Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Selamun aleyküm arkadaşlar . 2-3 gündür motora binmiyordum . Bu sabah motorun yanına gittiğimde baya bi benzin kaçırmış :/ ( yani sarı renkte , yağ olsaydı siyah olurdu sanırım ? ? ) Nerden kaçırdığını da bir türlü anlıyamadım :/ Bugünde 1-2 saat park halinde kaldı motor ama akıtmamış hiç . Bu neyden kaynaklanabilir acaba ? Teşekkürler şimdiden .
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Selamun aleyküm arkadaşlar . 2-3 gündür motora binmiyordum . Bu sabah motorun yanına gittiğimde baya bi benzin kaçırmış :/ ( yani sarı renkte , yağ olsaydı siyah olurdu sanırım ? ? ) Nerden kaçırdığını da bir türlü anlıyamadım :/ Bugünde 1-2 saat park halinde kaldı motor ama akıtmamış hiç . Bu neyden kaynaklanabilir acaba ? Teşekkürler şimdiden .

Benzin musluğuna bakmanı öneririm.Benimde bu tarz bir sorunum vardı.Akacak kadar değildi ama ele nem veriyordu.Musluğu sıktı ve sorun halloldu.Ne olur ne olmaz yağ olabilir diye heryerini kontrol et birde istersen.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
ARKADAŞLAR EKSOZ BOYASI:25tl 690 DERECEYE KADAR DAYANIKLI KOÇTAŞTAN ALDIM ÖNCE İLK KATI İNCE ATIP DAHA SONRA 2. KATI ATMAK GÜZEL OLUYO RENK SİYAH ...



BOYA 400 ML RAYKON-RAYMAX MARKA

o kadar yüksek ısıya mukavemetli boya almana gerek yok egzozu boyicaksan neticede egzoz tüpün o sıcaklığa erişmez hibçir zaman haberin olsun ben nalburdan mı almıştım koçtaştan mı almıştım hatırlamıyorum ama ısıya mıkavemetli siyah boya de veriyorlar 8-10 lira bişeydi :wiinkk:



Selamun aleyküm arkadaşlar . 2-3 gündür motora binmiyordum . Bu sabah motorun yanına gittiğimde baya bi benzin kaçırmış :/ ( yani sarı renkte , yağ olsaydı siyah olurdu sanırım ? ? ) Nerden kaçırdığını da bir türlü anlıyamadım :/ Bugünde 1-2 saat park halinde kaldı motor ama akıtmamış hiç . Bu neyden kaynaklanabilir acaba ? Teşekkürler şimdiden .

benzin uçar gider farkedemezsin normalde akü suyun falan olmasın o?? birde yağını yeni değiştirdiysen yağ da olabilir vites kolunun orayı kontrol et asyalarda kronik sorun hep kaçırır ordan? soykan seninki kaçırıyormu kaçırmıyormu oradan??
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Motorun 1-2 yerinde terleme var ama akıtmıyor fakat vites kolunun orda hafif bir yağ tabakası var.Aynı tabaka ayak marşının orda da var.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
67
Bugun motoru aldığımda ne yağ ne de benzin akıttığına dair hiç bir alamet yoktu . :/ Anlam veremedim o sarı şeye . Belkide çamurluğa toplanan su yere akmıştır . Öyle düşünüyorum :/ Teşekkür ederim bu arada
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
Arkadaşlar Merhaba...Yeni üye oldum ve Bursa'dan yazıyorum....Yeni motor alacağım...Bir arkadaşım Asya 200gy tavsiye etti...
0 olanı 4000 Tl bir de 2. el var tavsiye eder misiniz...
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Arkadaşlar Merhaba...Yeni üye oldum ve Bursa'dan yazıyorum....Yeni motor alacağım...Bir arkadaşım Asya 200gy tavsiye etti...
0 olanı 4000 Tl bir de 2. el var tavsiye eder misiniz...

Eğer ilk motosikletinizse 2. el tavsiye ederim ama tecrübem var derseniz 0 kilometre gibisi yok.Rodajı dahil herşeyini siz yaparsınız.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
Benim fikrim 2. el alması Soykan sende hak verirsinki 0 km alsa da, ki alan arkadaşlarımızda oldu motoru sıhhatli hale randımanlı hale getirene kadar çok emekler verdiler bizlerde öyle yağ sızıntısıydı karbiratördü lastikti debriyajdı derken herşey elden geçirdik burada kesinlikle motorlarımızı kötülemiyorum mükkemel bir enduro alınabilicek bu fiyata en iyi en sağlam en güvenli makina ama 2. el temiz bulursa şöle güzel bakımlarını yapmış bi arkadaştan çok rahat eder birde SOYKAN dişliler ve oringli zincirim takıldı inanılmaz bir güç artışı depar ara hızlanma harika oldu çok ataklaştı tavsiye ederim zincir sesi asla yok çenem düştü kusura bakmayın SABİHT kardeş benim motorumu incele benim satmaya niyetim yok öylesine sahibindene koydum bak incele sana fikir olur............... son birşey SOYKAN BANA BURDA RESİM PAYLAŞMAYI NASIL YAPACAĞIMI YAZABİLİRMİSİN YARIN SİZLERE YENİ GÖRÜNÜMÜNDE BİŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYORUM
TEŞEKKÜRLER
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Benim fikrim 2. el alması Soykan sende hak verirsinki 0 km alsa da, ki alan arkadaşlarımızda oldu motoru sıhhatli hale randımanlı hale getirene kadar çok emekler verdiler bizlerde öyle yağ sızıntısıydı karbiratördü lastikti debriyajdı derken herşey elden geçirdik burada kesinlikle motorlarımızı kötülemiyorum mükkemel bir enduro alınabilicek bu fiyata en iyi en sağlam en güvenli makina ama 2. el temiz bulursa şöle güzel bakımlarını yapmış bi arkadaştan çok rahat eder birde SOYKAN dişliler ve oringli zincirim takıldı inanılmaz bir güç artışı depar ara hızlanma harika oldu çok ataklaştı tavsiye ederim zincir sesi asla yok çenem düştü kusura bakmayın SABİHT kardeş benim motorumu incele benim satmaya niyetim yok öylesine sahibindene koydum bak incele sana fikir olur............... son birşey SOYKAN BANA BURDA RESİM PAYLAŞMAYI NASIL YAPACAĞIMI YAZABİLİRMİSİN YARIN SİZLERE YENİ GÖRÜNÜMÜNDE BİŞEYLER PAYLAŞMAK İSTİYORUM
TEŞEKKÜRLER

Dişliler ve oring zinciri nereden aldın.Ölçüleri vs. nedir? Bende değiştirmek istiyorum.

Resim yüklemek için alttaki linke bakmanı tavsiye ederim.Birsürü resim paylaşırsın artık :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-hakkinda-elestiriler-sorular-oneriler-duyurular/61359-mesajiniza-fotograf-and-resim-ekleme-%5Bimageshack-tekli-coklu%5D.html
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
Arkadaşlar bende bu yaz bir şeyler yapmayı planladım ve bunları Photoshop ile motora aktardım, jantları değiştirsi zor geldi aynan kopyaladım, fakat farlar ve karbon kaplamaları uygulaması bence uygun motorsiklet, birde arka plakalık için ledli stop arıyorum fikri olan ?
30rb3.jpg
 

DMR

Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
1
herkeze merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım uzun zamandır tay kullanıyorum motorun görüntüsünde ufak tefek degısıklık yapmak ıstıyorum öncelık lastıkler egzoz ve jantların boyanması gerek dıye dusunuyorum jantları boyatıcam lastık bulamıyorum aksarayda yasıyorum yakın ıller konya gıbı sehırde yasayan arkadaslardan yardım beklıyorum egzoz konusunda fıkre sahıp olan kardeslerım den de fıkır beklıyorum hayırlı sürüşler herkeze
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
herkeze merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım uzun zamandır tay kullanıyorum motorun görüntüsünde ufak tefek degısıklık yapmak ıstıyorum öncelık lastıkler egzoz ve jantların boyanması gerek dıye dusunuyorum jantları boyatıcam lastık bulamıyorum aksarayda yasıyorum yakın ıller konya gıbı sehırde yasayan arkadaslardan yardım beklıyorum egzoz konusunda fıkre sahıp olan kardeslerım den de fıkır beklıyorum hayırlı sürüşler herkeze

Lastikleri internetten halledebilirsiniz.Ön-arka 150 TL civarı olur.Egzozu boyamak için ısıya dayanıklı boyalar var.İster kendin ister ustanla halledebilirsin.
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
beyler biraz daha uğraştım ve şu sonucu çıkarttım
317z7.jpg


sormak istediğim şeyler var;

1-Motorsikletin hızını artırmak için (140km) dişli seçimi ne olmalı ?
2-resimdeki motorsikletin jant ebadları nedir sizce ?
3- jantları siyaha boyamak için normal sprey kullansak? (mat)
4-jantlara uygun lastik tavsiyeniz ?
5- sizce bu tarz dönüştürmeler yapılabilir mi?
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arakdaşlar üzerinde 700km falan kullanılmış pirelli sport demon olan jant lastiklerim satılıktır. 300 lira istiyorum, çiftine sadece lastik olarak 600lira vermiştim. jantlar ve iç lastik hatta ön diske kadar üzerinde yolliycam. almak isteyenler 0541 537 466 33 ten bana ulaşabilir. lastiklerin ebatları önde kalıklık 110 arkada da yanak 70 olarak değiştirilmiştir. Karlı havada bile kullandım lastikler hiç bir şekilde kaymaz. özellikle ön 110 olduğu için fren mesafesi çok fazla azalmıştır. Motosikletimi parça parça satmaktayım isteyenler aradıkları parçaları arayarak sorabilir. 2007 model ayarlanabilir amortisörlü olan modeldir.
 
Katılım
4 Eyl 2011
Mesajlar
69
FORUMDA TATLI BİR HAREKETLENME VAR DERKEN BİRDEN BİRE BASTIRAN SOĞUKLAR VE İZMİRİ BİLE ESİR ALAN KAR BİRAZ MORALİMİ BOZDU NEYSEKİ SON DEMLERİ KIŞ AYLARININ ANKARA VE ÇEVRESİNDEKİ ARKADAŞLARA KOLAY GELSİN KIŞ ORALARDA ZOR OLMALI
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
938
33j65.jpg


Nasip olursa

1- ön zincir dişlisini 15 yapacağım (ybr 125 dişlisi)
2- ön arka jantları 17'' inch olarak değişecek
3- Uygun lastikler Artık lastiklerde fiyat konusunda düşünüyorum
4-jantları siyaha boyayımi jant çerçevesi kırmızı şerit çekeceğim
5- arka amortisör kısa kalacak gibi (1.90cm boyundayım) onu yükselteceğim
6- Arka plakalık iptal ederek daha sportif ledli plakalık
7- sinyallerin hepsi küçük ledli olacak
8- eksoz gerekirse daha sportif bir eksozla değişecek
9- Karbon kaplama sticker kaplanacak komple
10-2 adet mercek temin edilip resimdeki gibi bir far dizayn edilecek
havalar düzelince çalışmalara başlıyorum, resimlerini atarım inşaallah
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
http://e1202.hizliresim.com/u/x/33j65.jpg

Nasip olursa

1- ön zincir dişlisini 15 yapacağım (ybr 125 dişlisi)
2- ön arka jantları 17'' inch olarak değişecek
3- Uygun lastikler Artık lastiklerde fiyat konusunda düşünüyorum
4-jantları siyaha boyayımi jant çerçevesi kırmızı şerit çekeceğim
5- arka amortisör kısa kalacak gibi (1.90cm boyundayım) onu yükselteceğim
6- Arka plakalık iptal ederek daha sportif ledli plakalık
7- sinyallerin hepsi küçük ledli olacak
8- eksoz gerekirse daha sportif bir eksozla değişecek
9- Karbon kaplama sticker kaplanacak komple
10-2 adet mercek temin edilip resimdeki gibi bir far dizayn edilecek
havalar düzelince çalışmalara başlıyorum, resimlerini atarım inşaallah

Sen ciddisin? :)

17" Jant ve lastikler gerçekten pahalı olacak.Supermoto jantları 1000 tl gibi bir fiyatta.Lastiklerin fiyatını söylemiyorum bile.Olurda bunların hepsini yaparsan gerçekten deli bir alet çıkar ortaya.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Sen ciddisin? :)

17" Jant ve lastikler gerçekten pahalı olacak.Supermoto jantları 1000 tl gibi bir fiyatta.Lastiklerin fiyatını söylemiyorum bile.Olurda bunların hepsini yaparsan gerçekten deli bir alet çıkar ortaya.

2 seneye yakın aynısını kullandığımdan söylüyorum alınmayın, deli ama sürekli piston kıran bi alet çıkıcak :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst