. Olaydan sonra 1 saat kadar bilincimi kaybedip bayılmışım ama 2 saat sonra karakolda muhabbet ediyorduk.:mrgreen: Tam koruma ve hatta motosiklet montu altına giymiş olduğum sırt koruma mutlak bir sakatlıktan kurtardı beni. Kafamdaki Laser Vertigo LX kaskım görevini çok güzel yerine getirdi. Ön camı kırılmış ama olsun beni korudu. Montumun omuzuda yerde sürüklendiğim esnada parçalanmış ama bende bişey yok. Motorun sadece sağ yan grenajları, sağ aynası, sağ sinyalleri, kafa grenajı ve direksiyonu kırıldı. Eğer direksiyon sağlam olsa hala geziyor olurdum. Motor beklediğimden kat be kat sağlam çıktı. Tıkır Tıkır çalışıyor Karakızım. Kısmetsebu haftasonuna kadar ayağa kaldıracağım.

Bana çarpan arabanın lambası, sinyalleri, tamponu, ön sol amörtisör kulesi, şasesi, motor kulakları kırıldı. Yani benden kat be kat fazla hasar gördü. Bu arada bana çarpan arabaya küfretmeyin çünkü kendisi en benim kadar motorcu olan kardeşimdir. :mrgreen: Yani çarpan arabada kendi arabamız. İşin garibi o gece İstanbul'dan gelecek motosikletli misafirlerimizi karşılamaya gidiuyorduk. Arabada eşimde vardı ve onun yaşadığı şok çok fazla. İkiside arabadan benim öldüğümü düşünerek inmiş.:cyclopsan Kazanın sebebi ise geriden beni takip eden kardeşimin vitesi boşa alıp arabayı salması ve o esnada yüksek müzik sesinden dolayı arabanın stop ettiğini fark etmemesi. Tabii bana yaklaşıpta frene basınca frenler boşalıyor. Nereye bakarsan oraya gidersin teorisinden hareketle bana bakıyor ve o panik ortamında bana çarpıyor.

Verilmiş sadakamız varmış ve Allah esirgedi beni. Çok ölümcül bir kaza atlattım anlayacağınız. Vücudumda ezikler var ama çok şükür tek bir kırığım bile yok. Tam koruma olmanın faydasını bizzat yaşadım. Siz siz olun 100 metre binecekseniz bile üşenmeyin korumalarınızı giyin.:)
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
23
geçmiş olsun motobey.sen eşeği saglam kazığa bağlamışsın.taktir de allahtan.allah daha beterinden saklasın.amin.
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
18
Arabada eşimde vardı ve onun yaşadığı şok çok fazla. İkiside arabadan benim öldüğümü düşünerek inmiş.
Verilmiş sadakamız varmış ve Allah esirgedi beni. Çok ölümcül bir kaza atlattım anlayacağınız. Vücudumda ezikler var ama çok şükür tek bir kırığım bile yok. Tam koruma olmanın faydasını bizzat yaşadım. Siz siz olun 100 metre binecekseniz bile üşenmeyin korumalarınızı giyin.:)

Tekrardan geçmiş olsun. Motorsikletin arkasında yengenin olmaması büyük bir avantajmış. Ben eşimle bir yere gideceğim zaman genelde motora eşimle birlikte biniyorum. Ve kask haricinde koruyucu elbisesi yok. Ama bu olay bana bir örnek teşkil etti. Arada bir biniyor olsa bile ona da koruyucu elbise almak lazım.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
219
Sevgili İdariders1816,

Aynen dedğin gibi oldu. Normalde eşim "benide bindir benide bindir" diye naz yapardı. O gece hiçbirşey demedi. Normalde onun için almıştım sırt korumasını. Çünkü henüz motosiklet montu yoktu. Ayrıca dizlik, eldiven ve Çin işi bir kaskı vardı. İlk iş gidip en kalitelisinden mont, eldiven ve kask alacağım onada. Kendide anladı korumanın önemini. Bazen yaşaman bir mucize deyip deyip ağlıyor. Hala etkisinden çıkamadı. En son hatırladığı sahne etrafa saçılan kıvılcımlar eşliğinde motorla beraber uçan benmişim. Çarpma anındaki patlama sesini ömür boyu unutamam diyor.:pale: Allah hepimizi böylesi kazalardan korusun.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
arkadaşlar asfalt yolda bu motorun titreşimi nasıl? uzun yolda 2 kişi ne kadar süratle max ve konforlu hız yapabilir? yan rüzgarlar çok etkiliyor mu?

motorun karbüratörünü değiştiren çok fazla kişi oldu mu? tüketim ?

motorun lastiklerinin ebadı tipiyle oynayan oldu mu? varsa resimlerle lütfen..

sıfırını en ucuz kim satar istanbulda ?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Öncelikle geçmiş olsun Motobey... Motosiklet sürücüsü bir arkadaşımızın kaza yapması bizi her zaman üzmüştür. Ama herhangi bir kötü sonuç olmaması da tesellimizdir. Ben hala bu motoru resim haricinde görebilmiş değilim. Edremit ilçesinde bu motoru kullanan yok. Ama edremit ilçesi çevresinde kullanan arkadaş varsa lütfen benimle irtibata geçsin. Motosiklette boy problemi çekebileceğimi düşünüyorum. boy 1,63 o yüzden ilk önce motora binip bir test etmek istiyorum boy durumu için. Edremit çevresinde olan arkadaş varsa (Balıkesir, Havran, Burhaniye, Ayvalık, Gömeç, Yenice, Kalkım, Altınoluk, Bayramiç) bana ulaşın. şimdiden teşekkürler.
dostum mutlaka bir deneme yap öyle al.çünki motor yüksek boy problemin olabilir,ben 1.80 im ayaklarım yere anca değiyordu.sen işini garantiye al mutlaka dene:cat: bulabilirsen zealsun veya ramzey de deneyebilirsin üçüde aynı motor
 
Katılım
14 Şub 2007
Mesajlar
18
dostum mutlaka bir deneme yap öyle al.çünki motor yüksek boy problemin olabilir,ben 1.80 im ayaklarım yere anca değiyordu.sen işini garantiye al mutlaka dene:cat: bulabilirsen zealsun veya ramzey de deneyebilirsin üçüde aynı motor

Öncelikle Skygo, Salcano, tipi endurolar birazCIK büyük geliyor, ama XL 200 gayet rahat, XL 200 biliyorsunuz diğer çin motorsikletlerinden biraz daha alçak, ikinci el bir arkadaşla görüştüm. Bana sadece Skygo dan biraz daha alçak dedi. ama güvenli sürüş için emin olamiyorum. Bu arada ayaklarım yere değmeden XT 600 kullandım. Motoru durduracağım zaman hemen bir tarafa sarkıyordum. Bu şekilde de motor kullanmak çok komik oluyor. Böyle bir durum olsun istemiyorum. 1 sene oldu motor piyasaya çıkalı ve ben hala bu motoru gerçek gözle görmüş değilim. Sadece resimlerinden idare ediyorum.

Aklımdasın KARAKIZ alacağım seni elbet bir gün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst