oh oh gez bakalım.kask kameram olmadığı için artçı alıyorum arkaya yolculuğu kaydetsin diye
http://www.youtube.com/watch?v=1pzxgk9Pk8Y
küçük zıplamaların yapılabildiği bir parkur...
http://img266.imageshack.us/img266/4539/56278945267684142118418.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/2036/42418345267654475454774.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/987/40213445267672475452914.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/369/55115645267690808784420.jpg
yakın olsak bol bol birlikte takılırız ama malum arada epey mesafe var ve bir sonraki konya gezimde yeni makinamla geleçeğim. scooterın asfaltla sözleşmesi var asfaltın dışına çıkamıyorum artık.hiç enduro'ya çıkan yok mu arkadaşlar aramızda?
Dün itibariyle kardeşim, 200GY tayfasına katıldı, Denizliden Bursaya kısa bir yolculuk yaptıktan sonra , hayırlısı olsun
oh oh hayırlı olsun.Dün itibariyle kardeşim, 200GY tayfasına katıldı, Denizliden Bursaya kısa bir yolculuk yaptıktan sonra , hayırlısı olsun
BENİM emektarı aldıda gitti devrem :queen: , maşallah 500km yol aldı hüç uzun yol tecrübeside yoktu.tam koruma giydirdim gönderdim, gitti benim kask, dizlik ama olsun :mrgreen:oh oh hayırlı olsun.
istanbulda olan varsa daha 1000km'de pirelli sport demon lastiklerim var. motosikletim yalanlara geldi de. euro ucuzken çiftini 420 liraya aldım şimdide 250 liraya satarım. Bayaaa temizler. Ayrıca uğraşmam hiç çıkarmakla falan jantlarla birlikte veririm.
Ön lastik daha iyi fren yapsın diye bi kalını arka lastikte viraj tutuşu artsın diye daha yanaklı.
He bide benim motor 2007 model, ayarlanabilir amortisörünüde satıyorum 150 lira oda.
Fotoğraflar için buyrun, yerden yükseklik, lastiklerin durumu falan herşer var burda. http://sta.sh/2pgb3v2078j
0541 537 46 33 adım efe. istanbuldakiler arasın lütfen jant lastik falan gelmez şehir dışına.
dostum yakın zamanda satmadıysan lastik jant ve amortisör için arıycam
Merhaba Arkadaşlar,
Forumda birçok yerde sarfiyat ile ilgili bilgi var fakat benim durumum anormal olduğu için sizlere sormak istiyorum. Daha önceki sayfalarda motor belli devirlerde gaz kesiyor diye yazmıştım. Sonrasında servise götürdüm ve karbüratörün değişmesi ile bu sorun düzelmişti. Fakat yeni karbüratörün takılmasından sonra sarfiyat inanılmaz arttı. Eskiden 6,5 lt benzinle sürüşe göre yaklaşık 175-200 km yol yapıyordum fakat şu an 135-140 km den fazla yol gitmiyor. Yaklaşık bin km bunu hesapladım ve 100 km ortalama 4,5 lt benzin yakıyor motor. 600 CC motor kadar sarfiyatı oldu. Servise 3-4 kez götürdüm ve hava ayarı yaptırdım ama sonuç değişmiyor. Subab ayarında da bir sorun yok. Ama motor benzini içiyor. Ayrıca bujide değişti. Karbüratör değişikliği aynı zamanda gazdan elimi çekince egzozun patlamasına da sebep oldu.
Velhasıl durumu bir türlü çözemedim. Az yakıyor diye sevindiğim motor 1999 f650 ile aynı yakıyor. Konu hakkında yorumlarınızı yada yönlendirmelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.