Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
kask kameram olmadığı için artçı alıyorum arkaya yolculuğu kaydetsin diye :)

http://www.youtube.com/watch?v=1pzxgk9Pk8Y
oh oh gez bakalım.
ama artcınada kask ayarlaki istenmeyen bir durum olduğunda kendini suçlu hissetme.
bir ara kamera okadar çok sallandı ki aha düştüler yazık oldu artcıya dedim. :) çok şükür bir şey olmadı. yanlız parkur güzelmiş.
bu arada çekim yaptıgınız yerlerde çekim yasağı olup olmadıgına dikkat edin. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:52 ----------


zıplama esnasında değilde tümseyi gördüğünde ayağa kalkman kontrolü kolaylaştırır, bilgin olsun.
birde böyle adranalinli meşkuliyetlerde lütfen tam koruma giy seni seviyoruz. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:55 ----------

hiç enduro'ya çıkan yok mu arkadaşlar aramızda?
yakın olsak bol bol birlikte takılırız ama malum arada epey mesafe var ve bir sonraki konya gezimde yeni makinamla geleçeğim. scooterın asfaltla sözleşmesi var asfaltın dışına çıkamıyorum artık. :(
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Dün itibariyle kardeşim, 200GY tayfasına katıldı, Denizliden Bursaya kısa bir yolculuk yaptıktan sonra , hayırlısı olsun
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
istanbulda olan varsa daha 1000km'de pirelli sport demon lastiklerim var. motosikletim yalanlara geldi de. euro ucuzken çiftini 420 liraya aldım şimdide 250 liraya satarım. Bayaaa temizler. Ayrıca uğraşmam hiç çıkarmakla falan jantlarla birlikte veririm.

Ön lastik daha iyi fren yapsın diye bi kalını arka lastikte viraj tutuşu artsın diye daha yanaklı.

He bide benim motor 2007 model, ayarlanabilir amortisörünüde satıyorum 150 lira oda.

Fotoğraflar için buyrun, yerden yükseklik, lastiklerin durumu falan herşer var burda. http://sta.sh/2pgb3v2078j

0541 537 46 33 adım efe. istanbuldakiler arasın lütfen jant lastik falan gelmez şehir dışına.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Arkadaşlar merhaba;
Çok uzun zamandır MT'ye üyeyim ama uzun zamandır giremiyordum... Yakın zamanda GY 200 almaya karar verdim,2.ci el arayışım devam etmekte; Lakin bu motorun +'ları ve -'leri nedir? Kulanan 2-3 kişiyle konuştum;fazla bir sıkıntısı olmadığını,titreşim olduğunu,arazide çok iyi olmadığını söylediler-ki ben bu motoru aldığımda süpermoto moduna sokacağım:)
Tavsiyeniz ne olur? Ayrıca unutmadan; bana RAMZEY'ide tavsiye ettiler SUZUKİ motoru varmış,daha performanslıdır dediler... Sizler yorumu nedir?
Şimdiden çok teşekkürler.....
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Tay 200, şu süreçte benzerlerinin, piyasadaki çeşit çeşit crossların enduroların içinde en sağlamı, en iyisi, en binilebilir delikanlı ve yiğit motordur.
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
istanbulda olan varsa daha 1000km'de pirelli sport demon lastiklerim var. motosikletim yalanlara geldi de. euro ucuzken çiftini 420 liraya aldım şimdide 250 liraya satarım. Bayaaa temizler. Ayrıca uğraşmam hiç çıkarmakla falan jantlarla birlikte veririm.

Ön lastik daha iyi fren yapsın diye bi kalını arka lastikte viraj tutuşu artsın diye daha yanaklı.

He bide benim motor 2007 model, ayarlanabilir amortisörünüde satıyorum 150 lira oda.

Fotoğraflar için buyrun, yerden yükseklik, lastiklerin durumu falan herşer var burda. http://sta.sh/2pgb3v2078j

0541 537 46 33 adım efe. istanbuldakiler arasın lütfen jant lastik falan gelmez şehir dışına.


dostum yakın zamanda satmadıysan lastik jant ve amortisör için arıycam
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
6
Motor kilitlnme problemi

Merhaba arkadaşlar;

AS 200 GY mi 1.5 yıl önce almıştım. Geçen hafta sonuna kadar hiç bi sıkıntı çıkarmadı. Geçen hafta sonu dik bir rampada (motorun tırmanamayacağı) lastikleri denemek için hafif gaza yüklendim. Motor stop etti. Çalıştırmak için marşa bastığımda mekanik bi ses geldi ve start almadı. Ayak marşına basmak istediğimde ise ayak marjının çok sert olduğunu ve üzerine yüklendiğim de metalik bir sesle (zor dönen bi disli) aşağı kadar indi. Sonra motoru vurdurarak çalıştırdım. Sonrasında aralıklarla epey yol yaptım. Dün vapurda yine aynı şeyi yaptı ve elimle iterek çalıştırabildim.

Erenköydeki servis taşındığı için motoru gösteremedim. Kadıköy dekine bakıcam. Ne olmuş olabileceği konusunda fikri olan var mıdır?
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Freenebula,
Sanırım, Söz ettiğin konu, ya egzantirik zinciri meselesi ya da motor içinde sibop başının yukarı boşalıp motoru kilitlemesi meselesi. BİR DE VİTES GEÇİŞİNDE BİR PROBLEMLE dişlide kırılma olayı olabilir. Çalışırken şıkırdama sesi, vınvınlama varsa bunlardandır. Böylesi problemlerden varsa, ucuza, sıkıntısız serviste düzeltilir. Dert etme, geçmiş olsun.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
6
agarta;

İlgine teşekkür ederim. Çalışır durumdayken motorun dağıtılmasını içim kaldırmıyor ama yapılacak bir şey yok. Hafta sonu servise gösterip duruma bakıcaz. Sonucu paylaşırım.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
Merhaba Arkadaşlar,

Forumda birçok yerde sarfiyat ile ilgili bilgi var fakat benim durumum anormal olduğu için sizlere sormak istiyorum. Daha önceki sayfalarda motor belli devirlerde gaz kesiyor diye yazmıştım. Sonrasında servise götürdüm ve karbüratörün değişmesi ile bu sorun düzelmişti. Fakat yeni karbüratörün takılmasından sonra sarfiyat inanılmaz arttı. Eskiden 6,5 lt benzinle sürüşe göre yaklaşık 175-200 km yol yapıyordum fakat şu an 135-140 km den fazla yol gitmiyor. Yaklaşık bin km bunu hesapladım ve 100 km ortalama 4,5 lt benzin yakıyor motor. 600 CC motor kadar sarfiyatı oldu. Servise 3-4 kez götürdüm ve hava ayarı yaptırdım ama sonuç değişmiyor. Subab ayarında da bir sorun yok. Ama motor benzini içiyor. Ayrıca bujide değişti. Karbüratör değişikliği aynı zamanda gazdan elimi çekince egzozun patlamasına da sebep oldu.

Velhasıl durumu bir türlü çözemedim. Az yakıyor diye sevindiğim motor 1999 f650 ile aynı yakıyor. Konu hakkında yorumlarınızı yada yönlendirmelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Merhaba Arkadaşlar,

Forumda birçok yerde sarfiyat ile ilgili bilgi var fakat benim durumum anormal olduğu için sizlere sormak istiyorum. Daha önceki sayfalarda motor belli devirlerde gaz kesiyor diye yazmıştım. Sonrasında servise götürdüm ve karbüratörün değişmesi ile bu sorun düzelmişti. Fakat yeni karbüratörün takılmasından sonra sarfiyat inanılmaz arttı. Eskiden 6,5 lt benzinle sürüşe göre yaklaşık 175-200 km yol yapıyordum fakat şu an 135-140 km den fazla yol gitmiyor. Yaklaşık bin km bunu hesapladım ve 100 km ortalama 4,5 lt benzin yakıyor motor. 600 CC motor kadar sarfiyatı oldu. Servise 3-4 kez götürdüm ve hava ayarı yaptırdım ama sonuç değişmiyor. Subab ayarında da bir sorun yok. Ama motor benzini içiyor. Ayrıca bujide değişti. Karbüratör değişikliği aynı zamanda gazdan elimi çekince egzozun patlamasına da sebep oldu.

Velhasıl durumu bir türlü çözemedim. Az yakıyor diye sevindiğim motor 1999 f650 ile aynı yakıyor. Konu hakkında yorumlarınızı yada yönlendirmelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.

takılan karbüratörden kaynaklı olduğu belli , karbüratör büyük ihtimalle büyük boğazlı atıyorum 24mm lik yerine 28mm karbüratör takılmışsa yakıt artar. gelelim patlama çatlamaya rölanti ayarını kontrol et yüksektir.(karbüratör büyük olduğundan olabilir birde) benim görüşüm.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
karbüratorun iynesini bir çentik aşagı alman. sorunu çözecektir. ( bakınız geçmiş sayfalar )
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
81
Her iki cevap içinde teşekkürler. Karbüratörün iğnesini bir çentik indirmeyi deneyeceğim. Fakat yanlış anımsamıyorsam usta onu denemişti ve motor eskisi gibi gaz kesmeye başlamıştı. Ama dediğim gibi tam olarak anımsamıyorum. Ama deneyip sonucunu yazacağım. Birde usta, memeyi daraltmayı deneyeceğini söyledi ama o kadar teknik bilgim malesef yok. Anlattığına göre deneme yanılma yöntemi ile memeleri daraltarak en verimli hale getirecekmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst