Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
1338759735819.jpg
By korbygs at 2012-06-03[/IMG]
1338759722885.jpg

By korbygs at 2012-06-03
1338759706754.jpg

By korbygs at 2012-06-03
1338734784758.jpg

By korbygs at 2012-06-03
1338734776214.jpg

By korbygs at 2012-06-03
1338734759259.jpg

By korbygs at 2012-06-03
1338558621581.jpg

By korbygs at 2012-06-03
1338558586354.jpg

By korbygs at 2012-06-03
TEK GÖZLÜ CANAVAR OLDU VE DAHA GÜÇLÜ YANSITIR OLDU YOLLARI BEMBEYAZ :)
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
35
Bu motor için kullanabiliceğimiz lastik seçenekleri neler ya ? Çin malı olmayan bi lastik arıyorum ??
130/90-15 dışında takabiliceğimiz ucuz japon tarzı bişi varmı ?
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Bu motor için kullanabiliceğimiz lastik seçenekleri neler ya ? Çin malı olmayan bi lastik arıyorum ??
130/90-15 dışında takabiliceğimiz ucuz japon tarzı bişi varmı ?

SWALLOW yada KBF marka lastikler var Tayvan malı ben kullanıyorum fiyatları uygun arka 65 ön 75 liraya aldım ön dubleksti ve 100lük kalın yani

bu resimde soldaki motorda Swallow marka 100lik lastik var sağdakinde orjinal lastik

dscn0363_kopyala_by_mehmetmumtaz-d524mad.jpg


buda KBF marka arka lastik

dscn0384_kopyala_by_mehmetmumtaz-d524mbf.jpg
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
korbygs, üstad plakayı nasıl ve nereye taktın anlatır mısın? bende çamurluğun arka kısmını söktüm sizinki gibi led stop uygulayacm daha kip bir görüntü elde ettim böyle

---------- Post added at 00:27 ---------- Previous post was at 00:07 ----------

bendeki de şu an mehmetmümtazdaki gibi ama içte dursa daha iyi gibi
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
plakayı kesip monte edeceğim yere göre küçülttüm ama takım çantası iptal oldu çünkü plakayı ikiye katladım sol alt tarafı ordan akıllı vida bide yukarıya çamurluğa doğru iki akıllı vida olay tamamdır

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

dostum dubleks lastik olamaz tel cant orda yanlışın var tel cant olan bütün motorlar şamniyelli olur lastikleri çelik cant dubleks olur aksi taktirde tel cant taki bütün delikleri tıkaman lazım onuda hiç kimse tavsiye etmiyor sağlıksız çünkü
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
benim arkadaşımda dubleks lastik kullanıyor ön arka.şuana kadar bir problem yaşamadı.
bugün debriyaj balatasını değiştirdik,çin mallarına baktık uymadı hondanın bir kaç baltasına baktık hiç biri uymuyordu en son 600r balatası çıkardı o uygundu fiyatta 80 lira normal şartlarda 600 lük motor için uygun bir fiyat ama 200 tay için fazla geldi ama mecbur aldık.buraya daha önce sormuştum uyumlu debriyaj balatası diye pek cevap gelmemişti,belki başkalarının işine yarar.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
çin kolonları 3 temel motor üzerinde üretim yapıyor. bunlar honda 125 gy. suzuki 125 gn. yamaha 125 ybr. bunlardan biri olmazda parçada sıkıntı çeken olursa tası ile birlikte değiştirilmesi ileride parça sıkıntısını telafi edeceğinden tavsiye edilir. Tabi uyarsa. :)
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
bendeki de şu an mehmetmümtazdaki gibi ama içte dursa daha iyi gibi
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Ben sana detaylı resimlerle göstereyim bugün çekerim mesaiden sonra , arka çanta demirinin monte yerine araya parça ekleyip koydum
demiştim şimdi resimlere geldi sıra

önce plaka için yapılanlar

malzemeler
eski sandalyeden bir parça profil :silent:
demir testeresi yada sipiral kesici :cat:
bi matkap :thumright
2 somunlu vida :cyclopsan
birazda hayal gücü :queen:
untitled_by_mehmetmumtaz-d52m29x.jpg


sırada ledli fren lambası
malzemeler
ledli fren lambası (15TL) :bounce:
2 adet küçük vida :sunny:
biraz bant :mrgreen:
elektrik tesisatından anlamak :pr:
2 adet 1n 4001 diot :santa:
lehim + pasta biraz kablo :cyclopsan
elektirik tesistaını anlatsam anlatılma parçalayıp göstemem lazım onu elektirkten anlayan biri yapacak :farao:
Botmbrkbr4101401.jpg

kenarlarındaki plastik parçaları atmayın onları kullanacaz :queen:
dscn0398_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2ag.jpg

dscn0396_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2a6.jpg


birde izleyicilerim var :queen: atos , portos ,aramis
dscn0388_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m29m.jpg

gelelim ön far montesine
malzemeler

100ukh farı (20TL) :pl:
plastik kapaklar (ledli fren lambasında çıktı beleş) :thumleft:
bir parça metal (tenekeden kestim) :joker:
2 adet akıllı vida :king:
dscn0400_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2b4.jpg

dscn0402_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2bc.jpg

Gelelim lastiklere resimlerde hepsini detaylıca anlatmaya çalıştım bilgiğim kadarıyla
dscn0414_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2d9.jpg

