- Katılım
- 13 Ocak 2012
- Mesajlar
- 67
Selamun aleyküm arkadaşlar . 2-3 gündür motora binmiyordum . Bu sabah motorun yanına gittiğimde baya bi benzin kaçırmış :/ ( yani sarı renkte , yağ olsaydı siyah olurdu sanırım ? ? ) Nerden kaçırdığını da bir türlü anlıyamadım :/ Bugünde 1-2 saat park halinde kaldı motor ama akıtmamış hiç . Bu neyden kaynaklanabilir acaba ? Teşekkürler şimdiden .