- Katılım
- 13 Ocak 2012
- Mesajlar
- 67
aynen öyle..bu motora içim rahat binemiyorum doğru düzgün :/ Motoru yaptırdık yeni yeni huylar çıkardı ortaya .. selamun aleyküm bu arada yeni huylardan bir tanesini size iletiyorum yardım ederseniz sevinirim :mrgreen: Bu benzin kaçırma muhabbetini daha önce söylemiştim . Motorcuma da sordum , motoru park ettikten sonra benzin musluğunu kapatmamı söyledi daha sağlıklı olması için . 3-4 gündür hava karlı olduğundan motora hiç dokunmadım . bugün aliyim dedim ki motor çalışmıyor :/
r: akü bitti sonunda ayaklıktanda çalıştıramadım . aradan 1-2 saat sonra tekrar denedim halen tık yok . vurdurarak denedim çalıştı . :farao: görüşleriniz neler üstadlar ? ? ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
bu arada vurdurarak çalıştıktan sonra marştan çalıştırmayı denedim gayet normalde herşey .. bunuda iletiyim dedim ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
bu arada vurdurarak çalıştıktan sonra marştan çalıştırmayı denedim gayet normalde herşey .. bunuda iletiyim dedim ..