dscn0412_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2d5.jpg

dscn0411_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2cq.jpg

dscn0410_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2cg.jpg

dscn0407_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2cb.jpg

dscn0406_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2bz.jpg

dscn0405_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2bt.jpg

dscn0404_kopyala_by_mehmetmumtaz-d52m2bj.jpg
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
ne güzel demiş arkadaş iç lastikle beraber kullanıyorum diye dubleks lastiği diğer türlü olması daha önce sölediğim gibi imkansız olması fos diye söner lastik tellerin hepsinin dibini kapatman lazım aksi takdirde o da çok sağlıksız bi kullanım her an foslıyabilir lastik plakacı arkadaşta bnm gibi yapmanı tavsiye etmem takım çantası iptal oluyor hem de plakan küçülüyor bak mehmet durmaz kardeşimiz ne güzel göstermiş yap öyle canavar gibi olmuş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:48 ----------

1339012169805.jpg
By korbygs at 2012-06-06[/IMG]
1339012148927.jpg

By korbygs at 2012-06-06
1339012132513.jpg

By korbygs at 2012-06-06
1339011807261.jpg

By korbygs at 2012-06-06
1339011786749.jpg

By korbygs at 2012-06-06
1339011776425.jpg

By korbygs at 2012-06-06
1339011766255.jpg

By korbygs at 2012-06-06
1339002456871.jpg

By korbygs at 2012-06-06
1339002420205.jpg

By korbygs at 2012-06-06
evet uzun uraşlar sonunda el yapımı kafa farı oldu sonunda biraz zeka birazda eldekini kullanma zekası ile he bizim ufaklıkların da keyfi yerinde :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:54 ----------

pardon dostum mehmet mumtazmış dikkat ettim sonradan kusura kalma
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
ustam ayarlaya bilirim sanırım ama göbeyini bilmem lazım. burada asya fazla yaygın olmadıgımdan emin olmadan bişi yapmakda olmaz.
sen bana göbek olarak hangi markalarınki uygar onu söle ön dişliyi sana ulaştırırım. örneğin cbf 150 göbeği, ybr göbeyi gibi net bir bilgi lazım.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
ustam ayarlaya bilirim sanırım ama göbeyini bilmem lazım. burada asya fazla yaygın olmadıgımdan emin olmadan bişi yapmakda olmaz.
sen bana göbek olarak hangi markalarınki uygar onu söle ön dişliyi sana ulaştırırım. örneğin cbf 150 göbeği, ybr göbeyi gibi net bir bilgi lazım.

ölçüleri şöyle olması lazım ,
zs001002l_kopyala_by_mehmetmumtaz-d5344to.jpg
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
:) hah şöyle elime kumpas alaçagım güzel bir aksiyon olayına girişiyorum.
ustam en kısa zamanda ölçüm ve uygun dişli bulma olayına girişiyorum. :)
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
eyvallah bi plakacı olmadığımız kalmıştı o da olduk :)

mehmetmumtaz sağolasın hocam resimler gayet net ve açıklayıcı olmuş. bugün düşünüyordum plakayı biraz daha geriye nasıl takarız derken sandalye demiri kullandığını gördüm :) bende bir led stop lambası almıştım birkaç gün önce ama takınca karaşimşek filmindeki gitt gibi yandığını farkettiğimde bu ne lan diye söküp çıktım eve elime lehimi alıp eklediğim kablolarla o karmaşık devrede bişeyleri bypass ederken devre elimde kaldı ertesi günü gittim elektronikçiye birsürü led direnç ve 1 adet plaka aldım uzun uğraşlar sonucunda devreyi tamamladım :) ama motorun yanında yaptığım deneme yanılma yöntemleri sonucu anladığım tesisatı biraz yakmışız kadarıyla fren için dizdiğim ledler yanmıyor. ama baktım da bunu da iptal edeceğiz senin stop daha güzel görünüyor hemde şu anda paket lastiğiyle oturtmuş durumdayım stopu
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
...anladığım tesisatı biraz yakmışız kadarıyla fren için dizdiğim ledler yanmıyor. ama baktım da bunu da iptal edeceğiz senin stop daha güzel görünüyor hemde şu anda paket lastiğiyle oturtmuş durumdayım stopu

piyasada satılıyor kardeş fren lambası diye 25 ledli 30 ledli aksesuarcılara git hazır olanı satın al 15 TL fiyatı boyutunu kontrol edersen tam araya denk uyanı var ondan almak mantıklı 2 vida ile tutturuyorum resimlerde görünüyor sağlam oldu. plakada alttan çamur su gelmesine engel oluyor bir nevi çamurluk :queen: , elektrik tesistatından anladığına göre içine 2 tane diyod ile fren ve diğer bağlantısını yaparsın.

---------- Post added at 10:58 ---------- Previous post was at 10:35 ----------

buda devresi
e-adalet.org-1339574339-U0.jpg
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
88q5n.jpg
[/url][/IMG]

Selamün aleyküm . Arkadaşlar şu kasa yamukluğu nedir ne değildir ? Ben bir kaç asya 200'ye dikkat ettim onlardada vardı bu yamukluk . :/ Motorumla giderken ön gidon sağ tarafa doğru çekiyor acaba bundan dolayımı olabilir mi :/ ve nasıl düzelttiricez masraflı olurmu bana ön bilgi verirseninz çok iyi olur . :/
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst