Birkaç gündür foruma giremiyordum, malum iş güç akşamları da ufaklık izin vermiyordu onunla zaman geçireyim diye anca fırsatını bulabildim. Bir arkadaş sormuş 3,400 bu motoru neden almadı diye, birincisi anadolu yakasında oturuyorum ve satıcı eve çok uzak geldi ikincisi 2011 ve 2012 model durumu var hoş aralarında stickerler haricinde bir fark yok ama üretim bandında çıkış tarihi, dolayısıyla ürünün belgesinde yazan tarih için 100 tl değer dedim birde ta karşıya kadar gitmeme değmeyecek bir paraydı.
Benim motorun çalışmama problemi galiba kendi kendine düzeldi galiba artık çalıştırırken jikle ile tek seferde alıyor gerçi yağmur fırtına çok binemedim ama neyse havalar düzeliyor yavaş yavaş. Birde yağ olayında genel olarak 15w40 mı yoksa önümüz yaz 15w50 mi tercih etmeliyiz acaba. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Benim motorun çalışmama problemi galiba kendi kendine düzeldi galiba artık çalıştırırken jikle ile tek seferde alıyor gerçi yağmur fırtına çok binemedim ama neyse havalar düzeliyor yavaş yavaş. Birde yağ olayında genel olarak 15w40 mı yoksa önümüz yaz 15w50 mi tercih etmeliyiz acaba. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler