oh oh çok güzel olmuş kırmızı yakışmış ama sırf kırmızı olunca elçikler beyaz olunca ayrı ayrı motordan ödünç alınmış gibi kalmış. kırmızının üstüne beyaz şerit yada bir iki yazı rakam ayarlasan daha hoş olur gibime geliyor. benim fikrim kırmızıya beyaz bişiler ayarla arkaya doğru siyah yerlerede kırmızı şeritle bütünleştir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:53 ----------
sigotanın aynısı ile uğraşma. oto elektiriçiden araba gigortası al, birde onların yuvasından al kapaklıları falanda var. şimdiki sigorta yerin kes at. yeni sigorta yuvasını tak. böylece ihtiyaç duydugunda her yerde bulursun.